LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Esprit Online Shop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
10eke
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2009 12:03

Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door 10eke » 01 feb 2010 18:44

Ik heb een horloge gekocht op de Esprit Online Shop voor € 79,90 volgens website (esprit.nl) en factuur. Aan het horloge hangt echter een prijskaartje van € 69,90. Bij navraag blijkt het produkt uit Duitsland te komen en het prijskaartje is de prijs in Duitsland en ik moet gewoon € 79,90 betalen. Het prijskaartje heeft geen geldigheid in Nederland volgens Esprit, heel apart want aan het prijskaartje is niet op te maken dat het uit Duitsland komt, er staat alleen Esprit op en de prijs van € 69,90. Slechte zaak Esprit!!!

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door marietje224 » 15 feb 2010 08:16

hoi

dan had je het direkt terug moeten sturen,!
esprit is duits! er staat altijd een duits euro merk op maar dat geld voor onze landen...ponden staan erook op.
je had het dus als de prijs niet klopt gelijk terug moeten sturen,kan als nog ,je hebt zoveel dagen de tijd!
ik bestel heel veel,omdat ik haast de deur niet uitkan en esprit alleen maar heb eigenlijk heerlijk merk....nooit problemen gehad!
mailen al gedaan!??bellen??
dan terug sturen je hebt een goede reden!
printsheet maken van de site waar de prijs ook staat en dan terug sturen...
en zeggen dat er 10 euro verschil in zit?

keizer189
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2010 17:40

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door keizer189 » 10 nov 2010 17:56

Hi,

Ik ben al sinds juni aan het e-mailen met Esprit. Inmiddels is het november en nog nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen op mijn e-mails en nooit binnen de beloofde 72 uur. Een reactie op mijn e-mails krijg ik na enkele weken en dan nog lukt het ze om niet mijn vragen te beantwoorden.

Inmiddels wel 37 euro aan incassokosten mogen betalen omdat Esprit verzuimd mijn e-mails te beantwoorden.

Ook mijn telefoontje naar Esprit wordt ik behandeld als een notoire wanbetaler.

Een hele boze (ex) klant

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door solleila » 11 nov 2010 23:27

Dat is snel. Je hebt namelijk 15 dagen de tijd om je product te ruilen. Ik heb zelf ook nooit geen problemen met Esprit gehad. Ik kan me voorstellen dat je boos bent. Probeer het nog een keertje. Misschien dat ze nu wel reageren. En anders een aangetekende brief sturen. Kost rond de 7 euro. Maar dan weet je zeker dat je geen verder gezeik krijgt.

keizer189
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2010 17:40

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door keizer189 » 12 nov 2010 20:06

Hi,

Het ging niet om een retourzending, maar als jij vind dat als ik al 10 e-mails heb gestuurd en nog nooit een fatsoenlijk antwoord heb ontvangen dat ik het dan nog maar eens moet proberen, dan weet ik het niet meer.

En dan mag ik nog eens 7 euro betalen voor een aangetekende brief, dacht het niet!

Ik vind het heel normaal dat je een e-mail netjes binnen 5 werkdagen beantwoord, zo moeilijk kan het niet zijn, toch?

Of bij jij een werknemer van Esprit?

melanieroskam
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2009 16:18

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door melanieroskam » 14 nov 2010 11:40

Ik heb het zelfde probleem met esprit, ik heb veel kleding bij hun gekocht via de webshop.
Inmiddels heb ik zelfs een platina status, probleem is dat ik vaak dingen een seizoen later draag.dus ik kwam er laat achter dat de kwaliteit echt heel slecht is.
Ik heb pyjama en kleding waar gewoon na drie maal wassen de gaten in springen, jurkjes waar de bandjes stuk van gaan, broeken waar de rits uitvalt.
Ik heb een lange mail gestuurd met foto van de kleding erbij.en nog nooit antwoord gehad.
Ik heb deze mail wel 3 maal verstuurd in een half jaar tijd en ik krijg echt nooit antwoord.
Bij telefonisch contact zegt men alleen dat er een achterstand is, en dat ik alle bonnen moet bewaren, nou sorry maar van een pyama van 2 jaar terug bewaar ik geen bonnen meer hoor,
Ben klaar met esprit, koop er gewoon niets meer.wat zonde voor hun is want ik gaf behoorlijk wat geld uit.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door rozemarijntje » 13 dec 2010 12:45

ik heb het dus ook,,ik was jaren tevreden!
ik heb schoenen gekocht in mei van die flatjes wat zijn het?met een gespje..
ik heb die dingen 2 keer aangehad,de 2de keer was het gespje kapot dat was in sept,ik kom niet zoveel op verjaardagen en dit waren echt nette schoenen.
ik heb ze ook een keer aangegeven dat er altijd gaatjes ontstaan bij de knoop van je broek in een shirt....geen verwijt?gewoon gemeld?
even over de schoenen terug te komen die kan ik dus niet meer aan,schoenen van 59 euro...ik vroeg alleen,weten jullie misschien een oplossing hiervoor...
krijg je een mail terug wat de mensen hier ook al zeiden en tot heden nog steeds geen antwoord....SCHAAMTELOOS en als je weet hoeveel ik in mijn kast heb hangen en tassen en schoenen enz van esprit..geen ander merk...
maar het heeft nu afgedaan,platina kaart die ik al jaren heb,die doet er voor mij ook niet meer toe...
de crisis intresseerd ze blijkbaar niet,terwijl ze nu toch blij moeten zijn dat mensen kopen.
ik koop veel online omdat dat voor mij makkelijker is en ik altijd de maten goed heb..
maar neeeeeeeeeeeee.....ESPRIT... voor dit geld koop ik ergens wel goede spullen..waar je wel antwoord krijgt....
ik verwijt niks,ik maak alleen opmerking dat er gaatjes in de shirts komen,zonder riem of gespen,gewoon over je broek hangt het shirt...
doe er wat mee zou ik zeggen en zeggen dank u voor de tip,(ik heb dit eerst ook eens nagevraagd bij meerdere mensen en dat ook aangegeven die hadden het ook )
en dan de schoenen,.....ik vraag geen nw,ik vraag geen geld?ik vraag alleen weet u wat ik kan doen,nu kunnen ze de vuilnisbak in....
het is zo gemaakt dat je er zelfs niks aan kan doen?zo slim zou ik nog wel zijn...
ESPRIT IK ZOU VERANDEREN.JE RAAKT HEEL WAT KLANTEN KWIJT.

keizer189
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2010 17:40

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door keizer189 » 14 dec 2010 18:20

Fijn te horen dat ik niet de enige ben.

Inmiddels alweer 3 e-mails gestuurd en nog nooit 1 reactie! Alleen de automatisch gegenereerde e-mails dat je binnen 72 uur antwoord mag verwachten, dat zijn dus zelf geen 72 dagen of zijn het 72 maanden...........................Waardeloze klantenservice van Esprit!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door rozemarijntje » 15 dec 2010 14:56

ik ben echt verslaafd eraan,ik zeg het eerlijk,maar ik pik dit niet,er zijn zat andere goede merken,dan zou je zeggen mexx,maar ik heb een aantal links gezien waarvan ik denk dat het 1 pot nat is...

ik heb het gehad,ik ga wel wat anders leuks zoeken...
zo hoor je niet behandeld te worden,helemaal niet als je het NETJES vraagd,niet eist,niet vraagd om ruilen of wat dan ook..

moet wel zgegen dat ik nooit problemen heb gehad met terug sturen dat ging altijd goed,maar dat is maar 2x gebeurs..ik kan de maten altijd wel goed inschaten,ja als je heel je kast er mee heb hangen...
ziekelijk eigenljk...
ga maar eens kijken of h&m geen leuke dingen heeft!

valento
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2011 07:25

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door valento » 15 jan 2011 07:32

Ik wil hier wel even op reageren.
Ook al ben ik een man wil ik ook wel even mijn frustratie uiten op dat leuke merk.
Ik heb dus ook het probleem met de gaatjes in de truien, zelfs al heb je zo'n trui net 2x aan gehad.
Maar het ergste wat ik nu weer meegemaakt heb is dat ik van de week eens naar mijn winterjas van esprit keek en dat er gewoon een slijtagescheur zit aan de achterkant van mijn mou ter hoogte van mijn elleboog.
Die jas heb ik gekocht in de winter van 2009 dus is het de 2e winter dat ik hem pas aan heb en die 2e winter kan ik niet eens uitdragen.
Hij was zelfs 100 euro, en daar mag je wel betere kwaliteit voor verwachten.
Niet alleen de stof is slecht maar ook het maken. Ik heb een tijdje terug een broek gekocht en nu al valt alles uit je broekzak als je er iets in stopt.
Voor mij geen esprit meer en zo zouden meer mensen moeten denken.
Schandalig slechte kleding.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Esprit Online Shop

Ongelezen bericht door rozemarijntje » 15 jan 2011 12:48

ja je hebt gelijk bij mij zijn de scheuren vooral op de stiknaden
en idd die gaatje...hoop dat ze dit eens lezen...maar ja het is duits he..zal hun het bommen,als het maaar verkoopt.zo werkt het tegenwoordig

Gesloten