Keukenrol bij de Action

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Ellencc »

Bij de Action zijn keukenrollen in de aanbieding. 4 rollen voor de prijs van 2. € 1,37.
MAAR IN HET PAK ZITTEN maar 2 rollen. Moet in ik nou twee pakken nemen?
Navraag bij een medewerkster levert het volgende op.
Nadat ze eerst lang na heeft staan denken: Er staat op 4 voor 2, ziet plaatje.
Dus het is is 1 pak.
De foto op het plaatje laat 4 rollen zien die de afmetingen van een wc rol hebben.
Een keukenrol heeft toch echt een grotere meting, namelijk die in het pak zitten.
Ze haalt haar schouders op en gaat weg.
Dezelfde 2 rollen die nu als vier rollen aangeduid worden waren een paar weken geleden € 0,79.
Dat is dus een verhoging van bijna 100%

PGros
Berichten: 1131
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door PGros »

De rollen hebben nu twee keer zoveel velletjes. Dus als je normaal 2 rollen hebt heb je nu de inhoud van 4 rollen.
Het staat er heel raar maar er staat niet 4 rollen voor de prijs van 2.

Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Ellencc »

4 pack staat er en niet 2 pak met dubbele velletjes.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door reggie2 »

Tja...... echt heel belangrijk.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als het om deze aanbieding gaat, zegt het plaatje toch al alles?

Afbeelding
In de actuele folder zie ik dit product overigens niet terug. Ik ben dus benieuwd waar die "vier rollen voor de prijs van twee" vandaan komen.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 21 okt 2022 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

PGros
Berichten: 1131
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door PGros »

@Moneyman
doe dan niet zo vaag maar zeg wat jou het plaatje zegt.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
21 okt 2022 15:16
Ja MM, houd er rekening mee dat veel mensen naar een plaatje kunnen kijken zonder informatie daarbij tot zich te nemen.
Dat kan natuurlijk. Maar als ik een pak zie waar overduidelijk twee rollen in zitten, met daarop een plaatje van "twee rollen = vier rollen" samen met de tekst "more sheets per roll", dan is het mij volkomen duidelijk.

Daarom ben ik zo benieuwd waar die tekst "4 rollen voor de prijs van 2" waar TS het over heeft vandaan komt, want die zie ik niet op de website of in de folder. Want als dát daadwerkelijk de omschrijving is, is dat iets heel anders dan ze leveren.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als er werkelijk het dubbele aantal vellen, en van dezelfde maat en samenstelling op een rol zitten is dat toch veel handiger en minder omvangrijk om te vervoeren.

En voordeliger.

Methusalah
Berichten: 1165
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Methusalah »

Als ik naar dat plaatje kijk zie ik 2 rollen wc papier waar 4 rollen wcpapier van zijn gemaakt gezien het formaat op de oranje banner. Compleet onlogische illustratie wat mij betreft.

Ik weet niet welk marketing bureau daar achter zat maar ze kunnen beter een andere hobby nemen.

Erthanax
Berichten: 9676
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Erthanax »

Rechtsonder staat ook nog een afbeelding van een rol (2 x) en een los vel (90 sheets). Twee rollen met elk 90 vellen keukenpapier.
De hoeveelheid staat dus tweemaal aangeven, beide in tekst en beeld, dus eigenlijk staat het er viermaal. De ontwerper van de verpakking is een conceptueel denker, die het thema 2 = 4 voortreffelijk heeft uitgewerkt.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of een gewone rol inderdaad 45 vellen bevat, maar dit terzijde.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
21 okt 2022 16:41
Rechtsonder staat ook nog een afbeelding van een rol (2 x) en een los vel (90 sheets). Twee rollen met elk 90 vellen keukenpapier.
De hoeveelheid staat dus tweemaal aangeven, beide in tekst en beeld, dus eigenlijk staat het er viermaal.
En dan vergeet je nog het groene logootje wat de dubbele lage met een "2", samen met een tekeningetje van een dubbel vel, uitbeeldt.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Voor mij is het ook duidelijk genoeg. Nu maar wachten op diegene die zegt dat het inderdaad een misleidende verpakking is en dat de rechter ingeschakeld kan worden.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou eerder denken aan ontbinden van de koop wegens non-conformiteit.

rwolters
Berichten: 1539
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door rwolters »

Methusalah schreef:
21 okt 2022 16:08
Als ik naar dat plaatje kijk zie ik 2 rollen wc papier waar 4 rollen wcpapier van zijn gemaakt gezien het formaat op de oranje banner. Compleet onlogische illustratie wat mij betreft.

Ik weet niet welk marketing bureau daar achter zat maar ze kunnen beter een andere hobby nemen.
2 rollen van deze zijn het equivalent van 4 gebruikelijke rollen (van hetzelfde merk). Zo lees ik het.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door Hophophop »

En dat lijkt me ook de enige redelijke interpretatie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door moederslink »

Qua aantal vellen zijn deze 2 rollen gelijk aan 4 rollen.
Zo lees ik het: 2=4
In zo.n pak met 4 rollen die ik vaak zat koop bij de Action zijn de rollen beslist dunner dan deze 2.

J. Deltoer
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het is een misleidende verpakking. De rechter zou ingeschakeld kunnen worden. Verder wat de heer Angora zegt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik vind van niet : 2=4 ( méér vellen , net zoveel als in 4 rollen ) , voor mij duidelijk zat.
Creatief 🤔 , dát wel! Het zijn duidelijk véél dikkere rollen dan in die verpakking met 4 dunne rollen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door grun »

moederslink schreef:
21 okt 2022 21:42
Ik vind van niet : 2=4 ( méér vellen , net zoveel als in 4 rollen ) , voor mij duidelijk zat. Creatief 🤔 , dát wel! Het zijn duidelijk véél dikkere rollen dan in die verpakking met 4 dunne rollen.
Ik denk dat ze strakker opgerold zijn ofzo. De diameter is wel aan een maximum gebonden anders passen ze niet meer in afrolapparaten zoals die van Leifheit.
Overigens vind ik het plaatje ook duidelijk genoeg.

evengenoeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2022 12:43

Re: Keukenrol bij de Action

Ongelezen bericht door evengenoeg »

Heeft u het Hoofdkantoor al gebeld?

Plaats reactie