LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hunkemöller klantenservice

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Krispet
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2021 07:10

Hunkemöller klantenservice

Ongelezen bericht door Krispet »

In de sale veel bestellingen online gedaan. Werd vaak snel verzonden en soms waren er producten niet op voorraad maar daar krijg je netjes automatisch mailtje van dat het niet geleverd wordt.

Waar gaat het mis?

1. De niet geleverde artikelen worden niet doorgegeven aan klarna (achteraf betalen) Hierdoor blijf ik met een openstaande rekening zitten.
2. Bestellingen die ik deels retour gedaan heb, worden niet alle producten van retour geboekt. Waardoor er nog artikelen op mijn klarna staan die zeker retour gegaan zijn. Een onesie moet zeker opvallen. Deze is niet retour geboekt.
3. Klantenservice is niet te bereiken. Niet per mail, telefoon nemen ze na half uur in de wacht te staan niet op. En op messenger via Facebook is het een drama.
Ik krijg zo wel problemen met de openstaande facturen bij klarna die nu niet betaald zijn. Ik vertik het om die openstaande bedragen te betakdn. Rest is voldaan maar niet wat geleverd is of wat retour is gedaan.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Hunkemöller klantenservice

Ongelezen bericht door Sira »

U moet sowieso eerst contact opnemen met Klarna, want u heeft met hen een betalingsovereenkomst, zij sturen Hunkemöller wel een e-mail om e.e.a. uit te zoeken.
Als alles is opgelost, niet meer via de website bij Hunkemöller bestellen.

Gesloten