LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Lenny2011
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 dec 2011 13:11

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Lenny2011 »

Roelie72 schreef:Idd! Als ze telefonisch anders beloven en niet nakomen zou u dat dan niet hebben? Aan deze antwoorden heb ik niet veel
[Tekst verwijderd door de Moderator]

Gewoon uw Rechtsbijstandsverzekering inschakelen, dan kan alles opeens wèl razendsnel afgehandeld worden door Wehkamp! Let maar op!
Laatst gewijzigd door Radar op 28 dec 2017 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Stoken / off topic gaan

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Lenny2011 schreef:[Tekst verwijderd]
Gewoon uw Rechtsbijstandsverzekering inschakelen, dan kan alles opeens wèl razendsnel afgehandeld worden door Wehkamp!
Velen op dit forum hebben/hadden niet die beleving; iig niet die in het Radar-topic Rechtsbijstandverzekering inkl ikzelf en niet, niet in de laatste plaats, 'MoniqueE', die destijds al 1,5 jaar tegen haar 'eigen z.g.' rechtsbijstandverzekeraar aan het procederen was.

Wehkamp is aangesloten bij Thuiswinkel.org; heb daar zelf overigens geen ervaring mee.

Roelie72
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2017 13:29

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Roelie72 »

Inmddels heb ik na 18 dagen nog steeds mijn geld niet terug en zal idd vandaag mijn rechtsbijstsnd gaan inschakelen en een melding hiervan maken bij ACM

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Roelie72 schreef:Inmddels heb ik na 18 dagen nog steeds mijn geld niet terug en zal idd vandaag mijn rechtsbijstsnd gaan inschakelen en een melding hiervan maken bij ACM
Waarom niet eerst bij Thuiswinkel Waarborg? en ben benieuwd naar wat het al dan niet meteen inschakelen van je rbv en ACM opleveren.

Cool1946
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 sep 2015 19:15

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Cool1946 »

Roelie72 schreef:Inmiddels heb ik na 18 dagen nog steeds mijn geld niet terug en zal inderdaad vandaag mijn rechtsbijstand gaan inschakelen en een melding hiervan maken bij ACM
Wat ik probeer te begrijpen is waarom iemand een toestel van deze prijsklasse via internet, bij wie dan ook, bestelt.
Wat ik wel begrijp is dat je al nerveuzer wordt, dus wens ik je een goede jaarwisseling en een oplossend 2018 voor dit probleem.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Geen geld terug na retourzending bij Wehkamp

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Cool1946 schreef: Wat ik probeer te begrijpen is waarom iemand een toestel van deze prijsklasse via internet, bij wie dan ook, bestelt.
Wat is daar vreemd aan? Mijn klanten doen niet anders. Ik ook niet. Waar de een jaren voor moet sparen is voor de ander een gebruiksvoorwerp. Of ik een macbook bij wehkamp zou bestellen is een 2e, maar ik heb er hier meerdere staan en allemaal online besteld. Net als mijn iMacs, tv's, radio's...zelfs mijn vrouw heb ik via het internet ontmoet (niet besteld!!!)

Gesloten