LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nike klantenservice doet niet wat hij zegt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
GPL
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2019 18:51

Nike klantenservice doet niet wat hij zegt

Ongelezen bericht door GPL »

Ik wacht al een maand en heb nog steeds mijn bestelling niet en ook mijn geld niet terug!!!!!
Wat kan ik nog doen?!


Wat er precies is gebeurd:

Precies een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst in de officiële Nike store.
Mijn bestelling zou binnen 3 dagen binnen moeten zijn en toen dat nog niet gebeurd was ben ik gaan bellen.

De jongen van de klantenservice gaf aan dat het 5 werkdagen zou duren om uit te zoeken waarom de producten nog niet uit het magazijn waren verstuurd.

Na 5 dagen wachten heb ik zelf gebeld omdat ik nog steeds niet gehoord had wat de status was. Dit was op een maandag. Bij dit gesprek kreeg ik te horen dat het uiterlijk woensdag bij mij thuis bezorgd zou worden.

Maar natuurlijk was dit niet het geval. Dus heb ik die woensdag weer gebeld om door te geven dat ik mijn bestelling graag zou willen annuleren en mijn geld terug wilde.

Dit zou geen probleem zijn en dit werd in gang gezet. Binnen 4 tot 9 dagen zou ik het geld terug hebben.

Echter de volgende dag zag ik dat er niks was veranderd op de status pagina van Nike. Bij mijn bestelling stond nog steeds dat de verzending werd voorbereid terwijl ik deze dus geannuleerd had.

Dus heb ik een e-mail gestuurd om te vragen of het klopte dat dit nog niet was aangepast. Hierover kreeg ik te horen dat het kan dat het er nog staat, maar dat ze wel in het systeem konden zien dat mijn bestelling inderdaad geannuleerd was en dat ik had gevraagd om restitutie.

Geen zorgen dus, het werd in orde gemaakt en ik zou binnen 4 werkdagen horen wanneer het geld werd overgemaakt.

Na 4 werkdagen was ik nog steeds niet gebeld dus heb ik weer gemaild. (ik wilde niet meer bellen omdat ik anders niks zwart op wit zou hebben).

Blijkbaar was de jongen die me moest bellen er niet toen hij van de financiële afdeling te horen kreeg wat de status was en had hij me daarom niet gebeld.

Helaas was wel het proces voor restitutie weer opnieuw in gang gezet door de jongen die hem verving, dus duurde het weer langer.

Maar ik moest me geen zorgen maken want het kwam allemaal wel goed...

Ik heb nog steeds geen bestelling en niet mijn geld terug. €100,- euro om precies te zijn...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Nike klantenservice doet niet wat hij zegt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

GPL schreef:
13 mar 2019 11:16
Ik heb nog steeds geen bestelling en niet mijn geld terug. €100,- euro om precies te zijn...
Maar die bestelling heeft u geannuleerd. Geld moeten ze binnen 30 dagen terug storten, daarna kunt u ze ingebreke stellen.

Gesloten