LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H&M overstap bezorging via DHL

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Esmé
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2019 19:10

H&M overstap bezorging via DHL

Ongelezen bericht door Esmé »

H&M is overgestapt van POST.NL naar DHL. Helaas krijg ik bij de track&tracecode die ik heb, bij DHL alleen maar te zien dat mijn zending gesorteerd wordt. Bij de helpfunctie geven ze aan dat als dit wat langer duurt ik met de ontvanger contact op moet nemen, omdat het al bezorgd zou moeten zijn :shock: . Bij H&M lopen ze ver achter met ontvangen van retourzendingen en met een achter af betalen van 14 dagen, wordt je dus in hun systeem al snel een wanbetaler :oops: Bij POST.NL krijg je via track&trace wel een bewijs dat het pakketje bij de afzender is geleverd! Slechte zaak en als mijn lakketje bij het ontvangstcentrum van H&M verloren gaat mag ik opdraaien voor de kosten :evil:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: H&M overstap bezorging via DHL

Ongelezen bericht door berndv »

Esmé schreef:
29 okt 2019 19:19
Bij de helpfunctie geven ze aan dat als dit wat langer duurt ik met de ontvanger contact op moet nemen, omdat het al bezorgd zou moeten zijn
Uw verhaal lezend dan vermoed ik dat u kleding retour heeft gestuurd naar H&M? Heb onlangs een soortgelijke situatie gehad dat een retourzending nog op sorteren stond, terwijl ik van de webshop al bericht had dat de retour verwerkt is. Dus het zegt niet zo heel veel.

Wat zei H&M zelf toen u ze belde? Of mailde? En wanneer heeft u het pakket retour gestuurd?

Gesloten