Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
praktikon
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2021 14:12

Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door praktikon »

Ik heb met veel moeite 2 bestelcodes bij elkaar kunnen sparen voor de Max Verstappen auto voor mijn kleinkinderen. En nu lees ik ineens dat ze, vroegtijdig, uitverkocht zijn. Uiterlijke datum van bestellen met je bestelcode is 18 november, maar 9 oktober is alles al stopgezet!! Dat vind ik eigenlijk niet kunnen en zullen mijn kleinkinderen zeer teleurgesteld zijn. Is hier echt niks aan te doen!?? Want soms worden de auto's ook niet opgehaald bij de Jumbo! Ik hoorde dat bij de vorige auto van 2020 een extra lading auto's later alsnog werd geregeld. Zou dat nu dan ook niet netjes zijn om dit te doen.

Mvg en tot horens, ik hoop dat u mijn kleinkinderen toch nog blij kunt maken.

Nevyn
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Misschien even geduld?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wij kunnen uw kinderen hier helaas niet blij maken. Althans, niet met een auto.
Met elke aktie is het zo dat de ene klant heel snel genoeg punten/kaarten/codes bij elkaar kan sparen en voor een ander zanger langer duren. Een gezin met 4 kinderen verbruikt nu eenmaal meer dan een alleenstaande. Er zijn dus ook mensen die met 1 of 2 keer boodschappen de auto al hebben kunnen bestellen. Dat gebeurd nu, maar dat dateert al van toen de Roy Donders pakken werden weggegeven. Die je vervolgens weer op marktplaats tegen kwam.
U kunt altijd aan Jumbo vragen of ze nog gaan bijkopen, echter is dat nu een stuk lastiger aangezien transporten langer onderweg zijn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door sjohie »

Er zijn voorwaarden van toepassing, en zie zeggen dat dit een op=op actie is, en dat hoe eerder men als klant eentje besteld, hoe groter de kans is dat men eentje krijgt.

Ik denk dat u weinig anders rest dan hopen op een extra levering, of uw heil te zoeken op marktplaats, waar ze vml en-masse aangeboden zullen gaan worden.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Je kunt deze vraag beter bij de plaatselijke Jumbo vragen. Of gewoon even afwachten.
Er zal vast wel in de voorwaarden staan dat op=op is.


De race auto's zullen vast en zeker voor dure prijzen op internet verkocht worden, en uiteindelijk in de kringloopwinkels of op rommelmarkten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door moederslink »

Misschien een briefje ophangen bij uw plaatselijke Jumbo?
U kunt er eventueel bij opmerken dat u er een redelijk bedrag voor over hebt.

xflorisx
Berichten: 388
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door xflorisx »

Kon je wel een auto wel bestellen? Ik heb enige weken ook enkele autootjes besteld voor de kleinkinderen (en mijzelf) en de leverdatum was 8 november. Ze zullen wel meer verkocht hebben of even afgewacht en daarna besteld. Levertijden kunnen tegenwoordig ook wel sterk oplopen. Stel dat dit ook uit China komt en met een grote container hier heen moet komen.

praktikon
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2021 14:12

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door praktikon »

Je kunt het als groot bedrijf niet maken om je er zo met een "Jantje van Leiden" van af te maken. Op de Jumbo homepage staat dat zolang er zegels te verkrijgen zijn er ook auto's beschikbaar zijn. Nu zeker als je een bestelcode hebt heb je hieraan voldaan en zou je gewoon een auto moeten krijgen. En boodschappen extra doen om maar aan de zegels te komen is wel goed voor jullie omzet maar beloftes nakomen staat niet echt in jullie "koninklijk" bedrijf. Ik vind dat je dit niet kunt maken tegen ALLE mensen die nu met een bestelcode zitten die niks meer waard is. Als je als bedrijf je klanten waardeert had je dit onderstaande op jullie homepage moeten zetten.

"Helaas zijn de Max auto's sneller op dan we hadden verwacht maar niet getreurd wij zorgen er als "Koninklijk" bedrijf voor dat alle bestelcodes nog ingeleverd kunnen worden zodat u toch zeker bent van uw auto. Wij waarderen u als klant en komen ALTIJD onze beloftes na"

Getekend FRITS VAN EERD

Dan pas ben je klantvriendelijk en dan zijn jullie nu op deze manier zeker NIET!! Ik denk dat jullie veel van deze reacties zullen krijgen en dat is zeker geen reclame voor jullie.

Mvg en tot horens en doe er iets positief mee, dan ben je pas echt "Koninklijk" en verdien je dit predicaat pas echt!

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Moneyman »

praktikon schreef:
11 okt 2021 15:41
Op de Jumbo homepage staat dat zolang er zegels te verkrijgen zijn er ook auto's beschikbaar zijn.
Dan heb je een andere homepage dan ik. Op mijn homepage komt die hele actie niet voor. Als ik zoek op "Verstappen", krijg ik deze pagina. En ik citeer:
De RB16B van Max Verstappen uitverkocht
De raceauto's van Max Verstappen gingen net zo hard als Max zelf: in een mum van tijd waren ze uitverkocht. Je kunt geen spaarkaarten meer inleveren bij de kassa of bestelcodes verzilveren. Alleen wanneer je de bestelcode al verzilvert hebt en je een bestelling geplaatst hebt, ben je ervan verzekerd dat er een exemplaar jouw kant op komt.
Je voldoet dus helaas niet aan de voorwaarden om alsnog zo'n auto te krijgen.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het zou wel heel koninklijk zijn om even tegen Frits te zeggen ,sorrie heb het verkeerd gelezen.

praktikon
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2021 14:12

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door praktikon »

Frits moet "Koninklijk" ten opzichte van zijn klanten zijn.
En dit onderstaande bericht stond er op de homepage maar zal nu wel snel verwijderd zijn natuurlijk. Ook Koninklijk???

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door gosewijn »

praktikon schreef:
11 okt 2021 16:21
Frits moet "Koninklijk" ten opzichte van zijn klanten zijn.
En dit onderstaande bericht stond er op de homepage maar zal nu wel snel verwijderd zijn natuurlijk. Ook Koninklijk???

c90458df-e839-49e9-8e4e-4575674249ec.jpg
Zolang de voorraadstrekt

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Moneyman »

praktikon schreef:
11 okt 2021 16:21
Frits moet "Koninklijk" ten opzichte van zijn klanten zijn. En dit onderstaande bericht stond er op de homepage maar zal nu wel snel verwijderd zijn natuurlijk. Ook Koninklijk???
Ik denk vooral: respect werkt twee kanten op. Ik zie weinig koninklijks in je eigen houding. Jumbo doet niets verkeerd en was duidelijk in z'n communicatie. Ik snap wel dat je teleurgesteld bent, maar je bent nu wel heel hard en selectief aan het roepen.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Sira »

praktikon schreef:
11 okt 2021 16:21
Frits moet "Koninklijk" ten opzichte van zijn klanten zijn.
En dit onderstaande bericht stond er op de homepage maar zal nu wel snel verwijderd zijn natuurlijk. Ook Koninklijk???

c90458df-e839-49e9-8e4e-4575674249ec.jpg
Tot hoe lang moeten ze dan doorgaan met de actie?
Vandaag wilt u er eentje en over een week iemand anders en zo kun je wel doorgaan tot eind december, en als ze er 1000 bijbestellen, blijven ze er misschien met 500 zitten, want OP = OP.

Probeer de echte te kopen, kost meer, maar dan hèb je ook wat. Kun je meer de blits mee maken dan met het schaalmodel.

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De zegels werden uitgegeven zolang de voorraad strekt. Dat klopt, de zegels werden afgelopen week al niet meer aangeboden.

Penthane
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 okt 2007 11:26

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Penthane »

Meneer Praktikon kan niet lezen.
Er staat niet dat de auto's verkrijgbaar zijn zolang er zegels verstrekt worden. Hij draait de zin om.

Jumbo kan niet schrijven.
"Citaat: Alleen wanneer je de bestelcode al verzilvert hebt en je een bestelling geplaatst hebt, ben je ervan verzekerd dat er een exemplaar jouw kant op komt". Verzilvert, met een T ?

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Sannietje »

Op dit autootje kunt u nu bieden op marktplaats, ik zie er ook nog een van 20 of 63 euro maar of die van dit jaar zijn weet ik niet. Deze wel...

https://www.marktplaats.nl/v/verzamelen ... ousPage=lr

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Als men bij de JUMBO nu nog niet weet dat zulke acties heel hard gaan zijn ze een beetje DOM.
Als ze er nu gewoon een x aantal duizend bij bestellen is er niks aan de hand want kwijt raken doen ze het toch wel. Of anders gewoon als artikel voor zeg € 10

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Sira »

jhogaarts schreef:
13 okt 2021 17:09
Als men bij de JUMBO nu nog niet weet dat zulke acties heel hard gaan zijn ze een beetje DOM.
Als ze er nu gewoon een x aantal duizend bij bestellen is er niks aan de hand want kwijt raken doen ze het toch wel. Of anders gewoon als artikel voor zeg € 10
Maar het is toch ook wel leuk als het een exclusiviteit heeft, anders heeft heel Nederland zo'n autootje (op mij na dan).

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Max Verstappen auto voortijdig niet meer te krijgen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

jhogaarts schreef:
13 okt 2021 17:09
Als men bij de JUMBO nu nog niet weet dat zulke acties heel hard gaan zijn ze een beetje DOM.
Als ze er nu gewoon een x aantal duizend bij bestellen is er niks aan de hand want kwijt raken doen ze het toch wel. Of anders gewoon als artikel voor zeg € 10
Als heel Nederland nu nog niet weet dat zulke acties heel hard gaan zijn ze een beetje dom. Als ze nu gewoon zorgen dat ze in de eerste week flink inslaan en dat karretje hebben, dan hoeven ze zich niet zo druk te maken.

Daarbij, hoezo als artikel van 10 euro? Zo'n karretjes zijn gewoon te koop van Minichamps voor 85 euro. Deze deal heeft Jumbo gemaakt, maar daarvoor moeten ze niet de markt overspoelen met een goedkopere uitvoering, omdat de echte uitvoering dan niet meer zo vaak wordt verkocht.

Gesloten