LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Privileges

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Marvin122
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2020 20:07

Mijn Privileges

Ongelezen bericht door Marvin122 »

Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.

Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.

Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.

Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?

Wacht even. Zit je nou andermans klachten van het internet te halen en te herkauwen? Als ik het zo lees heb dit dus niet zelf evervaren maar simpel weg van horen zeggen? Nergens lees ik dat dit jou overkomen is.

Zinloos topic. Niemand wordt beter van het ageren op geruchten.

P.S. Sommigen mensen doen hun hele leven mee aan de loterij en winnen nooit wat. Hier krijg je er tenminste nog iets voor terug.

Nee, ik herkauw niet andermans klachten. Ik zelf heb klachten met ze dat ze terwijl ik opgezegd had gewoon nog jaarlijks het lidmaatschapsgeld afgeschreven hebben. Als je dan belt om te vragen hoe dat zit kunnen de medewerkers je standaard niet helpen en je wordt dan terug gebeld zeggen ze. Echter dat gebeurd niet. Als je dan weer belt een paar dagen later krijg je weer hetzelfde verhaal en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Na een keer of 8 bellen komen ze uiteindelijk met het verhaal dat ze de opzegging nooit hebben ontvangen en dat je het maar opnieuw op moet zeggen.

Een vriendin van mij heeft vele ergere ervaringen met ze. Zij had een product besteld in hun webshop en die wild ze retour sturen. Echter staat er op die site helemaal geen retourprocedure. Na ook weer van het kastje naar de muur te worden gestuurd heeft ze uiteindelijk geeist dat ze iemand van hoger hand zou krijgen te spreken. Ze kreeg toen een man aan de lijn. Die kafferde haar telefonisch uit en gaf aan dat het retourrecht niet geld bij hun webshop. Daarna kreeg ze nog en brief van de advocaat van Mijn Privileges dat ze beticht werd van fraude en dat geen recht op retour had en dat haar account direct gesloten werd. Van die brief heeft ze echt een paar dagen wakker gelegen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zoals ik eerder al schreef:
Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site (met dubieuze achtergrond) waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
Oftewel: ik heb nooit problemen met ze gehad, en hoop dat meer mensen eerst even googelen of dit forum bezoeken voordat ze zich blind aanmelden.

Marvin122
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2020 20:07

Re: Mijn Privileges

Ongelezen bericht door Marvin122 »

Wat mijn ook verbaasd is dat ze niets vermelden over hun retourbeleid. Dit is toch verplicht op Nederlandse webshops?

Peet98
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2020 19:52

Re: Mijn Privileges

Ongelezen bericht door Peet98 »

Ben je als je meedoet met login en win ook gelijk lid van de club. Dat wil ik namelijk niet. Weet iemand dit

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Mijn Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Nee, je bent dan geen betalend lid.. De kans dat je iets wint zonder lid te worden is redelijk minimaal.
Om met puzzel en win mee te doen moet je wel eerst lid worden.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Mijn Privileges

Ongelezen bericht door Brahms »

Peet98 schreef:
22 nov 2020 19:55
Ben je als je meedoet met login en win ook gelijk lid van de club. Dat wil ik namelijk niet. Weet iemand dit
Niet meedoen, op geen enkele manier !
U bent gewaarschuwd.

Gesloten