LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koopjedeal in de mist

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
grtgd
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2018 19:23

koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door grtgd »

Op 2 juli 2018 kocht ik online bij koopjedeal.nl 2 LED lampen voor ca 50 euro die ik direct heb betaald via IDEAL.
Omdat er geen bevestigingsmail kwam probeerde ik in te loggen op e website. Dit lukte niet omdat mijn wachtwoord volgens
de site niet juist was. De wachtwoord-vergeten procedure werkt niet want het mailbericht dat aan mij gestuurd zou zijn
is nooit aangekomen, ook niet na nog eens 3 pogingen om het alsnog te laten werken.
Daarna geprobeerd om telefonisch contact te maken maar dit lukt al evenmin. Er bellen blijkbaar heel veel mensen en een stemmetje
adviseert daarom om een mail te sturen naar [email protected]. Dat heb ik gedeaan maar er komt geen reactie op.
Ik neem aan dat ik mijn geld kwijt ben. Kwaad blijven lost niets op, misschien wel een waarschuwing, koop niet bij koopjedeal !
En, zou het niet mooi zijn als je bij internetwinkels veilig kon kopen, bijvoorbeeld via een derdenrekening ?

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Dat is er al.
Dat heet Paypal of Creditcard

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Al eens de live chat geprobeerd?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Waarschuwen helpt ook niet, U hebt voor de koop ook niet gezocht naar waarschuwingen.

grtgd
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2018 19:23

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door grtgd »

De suggestie van lady1234 geprobeerd, de andere reacties op mijn klacht zijn sowieso zinloos. Maar nu helaas toch nog een negatieve ervaring erbij.
Online chat, ik klik het aan en kan meteen mijn vraag invoeren. De reactie volgt pijlsnel, ik word geholpen door "chantal groen", zij zegt "goedemiddag".
daarna blijft het een uur stil, langer heb ik het niet afgewacht.

Ridder777

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Misschien kan je hier iets mee?

Bestaande handelsnamen
Koopjedeal B.V.

Statutaire naam
Koopjedeal B.V.

KVK 56465262Vestigingsnr. 000026016915Zilverparkkade 4 4de verdiepi8232WJLelystad
56465262 0000 000026016915 Koopjedeal BV. Koopjedeal BV. Detailhandel via internet in een algemeen assortiment non-food.

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door Redfloor »

"ik word geholpen door "chantal groen", zij zegt "goedemiddag". daarna blijft het een uur stil, langer heb ik het niet afgewacht."

Maar heb je toen wel iets teruggezegd?

grtgd
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2018 19:23

Re: koopjedeal in de mist

Ongelezen bericht door grtgd »

ja, wat denk je, natuurlijk, met een hele uitleg van mijn klacht erbij.
Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, vandaag zomaar uit de blauwe lucht een bericht van koopjedeal, dat mijn bestelling momenteel
ingepakt wordt en dat ik die morgen zal ontvangen. Hoera, al blijft de communicatie waardeloos.

Gesloten