Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Reviewer71 schreef:
19 nov 2021 20:51
Ik hoop dat jullie van mijn fout leren en geen bestelling plaatsen bij dit waardeloze bedrijf.
Al die andere fouten die uw voorgangers gemaakt hebben hebben voor u ook geen nut gehad. Waarom denkt u dat uw fout anderen wel gaat leren om daar niets te kopen? Al jaren word er geklaagd en dit topic bestaat ook al meer dan 3 jaar. En toch hebt u schijnbaar vooraf geen onderzoek gedaan. De omgekeerde wereld.
Voor u hopelijk een wijze les om juist vooraf te gaan kijken waar u gaat kopen.

Kaatje65
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2022 09:01

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door Kaatje65 »

Ik wil voorgaande reviewers heel erg bedanken voor het delen van hun ervaring met Fast&Furious scooters. Ik was serieus geïnteresseerd in zo'n scooter....
Wat ben ik blij dat ik hier informatie vond over hun 'werkwijze'!
Dat heeft mij ongetwijfeld veel ellende bespaard.

ronybalony
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:20

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door ronybalony »

Mijn buurman (87) heeft een scootmobiel besteld bij Fnf ( niet ingelezen in het bedrijf helaas) Bij levering moest hij tekenen voor ontvangst , maar de chauffeur gaf wel aan op de bon dat er nieuwe spiegels moeten komen ( hij verteld niet waarom) .
Na twee ritjes op de scootmobiel heeft mijn buurman zoveel angst overgehouden dat hij er niet mee de weg op durft , en hij heeft FnF gevraagd om de scootmobiel terug te nemen . Helaas dat doen zij niet ( ook niet na een aangetekende brief met de mededeling dat zij zich aan de wettelijke 2 weken terugname moet houden) , omdat mijn buurman een optie heeft aangeklikt ( een zwaardere accu) betreft dit een "persoonlijke aanpassing" en in de voorwaarden staat dat na een "persoonlijke aanpassing" de terugname verplichting vervalt !! Dit is niet op dat moment bekend als je diverse opties kunt kiezen . Dit word pas duidelijk als je inderdaad de voorwaarden gaat lezen en inderdaad als je een optie hebt gekozen dit een "persoonlijke aanpassing" betreft en dat terug levering niet meer mogelijk is ... Ik vind dat een vorm van oplichting , je hoort dit ook aan te geven op het moment dat je optie's neemt dat er na een aanpassingen (bv andere accu , duimgas, voetsteun , stokhouder of voetrem e.d) het gekochte niet meer terug gestuurd kan worden.
Nu zit mijn buurman met een scootmobiel die dan maar verkocht moet worden via marktplaats volgens FnF !!
Ook het feit dat er andere spiegels zijn besteld omdat de ( blijkt later als ik er mee ga rijden ) linkerspiegel te ver naar beneden staat gericht en deze niet is af te stellen omdat de beugel waarin deze spiegel is gemonteerd ontzet is , wat is er gebeurd tijdens het transport waardoor de chauffeur dit heeft gemeld op de bon , wij weten het niet maar feit is dat de boel is ontzet , dit kon je niet zien bij aflevering en heeft de buurman ook niet gezien tijdens de twee zeer korte ritjes met angstbeven . Er staat nu 6 KM op de teller waarvan er 5,5 KM die ik er mee heb gereden om de scootmobiel bij mij thuis te zetten ( wegens geen ruimte meer in het tehuis waar de buurman zich bevind) . Ik heb FnF gebeld , gemaild en nog eens gebeld en gemaild maar zij geven niet thuis , ze mogen desnoods die aanbetaling houden en de buurman was zelfs bereid om de verzendkosten op zich te nemen maar helaas die ....$##@$ van FnF zijn niet bereid tot enige medewerking !!!!!

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kan uw buurman beter een cursus volgen? Komt hij wellicht van zijn angst af.

https://vvn.nl/scootmobiel

ronybalony
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:20

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door ronybalony »

Misschien kan FnF zich van een goede kant laten zien , en een cursus is niet nodig want hij heeft nu een booster waar hij zeer goed mee overweg kan !

ronybalony
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:20

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door ronybalony »

Theotrucker schreef:
29 jul 2018 20:15
Had je eerder naar reviews moeten zoeken en die moeten sorteren.
Als het bedrijf alle negatieve reviews verwijderd zowel van hun site als bij facebook dan geloof je toch bijna dat het een goed bedrijf is.

Ik kan het weten want ik heb wel honderden negatieve reactie geschreven onder verschillende namen en deze zijn allemaal verwijderd , probeer dit zelf maar eens op hun site of bij Facebook . Als je meerdere keren op facebook iets negatiefs zegt word je zelfs geblokkeerd .....

Dus hoe kan je dan een eerlijk beeld krijgen van een bedrijf ??

ronybalony
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:20

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door ronybalony »

NeoDutchio schreef:
19 nov 2021 21:48
Reviewer71 schreef:
19 nov 2021 20:51
Ik hoop dat jullie van mijn fout leren en geen bestelling plaatsen bij dit waardeloze bedrijf.
Al die andere fouten die uw voorgangers gemaakt hebben hebben voor u ook geen nut gehad. Waarom denkt u dat uw fout anderen wel gaat leren om daar niets te kopen? Al jaren word er geklaagd en dit topic bestaat ook al meer dan 3 jaar. En toch hebt u schijnbaar vooraf geen onderzoek gedaan. De omgekeerde wereld.
Voor u hopelijk een wijze les om juist vooraf te gaan kijken waar u gaat kopen.
Als het bedrijf alle negatieve reviews verwijderd zowel van hun site als bij facebook dan geloof je toch bijna dat het een goed bedrijf is.

Ik kan het weten want ik heb wel honderden negatieve reactie geschreven onder verschillende namen en deze zijn allemaal verwijderd , probeer dit zelf maar eens op hun site of bij Facebook . Als je meerdere keren op facebook iets negatiefs zegt word je zelfs geblokkeerd .....

Dus hoe kan je dan een eerlijk beeld krijgen van een bedrijf ??

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door Jablan »

ronybalony schreef:
02 jun 2022 15:39
Ik kan het weten want ik heb wel honderden negatieve reactie geschreven onder verschillende namen en deze zijn allemaal verwijderd
Bij elke review worden wat meer gegevens dan alleen een naam vastgelegd. Op deze manier worden bots en veelklagers eruit gefilterd. Je kunt beter een dag nadenken over wat je kwijt wilt en het bij een enkele, scherpe review houden.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door Nevyn »

Lees op trust pilot niet alleen hallelujah verhalen

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fast Furious Scooters: vraagtekens bij reviews en annuleringskosten

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ronybalony schreef:
02 jun 2022 15:39
Dus hoe kan je dan een eerlijk beeld krijgen van een bedrijf ??
Heel simpel, dit topic is er al een bewijs van. Klachtkompas ook waar de nodige klachten opstaan en op reviewsites kunnen ze geen reviews verwijderen. Fake recensies zijn vaak ook te herkennen.
Dus voordat je ergens gaat kopen, eerst kijken waar je gaat kopen.

Plaats reactie