LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gelukkig was je er wel binnen 2 minuten bij om die hack op te merken en te corrigeren :mrgreen:

t.verzendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2019 13:27

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door t.verzendaal »

Het bericht over PR kozijnen geschreven door t. Verzendaal is niet door de persoon in questi geplaatst.
Er is misbruik gemaakt door hackers, dus bij deze laat ik weten dat het bericht niet geplaatst is door A.J. Verzendaal

t.verzendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2019 13:27

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door t.verzendaal »

Door toedoen van derden, inmiddels ben ik er achter wie dat zijn geweest, is het bovenstaande verhaal gemeld, hierin staan bedrijven genoemd die in diskrediet worden gebracht wat helemaal niet had mogen gebeuren. Ondanks dat ik zelf dit bericht niet heb geschreven wil ik toch mijn excuses aanbieden aan deze bedrijven.
A.J.Verzendaal

Paul1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2019 11:26

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Paul1968 »

Heten nu projekt wiindows. Met pasen 2019 komen plaatsen. Hadden de helft niet bij zich. Vervolgens gebeld geappt en gemaild maar geen reactie. Afgelopen maanden 3 keer mail van ze gehad dat ik stond ingepland en vervolgens hoor je niets meer.

Banteng Merah
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2019 15:45

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Banteng Merah »

Heb ook tot op heden negatief ervaring, heb een paar duizend aanbetaald in hun depot??
Bijna 8 maanden geleden offerte getekend en laten inmeten, 3x uitgestelde afspraken, 6 dagen voor nop vrij moeten nemen.
Communicatie …….?? heb je even.....
Tja geef nog een klein voordeel en tijd dan ga ik de officiële rechtsprocedures bewandelen.

JohannaLouisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2019 18:48

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door JohannaLouisa »

Aan allen die zaken heeft gedaan met PR kozijnen Project Windows.

De eigenaren zitten in de schuldsanering. Geld wat opgehaald wordt als aanbetaling op de z.g.n. derderekening is voor persoonlijk gebruik de derderekening is de persoonlijke bankrekening van de eigenaren.

De site is nog steeds on line en er komen meer slachtoffers!!.

Project Windows
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2019 20:15

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Project Windows »

Beste even voor de duidelijkheid
Wij zitten niet in de schuldsanering.
Tevens heeft ons bedrijf gewoon bankering
Ook de aanbetaling die gedaan worden
Word gewoon kozijnen mee betaald
Anders mag u ons wel even bellen
Dan kunnen wij u dat even aantonen

Project Windows
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2019 20:15

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Project Windows »

Beste mensen
Jp kozijnen is geen onderdeel van pr kozijnen en project windows en ook nooit geweest.

Tevens is pr kozijnen naar project windows gegaan. Daar is van elles 'is gegaan wat maar kan gaan wij lossen nu langzaam bij beetje alles op en lukt aardig tevens zitten wij ook niet in schuld saneringen zoals word beweert. En ook bestaan we nog dagelijks plaatsten we kozijnen maar negative reacties over hebben de overhand naar de postivke 'mochten mensen klanten vragen hebben kunt u mailen naar [email protected] en wij zullen proberen binnen 3 dagen alles te beantwoorden.
Eb nogmaals we plaatsten nog gewoon en als u kijkt op onze Facebook pagina zit u dat wij gewoon plaatsten en kozijnen binnen krijgen ook

Mochten vragen zijn gore. Wij dat graag
Vriendelijk groet
Project windows

robabels
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2019 15:16

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door robabels »

Hallo Banteng Merah,
U heeft precies hetzelfde meegemaakt als ik, maar ik ben al wel een stuk verder gegaan tegen dat bedrijf.
Zou u me via dit Forum kunnen vertellen hoever u inmiddels staat en of u al een reactie heeft ontvangen
van het bouwbedrijf.

Met vriendelijke groet,
Rob Abels

windows project
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2020 18:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door windows project »

Beste Rob

Ik wil een ding even duidelijk maken PR kozijnen is overgenomen door project windows.
U heeft bij geen van onze twee bedrijven een dakkapel gekocht.
Waar uw wel heeft gekocht ben ik achter gekomen is jp kozijnen dit bedrijf staat helemaal lost van de bovenstaande bedrijven.
Mocht u vragen dan kunt u ons altijd even een e-mail sturen naar [email protected].
Dan zullen wij wel even precies per telefoon of e-mail uitleggen. Hoe en wat

vriendelijke groet
Project windows

windows project
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2020 18:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door windows project »

wij willen even reageren hier op al deze berichten

PR-kozijnen is overgenomen door project windows.
Dit bedrijf is actief in Duitsland en werkt in Nederland.
Dus daarom zijn wij niet meer te vinden in Nederlandse kvk.
We hebben een aantal problemen gehad met leverancier qua levering
Denk daarbij aan productie van de kozijnen glas wat er niet wat en natuurlijk de uitgestelde levering.
Nu lopen we bijna dik half jaar tot 3 kwart jaar achter op de bestelde kozijnen van klanten. Uit eindelijk plaatsten wij de kozijnen wel. Of we betalen de klanten beetje bij beetje terug, maar komt uiteindelijk wel goed,

Ook de communicatie kan altijd beter bij ons we proberen binnen 3 werkdagen de mail te beantwoorden soms lukt niet altijd en doen we daarom zaterdag of zondag. JA wij weten de worden fouten gemaakt en mensen schrijven daar over op dit forum. Maar buiten deze negatieve reacties hebben we ook wel een aantal klanten of veel die wel tevreden zijn. Dus mensen mochten jullie vragen hebben of wat dan ook stel ze naar ons per mail [email protected] en we zullen ze zsm beantwoorden.




Nog een ding de naam JP-kozijnen word hier meerde mallen genoemd dat is een bedrijf wat totaal los van ons staat er niks maar dan ook niks met andere twee bedrijven te maken heeft!

Groet
Project Windows

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Moneyman »

windows project schreef:
05 feb 2020 18:58
Uit eindelijk plaatsten wij de kozijnen wel. Of we betalen de klanten beetje bij beetje terug, maar komt uiteindelijk wel goed,
Ah gelukkig. Dat geeft vertrouwen :lol:

MarjoKrebbekx
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2018 07:45
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door MarjoKrebbekx »

Jeetje dat dit zo lang is doorgegaan...

Bij ons heeft uiteindelijk de rechtsbijstand ons een deel vergoed om ons huis verkoopbaar te maken.
Kwam niet in de buurt van wat het ons aan zorgen, kosten, stress en weet ik het allemaal heeft gekost. Uiteindelijk met een burnout thuis komen te zitten wat voor ons echt de druppel was om alles achter ons te laten en te verhuizen.

1,5 jaar gedonder gehad en nooit gekregen wat gevraagd was, zelfs geen euro terug gehad van de verantwoordelijke zelf. Maar wel zelf happily ever after met het gezinnetje een nieuw huis kopen.

Was mij snel bekend waar al dat opgelichte geld was gebleven.

En val absoluut niet voor de onzin dat hij één van de bedrijven niet is..... Zo gaan al die oplichters te werk, en deze oplichter al een paar jaar lang onder weet ik niet hoeveel namen.

Sterkte voor alle gedupeerden, na jaren zit bij mij de frustratie nog erg diep.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Project Windows en Windows Project, 2 namen voor 1 bedrijf?

Ook is niet aangetoond van wie nu JP Kozijnen is PR Kozijnen overgenomen maar neem je dan ook garantie en service over?

Levering problemen melden is leuk, maar heeft U alle klanten hiervan tijdig op de hoogte gebracht?
Achteraf melden is voor hun te laat en kreeg je een slechte naam.

Vele kozijn bedrijven met namen die op elkaar leken, dan krijg je een slecht lopende firma en ik zou bij vinden van dit soort berichten via Google of andere zoekmachine deze nooit een opdracht geven met vooruitbetaling!
Daarom is overnemen van alleen een oude naam met verleden ook niet slim.

Ik denk dat leveranciers ook 100% vooruitbetaald willen hebben na dit te kunnen meelezen.
Vaak veroorzaken wanbetalers koopjes waar ik graag van profiteer!

windows project
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2020 18:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door windows project »

Korte recatie

We nemen in bepaalde gevallen de garantie over. En wij weten dat namen op mekaar lijkt ook niet echt een goeie zet was. Wij maken als bedrijf dagelijks ook fouten. En we proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. Sommige punt kunnen bij ons beter zoals communicatie daar zit een punt in.

Klanten reageren avonds ook maar dan reageren wij niet. Omdat we ook maar van 9 tot 4 open zijn. Ook proberen wij alles binnen 3 werkdagen te beantwoorden dat lukt niet altijd.

Tevens moeten wij als bedrijf alles maar dan ook alles vooruit betalen aan leveranciers maar daar is gebleken dat je soms gewoon nummertje bent omdat die ook te groot aan worden zijn. Volgende probleem waar wij nu tegen aanlopen is en andere bedrijven ook
Is monteurs er is op dit moment een schaarste aan monteurs dat is bij ons niet alleen zo maar jij andere firma, 's ook Google dat maar eens. Dus wij hebben meestal wel op tijd binnen kozijnen maar 9 van 10 keer duurt gewoon langere dat we kunnen plaatsten. We zeggen daarom nu ook miminaal een half jaar levertijd en soms iets langer

windows project
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2020 18:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door windows project »

Reactie op meneer krebbex


Even volgende we zijn naar die tijd bij u geweest alles opgelost op paar kleine dingen naar. Is jammer dat ik hier onder geen reactie kan laten zien op uw email
Dat u tevreden was tevens ook hebben wij gezegd van klapraampje moet de fabriek doen en de ruit staat hier lang en breed al klaar als u of u rechtsbijstand niet op het laaste schrijven van ons reageert in oktober dan kunnen wij daar helaas niks aan doen

Tevens als u de ruit nog wil of de nieuwe bewoners van uw woning dan komen die als nog graag zetten

LuciFerhaeven
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2020 15:09

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door LuciFerhaeven »

Dat mensen nog blijven discussiëren met dit bedrijf.

Er wordt serieus geen enkele afspraak nagekomen en je heb mailcontact met 20 verschillende mensen.
Zielige verhaaltjes over leveranciers of persoonlijke situaties.
Foto's toegestuurd krijgen die op internet terug te vinden zijn en al jaren op Google staan.

Heb vorig jaar wat voorbij zien komen van hem op internet, kwam toen zelfs aanrijden in een Project Windows busje.

Er is voor zulke maar één oplossing, gezicht op A3 papier afdrukken en billboards vol plakken.
Wanneer zelfs bedrijven waarmee zij zaken doen je als klant gaan opbellen en waarschuwen weet je dat je behoorlijk bedonderd ben.

P.R. (of is het [Tekst verwijderd] [Tekst verwijderd] [Tekst verwijderd] [Tekst verwijderd], of gewoon [Tekst verwijderd]?), ik hoop dat je er lekker warm bij zit en heerlijk kan slapen elke nacht.
In tegenstelling tot veel gedupeerden die er wakker van liggen en er niet bepaald warm bij zitten in deze koude maanden.

Mensen die op dit forum hun mening intrekken, dat komt omdat meneer goed kan dreigen en afpersen, wees er alstublieft niet gevoelig voor. Op deze manier blijft zo'n persoon overal mee weg komen.

Ook beloftes over zaken goed maken, repareren of toch nog leveren, doe het alstublieft niet.
Ik zou deze club nog geen vliegtuigje meer laten vouwen.

Er is maar één oplossing, geld terug richting de gedupeerden.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 feb 2020 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Geen personeel, dan moet je minder orders aannemen en klanten weigeren of gewoon een langere eerlijke levertijd opgeven.

Als je elke order aanpakte en 2 maanden beloofde en er 6 van maakte krijg je klagers die veel tijd kosten en je naam verpesten.
Gewoon eigen schuld.

Diverse bouwbedrijven zeggen, kom volgende jaar maar terug.... en dan geen 1 januari graag!

windows project
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2020 18:38

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door windows project »

Beste LuciFerhaeven


Blijkbaar denk je iets van ons te goed hebben.
Als dat zo is horen wij dat graag van je en misschien is het makkelijk dat je eigennaam even gebruikt
graag ontvangen wij daarom ook telefoontje van je want daar staan wij natuurlijk wel open voor.

En als wij foto,s gebruik van Google dan zijn wij heel erg benieuwd welke misschien kunt u die dan naar ons mailen.
En of wij dingen repareren ja hoor we kunnen je wel een lijst geven waar wij gewoon heen gaan gisteren nog toevallig in Zaandam
klant had voordeur die klemde zijn we netjes geweest en afgesteld tevens hebben wij daar nog even opnieuw afgekit. En beste klant deed iets heel aparts die plaatst nog een nieuwe opdracht voor de bovenkant. Als je ons even mailt of belt dan kunnen we vragen of die klant van ons beaamd .

En net wat wij in vorige berichten al aangaven wij doe er alles aan om van onze fouten te leren en elke dag leren wij weer bij denk u toch ook. Mocht u nog vragen hebben dan zien wij graag u telefoontje of e/mail tegemoet

robabels
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2019 15:16

Re: Iemand ervaring met PR kozijnen/ JP kozijnen etc

Ongelezen bericht door robabels »

Beste Project Windows,

Jullie opereren al lange tijd onder verschillende namen, dit heeft voor jullie veel voordeel opgeleverd.
Wees nu zo sportief om het toe te geven. Doe datgene waarvoor betaald is en ikzelf zal persoonlijk een goede
review voor uw bedrijf plaatsen.

Met vriendelijke groet,
R. Abels

Gesloten