LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Je krijgt je geld gewoon niet terug

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
hamaneali
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2015 11:46

Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door hamaneali »

op 23 november een bestelling geannuleerd.had 120 euro betaald. zou binnen 5 werkdag geld terugkrijgen. week later op 30 november gebeld. geld moest onderweg zijn. 3 december nogmaals gebeld. geld zou pas dinsdag gestort worden. 4 december weer gebeld maar geld moest de volgende dag gestort worden.

7 december nog maar een keer gebeld. nu was het onduidelijk waarom het nog niet gestort is. niemand kon me iets vertellen en de afdeling die daarover gaat kun je als klant simpelweg gewoon niet spreken. hebben geen telefoon denk ik. enige wat ze kon doen een berichtje sturen. duurt dan 48 uur voordat je gebeld wordt. is nu vrijdagmiddag. wordt dan op zijn vroegst dinsdagmiddag of woensdag. voel nu al nattigheid. waarschijnlijk gaan ze me vertellen dat de feestdagen er aan komen en dat het dus pas in 2019 gaat worden aleer ik mijn geld terugkrijg,

wat een ongelooflijke onzin dat je dus niemand maar dan ook niemand te spreken krijgt die gaat over geld terugkrijgen. innen kan de mediamarkt wel heel goed snel maar betalen is nog een dingetje

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

In principe heeft een bedrijf maximaal 14 dagen de tijd een bedrag terug te betalen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door sylvesterb »

hamaneali schreef:
08 dec 2018 10:19
En de afdeling die daarover gaat kun je als klant simpelweg gewoon niet spreken.
Logische, zij doen betalingen en geen klant contact. Als ze de hele dag aan het bellen zijn komen ze niet meer toe aan het betalen van klanten die zich na de bestelling bedenken :? en dan komt er nog meer gezeur.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Is het een online bestelling geweest, of een bestelling in de winkel?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door crazyme »

hamaneali schreef:
08 dec 2018 10:19
voel nu al nattigheid. waarschijnlijk gaan ze me vertellen dat de feestdagen er aan komen en dat het dus pas in 2019 gaat worden aleer ik mijn geld terugkrijg,
Nattigheid voelen is wel een talent hoor. Had je die nattigheid maar eerder gevoeld, dan had je niet eens besteld toch ?

Het duurt een paar dagen langer en de 14 dagen termijn is nog niet om. Een beetje geduld mag best.

Waarom had u eigenlijk geannuleerd ?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

crazyme schreef:
08 dec 2018 16:15
Nattigheid voelen is wel een talent hoor.
Nee hoor, ik stond net buiten en het regende. Dan voel je genoeg nattigheid. Helaas is TS 1 minuut na het stellen van de vraag niet meer online geweest. In hoeverre wil je dan hulp hebben als je niet reageert.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door k2p »

MediaMarkt. Dat klinkt als een klein, obscuur en onbekend bedrijfje. Ik ben bang dat jij je centen niet meer zult zien. Sterker nog, ik denk dat de eigenaar al geëmigreerd is met jouw geld. Ik snap dat je nattigheid voelt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Stond er wel KvK bij?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Je krijgt je geld gewoon niet terug

Ongelezen bericht door renewouters »

hamaneali schreef:
08 dec 2018 10:19

wat een ongelooflijke onzin dat je dus niemand maar dan ook niemand te spreken krijgt die gaat over geld terugkrijgen. innen kan de mediamarkt wel heel goed snel maar betalen is nog een dingetje
Geen onzin. Als klant heb je alleen te maken met klantenservice (call center, dan wel de balie in de winkel). Ik neem aan dat bij jou op het werk ook niet iedereen zomaar door klanten gebeld kan worden. Dat zal bij MM niet anders zijn.

Gesloten