LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen SmartAlarm

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
repke-1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2020 12:36

Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door repke-1987 »

Goedemiddag,

Momenteel ben ik me aan het oriënteren op een nieuw beveiligingssysteem. Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om van Verisure af te komen en vind het inmiddels moeilijk om op internet-reviews af te gaan, aangezien Verisure ook nog best wel een hoog cijfer heeft, maar ik meerdere mensen heb gesproken die ook echt slecht zijn behandeld door dit bedrijf.

Heb inmiddels een heel weekend googlen achter de rug en ik ben aan het twijfelen tussen Feenstra en SmartAlarm, maar ik denk dat ik ga voor het systeem van SmartAlarm, gezien zij de de beste reviews hebben (https://www.smartalarm.nl/reviews/), echter zou ik het fijn vinden als iemand dat hier kan bevestigen. Zij lijken qua prijs en opties het beste pakket te hebben en heb ze net gebeld en klonk allemaal goed.

Is er iemand die reeds ervaringen heeft met SmartAlarm of een ander alarmsysteem, voordat ik de keuze maak? Hoor het graag!! :)

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door Brahms »

Een bedrijf dat een score behaald van maar liefst een 9,4 moet wel ongelofelijk goed zijn........

Undutchable
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jul 2018 15:07

Re: Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door Undutchable »

Ik heb een alarmsysteem van Risco, de Agility 3. Heb het al een aantal jaren en ben er tevreden over. Ze hebben nu ook de Agility 4 zag ik net. Naast een sirene is er ook een app waarmee je de meldingen op je telefoon krijgt.

Het is een tweewegsysteem, dat betekent dat de centrale unit om de zoveel tijd checkt of alle randapparaten er nog zijn. Als iemand dus een PIR weghaalt of zo dan krijg je een melding.

Ik heb voor de aankoop tegen de installateur gezegd dat ik het alleen zou kopen als ik alle mastercodes erbij zou krijgen en de beheer software die de installateur ook gebruikt om apparaten toe te voegen etc.

Ik heb dus zelf de volledige controle over het systeem en heb geen duur meldkamerabonnement.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bedankt voor deze massa Spam.
Zoals Brahms al schrijft, reviews op de eigen homepage zeggen helemaal niets.
Waarom zet u de link van Feenstra niet in uw reclameboodschap?

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Koop een systeem van Ajax en maak zelf een afspraak met een meldkamer. Veel goedkoper en u kunt meldkamer in de buurt kiezen.

Undutchable
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jul 2018 15:07

Re: Ervaringen SmartAlarm

Ongelezen bericht door Undutchable »

juliomariner schreef:
01 dec 2020 18:28
Bedankt voor deze massa Spam.
Zoals Brahms al schrijft, reviews op de eigen homepage zeggen helemaal niets.
Waarom zet u de link van Feenstra niet in uw reclameboodschap?
Ik vond het al zo raar. Bij de reviews van smartalarm staat ook review van een repke van 11 juni en die had het systeem toen al een half jaar in bezit.

Gesloten