Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Dirkgouda
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2022 17:24

Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door Dirkgouda »

Bij media markt online een MacBook besteld van 978 euro.
Nu krijg ik thuis bezorgt een acer laptop van 200 euro.
Gebeld na klanten service zouden me mailen met wat ik moest doen niks gehad kwa mail.

Zelfde dag nog maar naar de mediamarkt winkel gegaan me probleem uitgelegd.
ben ik weg gestuurd omdat ik online besteld heb en niet in de winkel terwijl het mediamarkt ook gewoon is.
13 medewerkers van mediamarkt klanten service verder met allemaal een ander verhaal met wat ik moest doen.
Foto’s sturen / onderzoek moest er komen / eigen verantwoording met opsturen en zelf betalen

Toen bij de 13de medewerker van de klanten service die zei je krijgt zo een mail , mail gekregen dat ik me product kan omruilen bij media markt winkel en me product waar ik voor betaal heb mee kon nemen ( heb factuur van het product )
Ik weer na mediamarkt winkel gegaan ben ik weer weg gestuurd.
Ze konden niks voor me konden doen terwijl ik de mail liet zien .
de volgende dag zou ik gebeld worden door een medewerker.

Volgende dag werd ik gebeld met de mededeling zou nu de verkeerd bezorgde laptop na de mediamarkt winkel kunnen brengen waar ik dus de eerste en 2 de keer weg gestuurd ben omdat ze niks kunnen doen.
Laptop moest ik afgeven kreeg er geen bewijs voor zou via de mail komen tot nu toe nog niks gehad.
Dan sturen ze die verkeerd bezorgde laptop op moet er een onderzoek gedaan worden van 2/3 dagen.
nu is het zo dat ze geen MacBook meer hebben dus ik zou me geld dan terug krijgen 2/3 dagen na het onderzoek.
Black friday deals afgelopen dus kan dan de volle 1200 euro gaan betalen
Echt deze mensen weten niet hoe je een bedrijf moet runnen vreselijk

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien MediaMarkt op korte termijn niet met een oplossing komt neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Indien u iets inlevert bij MediaMarkt dan krijgt u altijd bewijs van mee. U moet tekenen welke beschadiging er zijn (in dit geval geen).

Ik begrijp dat MediaMarkt wilt onderzoeken of uw verhaal klopt.

U hoeft niet te accepteren dat u uw geld terug krijgt indien u een MacBook wilt. U heeft een koopovereenkomst gesloten. Mocht MediaMarkt het geld terug storten neem ook dan (na contact opgenomen te hebben met MediaMarkt) contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Ook kunt u naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of naar de geschillencommissie.

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door rvjapio »

U heeft helemaal gelijk. Mediamarkt is leuk om doorheen te lopen en je te oriënteren, verder niet. Mediamarkt heeft bijna 8000 klachten op internet - en dat al zeker vier of vijf jaar achter elkaar - met een score van 70% negatief.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dirkgouda schreef:
25 nov 2022 17:50
nu is het zo dat ze geen MacBook meer hebben dus ik zou me geld dan terug krijgen 2/3 dagen na het onderzoek.
Black friday deals afgelopen dus kan dan de volle 1200 euro gaan betalen
Je kunt een dekkingskoop doen en het verschil op Mediamarkt verhalen. Maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan, ongetwijfeld heb je daar juridische stappen voor nodig. Ik gok, je openingspost lezend, dat je zelf niet de juridische kennis hebt, dus die moet je inhuren. En of het je dat waard is...??

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door alfatrion »

De geschillencommissie is een optie.

Mister Twister
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 dec 2021 11:37

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door Mister Twister »

Tja, waarom bestellen mensen nog steeds bij @mediamarkt ? Iig bent u voor de volgende aankoop wijzer!

bennie02
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2018 12:15

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door bennie02 »

ik denk als je er blijkbaar toch naar toe kan waarom dan niet ouderwets in de winkel (op) gehaald

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door KR1275 »

Ik heb meerdere keren online bij de MM besteld en nog nooit problemen gehad. Mijn laatste aankoop online kon ik het filiaal hier in Den Haag gewoon inleveren. Het geld kreeg ik terug via de bank.

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

Natuurlijk moeten zij u leveren wat u (online) gekocht heeft. Niet om het handelen van MediaMarkt goed te praten, maar ik begrijp niet waarom mensen dergelijk dure aankopen online doen terwijl er fysieke winkels zijn.

Plaats reactie