LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwantum bestellen, bellen, niet leveren en geen geld terug

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kwantum bestellen, bellen, niet leveren en geen geld terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

HugoZink schreef:
11 mar 2021 19:12
Ik kan overigens bevestigen dat er absoluut geen optie op de website stond om de vloer te laten leggen, dus dit komt ook niet terug in het order overzicht. Er staat alleen in de voorwaarden "hij wordt gelegd".
Dan bevestig je niet wat TS schrijft, maar vertel je juist een ander verhaal.
* via website filter van Kwantum gekozen voor vloeren met de optie gratis gelegd.
* keuze gemaakt uit vloer met gratis legservice.
* optie gekozen met legservice en vervolgens hele bedrag voldaan.

HugoZink
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2021 19:06

Re: Kwantum bestellen, bellen, niet leveren en geen geld terug

Ongelezen bericht door HugoZink »

Moneyman schreef:
12 mar 2021 13:53
HugoZink schreef:
11 mar 2021 19:12
Ik kan overigens bevestigen dat er absoluut geen optie op de website stond om de vloer te laten leggen, dus dit komt ook niet terug in het order overzicht. Er staat alleen in de voorwaarden "hij wordt gelegd".
Dan bevestig je niet wat TS schrijft, maar vertel je juist een ander verhaal.
* via website filter van Kwantum gekozen voor vloeren met de optie gratis gelegd.
* keuze gemaakt uit vloer met gratis legservice.
* optie gekozen met legservice en vervolgens hele bedrag voldaan.
Nee, dat laatste is juist niet wat ik gedaan heb. Er was geen optie om dit te laten leggen, er was nergens een "legservice" beschikbaar of te vinden.

Het enige wat ze hebben op de website is een gratis inmeetservice, dit laat je doen voordat je gaat bestellen om zo achter de maten te komen. De maten had ik echter al. Op de website is de legservice nooit beschikbaar geweest, dit kan namelijk alleen vanuit de winkel geregeld worden (dat staat nu ook in hun voorwaarden).

Bij mij is precies hetzelfde gebeurd als bij TS, namelijk dat ik een vloer heb gekozen onder het "gratis gelegd" filter en deze heb besteld. Bij mij stond net als bij TS geen legservice op de order. Net als TS heb ik hierover gebeld en heb ik precies dezelfde reactie gekregen, namelijk dat dit alleen bij de bestelling kan en dat ik maar gewoon pech had omdat het al gesneden was.

Het enige verschil is dat ik de webwinkel (nog) niet in gebreke heb gesteld.

Had hier een los topic voor aangemaakt maar deze is verwijderd om wat voor reden dan ook, dus ik kwam maar in dit topic omdat ik hetzelfde probleem heb en dus kan bevestigen dat dit is hoe Kwantum met dit probleem omgaat.

Volgens hun klantenservice zijn er overigens wel meer mensen met deze klacht, het ziet er naar uit dat dit een systematisch falen is geweest van Kwantum. Ze hebben dit waarschijnlijk bij iedereen gedaan die een gelegde vloer heeft besteld toen de winkels dicht waren.

alfatrion
Berichten: 21898
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kwantum bestellen, bellen, niet leveren en geen geld terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat is een gevalletje misleiding. Het had kwantum gesierd als ze gewoon verantwoordelijkheid hadden genomen voor hun software.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kwantum bestellen, bellen, niet leveren en geen geld terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

HugoZink schreef:
12 mar 2021 17:48
Moneyman schreef:
12 mar 2021 13:53
HugoZink schreef:
11 mar 2021 19:12
Ik kan overigens bevestigen dat er absoluut geen optie op de website stond om de vloer te laten leggen, dus dit komt ook niet terug in het order overzicht. Er staat alleen in de voorwaarden "hij wordt gelegd".
Dan bevestig je niet wat TS schrijft, maar vertel je juist een ander verhaal.
* via website filter van Kwantum gekozen voor vloeren met de optie gratis gelegd.
* keuze gemaakt uit vloer met gratis legservice.
* optie gekozen met legservice en vervolgens hele bedrag voldaan.
Nee, dat laatste is juist niet wat ik gedaan heb. Er was geen optie om dit te laten leggen, er was nergens een "legservice" beschikbaar of te vinden.
Dat snap ik :D want dat is geen citaat van jou, maar van de topicstarter.

Gesloten