LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Outlet artikel & Retourpinnen BCC

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Outlet artikel & Retourpinnen BCC

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@ND Je hebt een zooitje van de quotes gemaakt.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Outlet artikel & Retourpinnen BCC

Ongelezen bericht door grun »

crazyme schreef:
26 aug 2019 08:24
En jouw vertrouwen in banken is bewonderenswaardig. Gelukkig hebben die de afgelopen decennia nog nooit fouten gemaakt....
Ook banken maken fouten, maar dat wordt dan weer gecorrigeerd. Ik ben nog nooit blijvend benadeeld. Zou ook niet best zijn, want dan zegt de klant meteen de rekening op, lijkt me.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Outlet artikel & Retourpinnen BCC

Ongelezen bericht door crazyme »

NeoDutchio schreef:
26 aug 2019 09:04
crazyme schreef:
26 aug 2019 08:24
Het is gevoeliger voor fraude in vergelijking met gewoon overmaken. Bezorgers met veel contant geld laten rondrijden is natuurlijk geen optie, dat snap je zelf nog wel toch ?
Bij retourpinnen komt geen cash geld bij. Het werkt exact hetzelfde als pinnen, maar in plaats van dat er geld van jouw rekening naar die van de verkoper gaat, gaat het nu van de verkoper naar jouw rekening toe. Veiliger kan niet, aangezien het gestort wordt op het rekeningnummer dat op het pasje staat.

Je loopt echter een klein risico, als het bedrijf op dat moment failliet gaat ontvang je geen geld.
Je hebt gelijk.

Het frauderisico ligt bij de ondernemer vergat ik toe te voegen. Niet bij de klant, daar is het een zeer veilig, betrouwbaar en comfortabel systeem voor.

Gesloten