LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het blijft me verbazen dat er zoveel forumleden zijn die het het verschil niet zien, of niet willen zien tussen wat fatsoenlijk is en wat juridisch vereist is.

Terzijde: Juridische afdelingen van grote bedrijven hebben hun zaakjes niet altijd voor goed voor elkaar. Ter adstructie hoef ik slechts het gasloze topic van ivo.w in herinnering te roepen :wink:.

Verder laat ik dit topic voor wat het is. Mijn standpunt heb ik eerder duidelijk gemaakt en eindeloos herhalen van al dan niet onderbouwde zienswijzen vind ik niet zinvol.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
07 okt 2019 19:59
@ moneyman: kijk, als je dat nu gewoon de eerste keer gezegd had :)
Haha, weet je hoe lang ik er dan over gedaan had op m'n Iphone :D

Los daarvan heb ik het al zeer vele malen gezegd, en hoewel ik mezelf regelmatig herhaal, probeer ik dat toch een béétje te beperken :mrgreen:

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Ongelezen bericht door tttlocke »

witte angora schreef:
07 okt 2019 15:31
tttlocke schreef:
07 okt 2019 15:16
criticus2 schreef:
07 okt 2019 14:47
of die 14-daags brief ontbreekt is maar de vraag.
Zegt TS niets over maar betekent niet dat ie niet gestuurd is ( uit, indirecte, ervaring sprekende zegt dat ie niet ontvangen is ook nog niet alles..)
Niemand claimde dat die brief ontbrak.
Nou... juist het veronderstelde ontbreken van die brief is de basis waarop bepaalde mensen hier concluderen dat de TS niet hoeft te betalen.
Wie concludeert dat dan?
Werkelijk niemand heeft die conclusie getrokken. Het lijkt wel of er hier sprake is van een collectieve zinsbegoocheling.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Ongelezen bericht door gosewijn »

Feit: de TS heeft meerdere brieven/mails gehad met het verzoek te betalen.


En hier draait alles om , alleen Ts kan dit beantwoorden welke brieven hij heeft ontvangen .

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

We hebben gisteren de TS een mail gestuurd met een verzoek om te reageren. Hier hebben we nog geen reactie op gekregen, en in de tussentijd is de sfeer hier snel achteruit gegaan. Daarom sluiten we voor nu het topic. Mocht TS toch nog willen reageren, kan hij contact opnemen via een PB naar de moderatie of door te reageren op de mail die we hebben gestuurd.

We verwijderen ook enkele berichten die niets toevoegen.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Gesloten