Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Moneyman

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Moneyman » 24 okt 2019 10:17

Gelukkig was je er wel binnen 2 minuten bij om die hack op te merken en te corrigeren :mrgreen:

t.verzendaal

Ongelezen bericht door t.verzendaal » 24 okt 2019 10:45

Het bericht over PR kozijnen geschreven door t. Verzendaal is niet door de persoon in questi geplaatst.
Er is misbruik gemaakt door hackers, dus bij deze laat ik weten dat het bericht niet geplaatst is door A.J. Verzendaal

t.verzendaal

Ongelezen bericht door t.verzendaal » 26 okt 2019 05:51

Door toedoen van derden, inmiddels ben ik er achter wie dat zijn geweest, is het bovenstaande verhaal gemeld, hierin staan bedrijven genoemd die in diskrediet worden gebracht wat helemaal niet had mogen gebeuren. Ondanks dat ik zelf dit bericht niet heb geschreven wil ik toch mijn excuses aanbieden aan deze bedrijven.
A.J.Verzendaal

Paul1968

Ongelezen bericht door Paul1968 » 05 nov 2019 12:12

Heten nu projekt wiindows. Met pasen 2019 komen plaatsen. Hadden de helft niet bij zich. Vervolgens gebeld geappt en gemaild maar geen reactie. Afgelopen maanden 3 keer mail van ze gehad dat ik stond ingepland en vervolgens hoor je niets meer.

Plaats reactie