LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Michel van Grinsven

Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door Michel van Grinsven »

Oorspronkelijke bericht verwijderd omdat ik mij blijkbaar druk maakt over non-issues.

Ik zal het niet meer doen :P
Laatst gewijzigd door Michel van Grinsven op 14 nov 2016 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Zal wel een rendering ding zijn voor automatisch aangemaakte advertenties vanuit een bepaalde input. "Sponsored" links dien je eigenlijk gewoon te negeren, tbh.

Ook gezien je andere topic denk ik dat je je veel te druk maakt over non-issues... No offence.

stofzuigertje

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hele jaar aanbieding met gratis drukfout....

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou ja, ik zou ook wel willen weten hoe dat zit. Beetje vreemde advertentie zo.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Nou ja, ik zou ook wel willen weten hoe dat zit. Beetje vreemde advertentie zo.
TS heeft de toelichting en uitleg die hem bij de Jumbo is gegeven verwijderd.

Komt er op neer dat het een "sponsored" advertentie was die niet door het Jumbo filiaal was verzocht maar blijkbaar automatisch zo gerendered werd op facebook. TS was uitgelegd dat het inderdaad vreemd was en niet de bedoeling, en dat dat "Alleen vandaag" dus niet klopte.

stofzuigertje

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze advertentie had op 31 december geplaatst moeten worden dus iets te vroeg....

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door Julie4444 »

stofzuigertje schreef:Deze advertentie had op 31 december geplaatst moeten worden dus iets te vroeg....
Onzin, dat is 1 van die "hele jaar" aanbiedingen en zijn al vanaf 1 januari in de "aanbieding" voor die prijs.

Iedereen die zijn folders leest of überhaupt af en toe bij een jumbo komt weet dat.

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door witte angora »

Julie4444 schreef:
witte angora schreef:Nou ja, ik zou ook wel willen weten hoe dat zit. Beetje vreemde advertentie zo.
TS heeft de toelichting en uitleg die hem bij de Jumbo is gegeven verwijderd.

Komt er op neer dat het een "sponsored" advertentie was die niet door het Jumbo filiaal was verzocht maar blijkbaar automatisch zo gerendered werd op facebook. TS was uitgelegd dat het inderdaad vreemd was en niet de bedoeling, en dat dat "Alleen vandaag" dus niet klopte.
Ah ja dan snap ik het.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door berndv »

Michel van Grinsven schreef:Oorspronkelijke bericht verwijderd omdat ik mij blijkbaar druk maakt over non-issues.

Ik zal het niet meer doen :P
niet zo zeer non-issues, wat ik vooral jammer vind is dat je schijnbaar via Facebook al een volledige uitleg en verklaring hebt gekregen over hoe dit probleem is ontstaan, maar toch nog hier plaatsen op het forum, met totale verbazing, ondanks dat al uitgelegd is, hoe dit is gebeurd.

Daarnaast sprak je over misleiding. Dan zou het misleiding zijn in het voordeel van de klant, maar ja, ook dan is het misleiding. Misleidende reclames zijn eventueel aan te vechten bij de reclamecodecommissie. Alleen zul je er weinig voordeel uit halen denk ik.

stofzuigertje

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

:mrgreen: .

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door BL2 »

Tekst TS is verwijderd dus topic kan weg.......

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Jumbo, 'Alleen vandaag" aanbieding

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Julie4444 schreef:No offence.
Te laat, hebt u al gedaan.

Gesloten