LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jms merkenoutlet

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Marinus22
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:49

jms merkenoutlet

Ongelezen bericht door Marinus22 »

Zeer slechte service ik heb een jas en een vest besteld jas was prima vest zat in een kapot plastic zakje deze had ik in xxl besteld maar hebben ze mij in xl geleverd hier ga ik niet van uit dus haal ik hem uit het plastic zakje en bleek veel te klein te zijn. Jms hierover gemaild en een reactie van hun terug gekregen dat ze het vest niet in de juiste maat hadden maar dat ik hem terug kon sturen en de verzendkosten ook retour zou krijgen. Vest opgevouwen in de oorspronkelijke doos gedaan deze was wel groot omdat de jas er niet meer in zat plastic zakje was al kapot toen ik hem kreeg en vest kreeg ik er niet meer in dus deze heb ik er los bijgedaan want had tenslotte geen meerwaarde en tijdens verzending is de doos blijkbaar op de kop geweest dus bij jms zat hij niet meer oppgevouwen in de doos. Nu zegt jms dat ik de verzendkosten ineens niet vergoed omdat het artikel niet in originele verpakking zit en beroepen ze zich op algemene voorwaarden deze hebben ze tijdens mail contact nooit besproken. Zeer slechte service dus mijn advies is om hier dan ook geen bestelling te doen!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: jms merkenoutlet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bedankt voor de waarschuwing. Echter zal geen enkel weldenkend mens daar iets gaan bestellen. Een Gmailadres, contact via een 06 nummer, garantie kunnen zij niet geven vanwege de lage prijs en het herroepingsrecht is tegen de wet. Waarom uberhaupt daar gaan bestellen? Verblind door de lage prijzen?

Gesloten