LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Juichpak

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mderooij1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2014 20:59

Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door mderooij1989 »

Hoi,

Al sinds roy donders op tv is met zijn serie, vind ik zijn huispakken helemaal geweldig.
Nu de actie bij de jumbo vorige week op 21mei begon. Wist ik meteen ik moet zon juichpak hebben!
Na een paar keer boodschappen gedaan te hebben en voorraad ingeslagen te hebben, omdat bijna nooit geen boodschappen hoef te doen.
Had ik eindelijk mijn zegels bij elkaar, en ging ik vanmiddag de code in de supermarkt ophalen zodat op het internet een juich pak bestellen.

Bij de klantenbalie vertelde ze precies hoe ik het moest doen, en de pakken waren nog te bestellen.
Onderweg dat naar me auto loop probeer vlug via me mobiel te bestellen. Wat blijkt?
Alleen de pakken in maat XXL zijn nog te bestellen. Ik als maatje 38 pas hier nooit in.

Vind het een schandalig actie, de actie is net week oud en de pakken zijn al niet meer verkrijgbaar.
Jumbo had erop kunnen rekenen dat dit zeer geliefd is bij de mensen.
En wat nog schandaligste vind dat ze in winkel zeggen dat nog voldoende is om te bestellen.
En als je dan gaat kijken is er nog maar 1 maat te bestellen.

Erg jammer en ben benieuwd of de jumbo hier nog wat aan gaat doen....

riddert
Berichten: 2126
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door riddert »

mderooij1989 schreef:Hoi,

Al sinds roy donders op tv is met zijn serie, vind ik zijn huispakken helemaal geweldig.
Nu de actie bij de jumbo vorige week op 21mei begon. Wist ik meteen ik moet zon juichpak hebben!
Na een paar keer boodschappen gedaan te hebben en voorraad ingeslagen te hebben, omdat bijna nooit geen boodschappen hoef te doen.
Had ik eindelijk mijn zegels bij elkaar, en ging ik vanmiddag de code in de supermarkt ophalen zodat op het internet een juich pak bestellen.

Bij de klantenbalie vertelde ze precies hoe ik het moest doen, en de pakken waren nog te bestellen.
Onderweg dat naar me auto loop probeer vlug via me mobiel te bestellen. Wat blijkt?
Alleen de pakken in maat XXL zijn nog te bestellen. Ik als maatje 38 pas hier nooit in.

Vind het een schandalig actie, de actie is net week oud en de pakken zijn al niet meer verkrijgbaar.
Jumbo had erop kunnen rekenen dat dit zeer geliefd is bij de mensen.
En wat nog schandaligste vind dat ze in winkel zeggen dat nog voldoende is om te bestellen.
En als je dan gaat kijken is er nog maar 1 maat te bestellen.

Erg jammer en ben benieuwd of de jumbo hier nog wat aan gaat doen....
Als je nu al die speciaal aangeschafte boodschappen nu snel opeet, zou je dan wel in het xxl pak passen?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door sephora30 »

Is inderdaad belachelijk dat ze na een week al niet meer in de andere maten verkrijgbaar zijn. Wellicht komen ze later weer.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het wordt tijd dat we in Nederland eens een keer een echte crisis krijgen zodat we van dit soort onzinproblemen af zijn.

De mensen die die pakken in elkaar zetten zijn er oneindig veel slechter aan toe dan wij.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door eleven »

Geweldig, dat ik ook zonder pak kan juichen. :wink:
Grapje.

Duim omhoog.
GJvdZ schreef:Het wordt tijd dat we in Nederland eens een keer een echte crisis krijgen zodat we van dit soort onzinproblemen af zijn.

De mensen die die pakken in elkaar zetten zijn er oneindig veel slechter aan toe dan wij.

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

J U I C H pakken? :shock:

Ik heb zeker wat gemist.

Of niet...

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

Met een beetje Googlen kwam ik deze ook tegen:

Afbeelding

Ook aardig, niet waar...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door crazyme »

mderooij1989 schreef:
Vind het een schandalig actie, de actie is net week oud en de pakken zijn al niet meer verkrijgbaar.
Jumbo had erop kunnen rekenen dat dit zeer geliefd is bij de mensen.
Jij kan met je glazen bol natuurlijk exact de juiste aantallen voorspellen...

Alleen de allersnelsten hebben zo'n pak (of de allergrootsten...)

Een actie is pas succesvol wanneer er over gepraat wordt, niet wanneer iedereen die zo'n pak wil hebben er ook een krijgt. Dat is niet van belang.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door dhc »

sephora30 schreef:Is inderdaad belachelijk dat ze na een week al niet meer in de andere maten verkrijgbaar zijn. Wellicht komen ze later weer.

Bestel met je unieke
bestelcode het Roy Donders
juichpak. Wees er snel bij,
want OP=OP.


Hollanders schamen zich ook nergens voor...loop nog liever in mijn blote kont....

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

dhc schreef:
Hollanders schamen zich ook nergens voor...loop nog liever in mijn blote kont....
Nee, want het is 'gratis', en dat is een koopje, en aangezien iedereen er in loopt loop je ook niet voor schut.

Ehmmm...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

@mderooi1989, wat maakt 't uit of het wel of niet past: winnen ze een wedstrijd: heb je alle ruimte om op te springen en te juichen, zo niet: blijf je verbeten op de bank zitten. Maar ze zijn al te koop op Marktplaats: nee, niet gratis. Krijg je ze bij Jumbo dan wel gratis of moest je bij Jumbo wel boodschappen doen :lol: .

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door dhc »

witte angora schreef:
dhc schreef:
Hollanders schamen zich ook nergens voor...loop nog liever in mijn blote kont....
Nee, want het is 'gratis', en dat is een koopje, en aangezien iedereen er in loopt loop je ook niet voor schut.

Ehmmm...
Gratis? Dacht het niet...eerst voor 50 eurootjes shoppen en dan nog mag je €9.95 bijpassen. Da's niet gratis.
Gelukkig hebben ze in mijn woonplaats geen Jumbo...zou me doodschamen voor mijn buurt.

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

'Gratis' staat niet voor niets tussen aanhalingstekens. Ik had alleen niet verwacht dat mensen nog een tientje bij zouden moeten passen, had eerder iets van een stuk of 20 zegels verwacht, voor 10 tot 15 euro boodschappen per zegeltje.

Maakt niet uit, ik wist niks van die actie, en heb er ook geen enkele behoefte aan. Als het nou voor een wuppie of zo was, dan kon ik de kat er blij mee maken, maar zo'n oranje gevaarte, nou nee.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door newmikey »

Is het al weekend dan?

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

newmikey schreef:Is het al weekend dan?
Ja, sinds:
mderooij1989 schreef: Nu de actie bij de jumbo vorige week op 21mei begon.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door pima »

dhc schreef: aangezien iedereen er in loopt loop je ook niet voor schut.Ehmmm...
wist niet dat ene R.D. iedereen is, want voor de rest heb ik nog niemand erin zien lopen.
Vor mij is het gewoon een Roy Donder op met je juichpak.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

Na de rel dat het bavaria jurkje alleen voor kleine maten is,krijgen we nu de rel dat het jumbo juichpak alleen voor grote maten is.
Hier een gratis tip,koop een oranje t shirt en eventueel een oranje broek(zijn er vast),schaf textiel stiften aan,wordt een crea bea of een crea bob en maak je eigen unieke t shirt.

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

pima schreef: Roy Donder op met je juichpak.
:lol: :lol:

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

gilas schreef:Na de rel dat het bavaria jurkje alleen voor kleine maten is,krijgen we nu de rel dat het jumbo juichpak alleen voor grote maten is.
Het is een bezopen zooitje, en dat is het.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

Ik hoop niet dat TS in Barneveld woont.
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3789224/ju ... eveld.html

Gesloten