Klantenservice Kwantum stelt enorm teleur

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
JHFranke
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2022 10:04

Klantenservice Kwantum stelt enorm teleur

Ongelezen bericht door JHFranke »

Eind maart heb ik gordijnen besteld, welke na ongeveer 5 weken klaar zouden zijn. Ik kreeg een terugbelverzoek waarop ik belde (45 minuten in de wacht) denkend dat ze klaar zijn. Niets was minder waar, de order "was niet goed aangekomen bij het naaiatelier en werd geannuleerd". Het aankoopbedrag zou worden teruggestort en als ik opnieuw zou bestellen zou ik maar liefst 10% korting krijgen. Echter, ik had gebruikgemaakt van de gratis maakservice, die op dat moment niet meer geldig was voor mijn bestelde gordijnen, met de 10% korting is het alsnog flink duurder dan ik aanvankelijk had betaald. Daarop heb ik teruggebeld, "maar de 10% korting was echt alles wat ze konden betekenen".

3 dagen later had ik mijn geld nog niet terug, wederom gebeld (weer minstens 30 minuten in de wachtrij) waarbij de werknemer zei: "is u niet verteld dat het 10 werkdagen duurt?". Nee, anders zou ik niet bellen. "sorry dat u dit niet verteld was".

Na 10 werkdagen, u raadt het al, geen terugbetaling op mijn bankrekening te zien. Wederom gebeld (weer 45 minuten in de wachtrij) waarbij de medewerker zei: "oh maar die 10 werkdagen gaan in vanaf het moment dat het wordt opgepakt". Kort na het telefoongesprek ontving ik een bevestigingsmail van de annulering....mijn geld krijg ik dus pas nog 10 werkdagen later terug.

Al met al zijn we straks 9(!!) weken (5 weken na bestelling + 2x 10 werkdagen) verder zonder dat ik gordijnen en mijn aankoopbedrag heb. Echt de meest incapabele klantenservice en bedrijf ooit. Ik heb medelijden met de werknemers die dagelijks de bakken stront van klanten over zich heen krijgen enkel doordat Kwantum de zaken niet op orde weet te krijgen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Klantenservice Kwantum stelt enorm teleur

Ongelezen bericht door Jablan »

Vervelend, maar uit nieuwsgierigheid: waar ga je de gordijnen nu bestellen?

Plaats reactie