LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
toka
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2018 11:51

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door toka »

Het gaat erom dat ze maar blijven klagen over dat ik pas na 12 uur pas thuis ben. Nu heb ik op 26 april al doorgegeven dat er vanaf 4 mei hele dagen iemand thuis is. na 12 uur was dus tot 4 mei. Maar dit lezen ze niet of willen het niet horen. Verder is het raam vandaag vervangen via mijn verzekering dus nu ben ik alle garantie van de rest van de kunststofkozijnen ook kwijt. Dus.....Einde PRkozijnen en voor een ieder die er toch mee in zee gaat die wens ik succes en heeeeel veel geduld.

Hek1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2018 12:49

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Hek1971 »

Helaas hebben wij ook een slechte ervaring met dit bedrijf. In december 2017 kozijnen laten plaatsen, dit tot volle tevredenheid , totdat we maar eens gingen vragen om de gratis horren,die ons beloofd waren door Patrick. app,mail en messenger contact was er ,maar alleen als het hun uitkwam. In die contacten werden ons stééds de horren beloofd,maar er was steeds iets waardoor ze niet geleverd konden worden. Andere leverancier,of ze moesten er achter aan bellen. Vanaf mei 2018 hebben we de boel eens laten rusten,tot vorige week . Toen maar eerst eens een mail gestuurd,tja zoals verwacht geen reactie! Toen maar eens besloten om het via klacht.nl te doen. Jawel direct reactie,en niet zo'n vriendelijke . De leverancier zou mij ook al 2x gebeld hebben. Ik weet niet welk nummer maar mij hebben ze niet gebeld. Toen maar eens om opheldering bij leverancier gevraagd. Die wisten van niks!Na veel gemail kreeg ik een grote mond toe,want ik was op hoge poten naar de leverancier geweest. Eh ja ,is wel een beetje raar als je eerst verteld wordt dat ze bij pr in de hal staan ,dan neemt de leverancier ze mee(die dus van niks weet),en vervolgens wordt ik gebeld door leverancier dat ze van pr de maten moeten weten? Dan zegt pr dat de leverancier maar eens goed moet zoeken( ze waren toch mee gegeven aan de leverancier?) Dan moet ik eerst het stuk van internet halen,anders krijg ik mijn horren niet! Want ik was zo snel met het op internet plaatsen(mag ik na 10 maanden en nog steeds geen oplossing) . Vervolgens zet dit bedrijf mijn adresgegevens ook nog even onder mijn stuk op klacht.nl. en dreigen ze ook nog even om.mijn financieringsgegevens op internet te zetten!! Zo wordt er dus met je gegevens om gegaan! Dan wordt ik ook nog beschuldigd van het niet betalen van het keralit . Voor een partij afvalstukken(volgens hun ) heb ik netjes 400 euro betaald . Handje-contantje Zo als Patrick het graag wou. Nu wordt me doodleuk 200 euro geboden ,zodat ik zelf horren kan kopen? En dan zie je ook nog eens foto's van je huis,met de geplaatste ramen. Die door PR kozijnen zijn geplaatst,bij JP woningverbetering op Facebook staan.? Dit is zonder onze toestemming geplaatst.! En dan ook nog bij een bedrijf dat onze ramen niet heeft geplaatst. Het enige wat wij van wilden zijn de beloofde horren,maar helaas is dat niet gelukt. Fatsoenlijk antwoord krijg je niet,alleen maar een grote mond en wordt je gechanteerd ! Eerst het stuk van internet af ,anders kan het nog wel een jaar duren. Ik geloof ondertussen dat de horren een mooi praatje was en deze nooit bedoeld waren om te worden geleverd. Want na navraag bij meerdere kozijn bedrijven blijkt dat je horren gewoon binnen een week geleverd krijgt.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nooit alles betalen voordat het helemaal klaar is. Dat is de enige remedie.

gertruda.van-rosmalen
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2018 21:06

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door gertruda.van-rosmalen »

Q
Laatst gewijzigd door gertruda.van-rosmalen op 10 dec 2018 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jansjevan30
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2018 11:20

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Jansjevan30 »

Ga nooit met dit bedrijf in zee! Ons geld zou in een depot staan! Maar kunnen het op geen mogelijke manier terug vordenen! Wij hebben ondertussen een advocaat ingeschakeld! Wij hebben alle mails en apps bewaard! Ons huis is voor de helft af! Wij zijn nu anderhalf jaar om alles rond te krijgen! Contact is van 1 kant! Beloftes worden niet nagekomen.

jopie2111
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2019 19:06

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door jopie2111 »

Jammer genoeg heb ik dezelfde ervaringen als de meeste mensen die zaken hebben gedaan met dit bedrijf. Vanaf het moment dat ik met ze in zee ben gegaan is er alleen maar slechte tot zeer slechte communicatie geweest. Gelukkig voor mij en jammer genoeg na vele maanden is alles wel geplaatst maar de gemaakte afspraken omtrent korting en teruggave kosten voor de door mij opgenomen extra vrije dagen zijn nog steeds niet betaald. Veelal valt op dat het bedrijf aangeeft dat ik niet thuis ben, of niet bereikbaar ben of ze hebben een mail gestuurd wat nooit gebeurd of pas gebeurd vanaf het moment dat je dan daadwerkelijk telefonisch contact krijgt. Mochten mensen twijfelen of zij met dit bedrijf in zee gaan, zeg ik NIET DOEN! Het zorgt alleen maar voor een bak vol met frustratie en heeeeeeeeellllll veeeeeeeellll geduld.

gertruda.van-rosmalen
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2018 21:06

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door gertruda.van-rosmalen »

communicatie verloopt moeizaam
Laatst gewijzigd door gertruda.van-rosmalen op 05 feb 2019 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Moneyman »

gertruda.van-rosmalen schreef:
04 feb 2019 13:26
OPLICHTERS!!!!!!
Ik zie een hoop, maar geen oplichting.

ron.perik
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2019 16:46

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door ron.perik »

Goed advies, check of je rechtsbijstand hebt voordat je kozijnen neemt, zo niet neem rechtsbijstand en ga daarna kijken. Maak van alle stappen screenshots, bewaar alles. Sla alle communicatie op, op welke wijze ook. Hou de kvk in het oog, en check dit elke week. Facebook, allemaal screenshots. Adressen, verblijven, noem maar op. Zo hebben wij alles gevolgd en staan we nu met twee sterke benen in het proces. Verder kan ik geen goed woord over pr kozijnen delen dus dat doe ik dan ook maar niet. Voorgehouden hierover mij van media te ontzien, dus dat doe ik ook. Voor vragen over het te lopen proces kan je vragen contact met mij op te nemen via dit forum.

ron.perik
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2019 16:46

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door ron.perik »

Ps, pr kozijnen bestaat niet meer, kvk is niet meer actief. Hij is nu op een andere kvk verder, deze had hij al eerder, projectwindows heet zijn bedrijf,
[adres en telefoonnummer door moderator verwijderd]
Dit is alle actuele informatie wat ik tot dusver heb wat misschien een ander kan helpen
Laatst gewijzigd door Radar op 11 sep 2019 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.

MvB77
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2019 13:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door MvB77 »

Helaas ook ervaring met project Windows.. van gespaarde geld aanbetaling gedaan dat hij later als zielig verhaal benoemde. Dit moet stoppen! Voordat er meerdere mensen slachtoffer worden! Gaan aangifte doen! Zoek mensen die dat ook hebben gedaan of willen doen.. samen staan we sterk. Wordt het niet eens tijd dat tros radar er een uitzending over maakt? Ze zijn bij mij van harte welkom hier in Hilversum. Hieronder kort mijn verhaal: laatste wat ons beloofd is zou ons geld terug storten maar natuurlijk is dat weet een van zijn leugens!
DE KLACHT
Niet nakomen van afspraken, valse beloften, en nog steeds geen pui die er maanden geleden al had in moeten zitten en dan vinden ze het gek als je boos wordt!? Geen excuses naar klant, maar telefoon ophangen als het te lastig voor ze wordt gewoon niet terugbellen of mailen. Steeds smoesjes.. ze maken je woest! Heb helaas aanbetaald dus of pui of rechtszaak!
DE OPLOSSING
Graag contact met mensen die dat ook ervaren hebben met project Windows om evt samen een klacht in te dienen of rechtszaak

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door juliomariner »

Samen rechtzaak beginnen heeft weinig zin aangezien rechter elke zaak apart zal behandelen waarschijnlijk

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vooraf hier gaan lezen en dan betaal je niets meer aan!

En een rechtszaak, de namen, PR, JP en nog vele andere dus zo komen ze steeds terug onder nieuwe naam en voor de oude doen ze niets meer, rechtszaak is duur en of je ooit geld terug kreeg, ik betwijfelde of dat lukt tegen deze ervaren sjoemelaars.

Als ze voor elke gelijkwaardige sjoemel firma een uitzending moeten maken word het een dagelijks programma en zoveel zendtijd hebben ze niet!

MvB77
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2019 13:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door MvB77 »

Zijn er ook mensen die de strijd wel aan durven tegen deze oplichter, Patrick Reekers? Zijn meerdere bedrijven misschien maar het is een persoon die nogal ziek bezig is en vooral mensen ziek maakt. Ik ben wel degelijk op zoek gegaan op internet maar ik kon toen nog geen info vinden dat project Windows hetzelfde is als PR kozijnen hopelijk door deze actie andere mensen wel. Overigens begint hij gelijk met dreigen zodra je klacht op internet zet dus mensen het heeft wel degelijk zin!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als deze persoon steeds op andere locatie en onder andere naam verder gaat, soms zelfs een nieuwe KVK aangevraagd heeft is het niet te stoppen.

Wel zijn verse bedrijven extra risico, en zowel KVK als Google beter gebruiken als je met een onbekende zaken wilt doen.

Verder mag deze kiezen, 25% aanbetaling vragen en niets doen of met 10% winstmarge de kozijnen plaatsen...
wat doen ze dan het liefste?
Dan denken dit soort mensen dat ze voor -15% zich in het zweet moeten werken en is een herstart gunstiger helaas.

Vaak is er niets te halen en zorgen ze voor een achterstand belastingdienst en banken, en laten die bij schulden nu voorrang krijgen zodat wij na gewonnen rechtszaak zelf die mogen betalen en er niets meer over is.
Dat weten zij ook en wil niemand een zaak tegen dit soort "Vak" mensen starten omdat het meer koste dan opleverde helaas.

robabels
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2019 15:16

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door robabels »

Ook ik heb een slechte ervaring met JP Woningverbetering/Kozijnen. Zou anderhalf jaar geleden al een dakkapel geplaatst krijgen en ook
ik heb geld gestort in Depot.
Via de rechter is er door de gerechtsdeurwaarder beslag gelegd op zijn rekeningnummer bij de ING, maar daar blijkt niets meer in
te zitten.
Ik heb nu dankzij een lid de nieuwe gegevens (nl. dat zij verder zijn gegaan onder de naam: Projectwindows), doorgegeven aan mijn advokaat en hoop dat zij en de deurwaarder, er wat mee kunnen doen.

Denman77
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2019 11:19

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Denman77 »

ron.perik schreef:
27 jul 2019 11:22
Ps, pr kozijnen bestaat niet meer, kvk is niet meer actief. Hij is nu op een andere kvk verder, deze had hij al eerder, projectwindows heet zijn bedrijf,

[Tekst verwijderd]

Dit is alle actuele informatie wat ik tot dusver heb wat misschien een ander kan helpen
Hallo Ron,
Wij zijn ook in zee gegaan met Project Windows en ik zou graag van jou willen horen hoever jij bent gekomen met het proces tegen [Tekst verwijderd].

Groeten Dennis van Klaveren
Laatst gewijzigd door Radar op 24 okt 2019 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens, ook in de quote

robabels
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2019 15:16

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door robabels »

Zijn er nog slachtoffers, die nog geld tegoed hebben van JP Woningverbetering? Met die mensen zou ik graag in contact willen komen,
omdat ik nu in een vergevorderd stadium ben en er een andere mogelijkheid is om hen via de rechter aan te pakken.
Het mag toch niet zo zijn, dat zij er zo makkelijk vanaf komen. Hier geldt echt wel, dat we samen sterk staan.

Groeten, Rob Abels

t.verzendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2019 13:27

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door t.verzendaal »

PR kozijnen van (Moderatie: naam verwijderd ^SI) is opgegaan in Project Windows en afr kozijnen, zitten nog steeds in Oldenzaal, wij hebben ook sinds november 2017 met deze man te maken, hij is een gladde prater en belazert de boel aan alle kanten. De communicatie is verschrikkelijk slecht, hij belooft van alles en komt niets na. Het is erg dat zo iemand nog een bedrijf mag runnen, hoeveel mensen zijn er niet de dupe van dat soort praktijken en helaas is er weinig aan te doen.
Is er iemand die weet welke weg we moeten bewandelen om te zorgen dat hij zijn zaken is goed afhandel
Laatst gewijzigd door Radar op 14 okt 2019 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

t.verzendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2019 13:27

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door t.verzendaal »

Daar mijn computer is gehackt ben ik mij er niet van bewust over de plaatsing van bovenstaand bericht

Gesloten