Geen contact te krijgen met Gosmartwatch

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
gertined
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2022 12:06

Geen contact te krijgen met Gosmartwatch

Ongelezen bericht door gertined »

Onderstaand bericht heb ik gestuurd naar Gosmartwatch. Wat kan ik nog doen om in contact te komen met deze organisatie? Geduld? Misschien ben ik wat ongeduldig.... Of wordt het een helaas pindakaas verhaal?


Beste lezer,

Inmiddels is er weer een dag verstreken en weer een dag minder in het terug kunnen sturen van mijn product. Ik wil graag een reactie op mijn berichten die ik u heb gestuurd via: Twitter, Facebook, Messenger, mail, contactformulier.
Ik wil mijn product terugsturen en mijn geld terug. Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik heb recht om het product terug te sturen binnen 14 dagen. Helaas zat er geen retourformulier bij mijn bestelling en is er ook geen adres bekend waar ik het product met een track en trace naartoe kan sturen.

Aan mijn accurate handelen en doorzettingsvermogen ligt het niet. Wel aan het moeizame communicatiebeleid. U geeft dat u streeft naar een afhandeling van de mail binnen 2 werkdagen. We zijn inmiddels 8 dagen verder en nog steeds geen reactie. Dat had toch wel ander gekund. Vandaar dat ik er vanuit ga dat het geen probleem gaat zijn dat wanneer mijn product na de 14e dag bij u wordt geleverd er gewoon over wordt gegaan naar restitutie van het betaalde bedrag. Nogmaals, ik probeer op alle mogelijke manieren mij aan uw eigen beleid te houden, nu u nog.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Geen contact te krijgen met Gosmartwatch

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Meer informatie hierover is te vinden in deze eerdere topic

overige-producten-f40/ervaring-met-go-s ... 96387.html

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geen contact te krijgen met Gosmartwatch

Ongelezen bericht door caruso »

Jammer voor je dat je denkt zaken te kunnen doen met een ordinaire dropshipper. Dit ga je nooit winnen.

Gesloten