LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door berndv »

hebra98 schreef:
20 aug 2020 16:40
berndv schreef:
20 aug 2020 16:36
Oh nee, is dit bedrijf gelieerd aan Pretium telecom? Die zijn hier al genoeg voorbij gekomen op het forum met oudere mensen laten geloven dat ze ófwel van de PTT zijn ófwel dat PTT verdwijnt en ze via hun moeten gaan bellen.
>>
Dat is gewoon onzin...Ze bellen helemaal niemand, tenzij jij jezelf aanmeld!!
Je bedoelt dat het onderdeel is van Tele2 ?
Nee, ik bedoel niet dat het onderdeel is van Tele2, dat schrijf ik nergens. Ik schrijf dat het onderdeel is van Pretium Telecom. Dat het "vroeger" gewoon Pretium heette. De topics en praktijke van Pretium Telecom kom ik niet meer zo veel tegen, maar als je hier de zoekfunctie gebruikt en dan Pretium intypt, kom je meer dan genoeg topics tegen.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

berndv schreef:
20 aug 2020 16:50
hebra98 schreef:
20 aug 2020 16:40
berndv schreef:
20 aug 2020 16:36
Oh nee, is dit bedrijf gelieerd aan Pretium telecom? Die zijn hier al genoeg voorbij gekomen op het forum met oudere mensen laten geloven dat ze ófwel van de PTT zijn ófwel dat PTT verdwijnt en ze via hun moeten gaan bellen.
>>
Dat is gewoon onzin...Ze bellen helemaal niemand, tenzij jij jezelf aanmeld!!
Je bedoelt dat het onderdeel is van Tele2 ?
Nee, ik bedoel niet dat het onderdeel is van Tele2, dat schrijf ik nergens. Ik schrijf dat het onderdeel is van Pretium Telecom. Dat het "vroeger" gewoon Pretium heette. De topics en praktijke van Pretium Telecom kom ik niet meer zo veel tegen, maar als je hier de zoekfunctie gebruikt en dan Pretium intypt, kom je meer dan genoeg topics tegen.
>>
Waar heb je de verbinding tussen Pretium en Privileges gevonden dan?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door berndv »

hebra98 schreef:
20 aug 2020 16:55
Waar heb je de verbinding tussen Pretium en Privileges gevonden dan?
Of is dat een Brainfart?
Die link had je zelf ook gevonden toch?
hebra98 schreef:
20 aug 2020 16:27
Lady1234 schreef:
20 aug 2020 16:11
@hebra98

Dit ook gelezen bij uw naspeuringen naar Privilege?

https://www.netkwesties.nl/907/een-prac ... vilege.htm
>>
Natuurlijk heb ik dat ook gelezen
Oftewel, je liegt dus gewoon? Uit dat artikel dat je gelezen hebt, behoorlijk bovenaan:
Als je abonnee werd van Pretium Telecom, kon je gelijk lid worden van Pretium, een loyaliteitsprogramma. Die twee namen schepten verwarring, en wellicht was dat de bedoeling om klanten sneller te laten toehappen voor het duo-abonnement. Het loyaliteitsprogramma is ook bekend onder de naam Privilege. Die naam houd ik hier aan.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site (met dubieuze achtergrond) waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
20 aug 2020 17:00
Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
>>
Begrijp ik dat je met "stevig betalen" bedoelt de €35,- om kans te maken om b.v. een big green egg mini twv 725 euro te winnen?
Er zijn mensen die 30 euro uitgeven om eenmalig een taartje te winnen of een rituals pakketje.

Maar bedankt dat je niet mee doet :evil: :evil:

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens mij was mijn reactie duidelijk.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
20 aug 2020 17:14
Volgens mij was mijn reactie duidelijk.
>>
En die van mij ook.

Alles is vrije keuze.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@hebra98

We lezen uw volgende diepgravende onderzoek wel. 😁

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
20 aug 2020 17:17
Alles is vrije keuze.
Zit dan ook niet als een bok op de haverkist om iedereen met een andere mening in dit topic af te branden. Of geldt die vrijheid alleen voor jou? Bedenk even wat je zelf vaak schrijft over "respectloos reageren" enzo...

Methusalah
Berichten: 1165
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Methusalah »

Marvin122 schreef:
19 aug 2020 20:24
Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.

Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.

Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.

Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?

Wacht even. Zit je nou andermans klachten van het internet te halen en te herkauwen? Als ik het zo lees heb dit dus niet zelf evervaren maar simpel weg van horen zeggen? Nergens lees ik dat dit jou overkomen is.

Zinloos topic. Niemand wordt beter van het ageren op geruchten.

P.S. Sommigen mensen doen hun hele leven mee aan de loterij en winnen nooit wat. Hier krijg je er tenminste nog iets voor terug.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Lady1234 »

hebra98 schreef:
20 aug 2020 17:20
Lady1234 schreef:
20 aug 2020 17:17
@hebra98

We lezen uw volgende diepgravende onderzoek wel. 😁
>>
Dan natuurlijk wel je ongefundeerde en negatieve reactie blijven geven hé.
Er zijn gelukkig maar weinig mensen die zich vrijwillig in de klauwen van Privilege storten.

Er zijn hele consumentenprogramma’s gevuld met dat spul.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik heb de kosten van lidmaatschap voor de komende 7 jaar er nu al uit.
Dus wat anderen doen maakt mij helemaal niets uit.
ik doe ook niet aan ledenwerving.. want daar zit in mijn beleving wel een nadeel aan vast

Ik gaf hier alleen MIJN ervaring tot nu toe, los van alle andere berichten.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door angel1978 »

hebra98 schreef:
20 aug 2020 18:06
Ik heb de kosten van lidmaatschap voor de komende 7 jaar er nu al uit.
Dus wat anderen doen maakt mij helemaal niets uit.
ik doe ook niet aan ledenwerving.. want daar zit in mijn beleving wel een nadeel aan vast

Ik gaf hier alleen MIJN ervaring tot nu toe, los van alle andere berichten.
Wat anderen vinden maakt je blijkbaar WEL uit, anders zou je niet op zo'n manier op elke reactie reageren.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

PietertjeTwee schreef:
20 aug 2020 18:11
hebra98 schreef:
20 aug 2020 12:59
Ik probeer al een tijdje te doorgronden hoe mijn privileges werkt en ben al aardig op weg.
Zal binnenkort meer informatie plaatsen.
Kap is met dit soort posts. Je kondigt constant aan dat je in de toekomst iets gaat posten (eerst mbt die tv's, nu weer dit). Post die informatie, of post niks. Hier heeft echt niemand iets aan.
>>
Lees dan eerst even verder !!!

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

angel1978 schreef:
20 aug 2020 18:09
hebra98 schreef:
20 aug 2020 18:06
Ik heb de kosten van lidmaatschap voor de komende 7 jaar er nu al uit.
Dus wat anderen doen maakt mij helemaal niets uit.
ik doe ook niet aan ledenwerving.. want daar zit in mijn beleving wel een nadeel aan vast

Ik gaf hier alleen MIJN ervaring tot nu toe, los van alle andere berichten.
Wat anderen vinden maakt je blijkbaar WEL uit, anders zou je niet op zo'n idiote manier op elke reactie reageren.
>>
Er staat, wat andere DOEN niet wat andere VINDEN !!

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heeft Hebra een zakelijke verbinding met deze organisatie of zo? Het lijkt er wel op als je ziet hoe hij/zij reageerd.
U hoeft mijn bijdrage niet te melden Hebra dat zal ik zel doen dan lan de mods gelijk met de bezem door dit topic hslen en uw ongeloofwaardige reacties ook verwijderen

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

juliomariner schreef:
20 aug 2020 19:13
Heeft Hebra een zakelijke verbinding met deze organisatie of zo? Het lijkt er wel op als je ziet hoe hij/zij reageerd.
U hoeft mijn bijdrage niet te melden Hebra dat zal ik zel doen dan lan de mods gelijk met de bezem door dit topic hslen en uw ongeloofwaardige reacties ook verwijderen
>>
Ik kan mijn post bewijzen aan Radar, dus denk niet dat ze mijn verhaal zullen weghalen.
Wellicht wel de "ongefundeerde reacties".

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je post is prima, ik zie niet in waarom jij jouw positieve ervaring niet zou mogen posten. Het probleem zit daar ook niet: dat zit in de opvallende en aanvallende manier waarop je naar anderen reageert.

Marvin122
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2020 20:07

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Marvin122 »

Methusalah schreef:
20 aug 2020 17:29
Marvin122 schreef:
19 aug 2020 20:24
Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.

Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.

Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.

Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?

Wacht even. Zit je nou andermans klachten van het internet te halen en te herkauwen? Als ik het zo lees heb dit dus niet zelf evervaren maar simpel weg van horen zeggen? Nergens lees ik dat dit jou overkomen is.

Zinloos topic. Niemand wordt beter van het ageren op geruchten.

P.S. Sommigen mensen doen hun hele leven mee aan de loterij en winnen nooit wat. Hier krijg je er tenminste nog iets voor terug.
Nee, ik herkauw niet andermans klachten. Ik zelf heb klachten met ze dat ze terwijl ik opgezegd had gewoon nog jaarlijks het lidmaatschapsgeld afgeschreven hebben. Als je dan belt om te vragen hoe dat zit kunnen de medewerkers je standaard niet helpen en je wordt dan terug gebeld zeggen ze. Echter dat gebeurd niet. Als je dan weer belt een paar dagen later krijg je weer hetzelfde verhaal en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Na een keer of 8 bellen komen ze uiteindelijk met het verhaal dat ze de opzegging nooit hebben ontvangen en dat je het maar opnieuw op moet zeggen.

Een vriendin van mij heeft vele ergere ervaringen met ze. Zij had een product besteld in hun webshop en die wild ze retour sturen. Echter staat er op die site helemaal geen retourprocedure. Na ook weer van het kastje naar de muur te worden gestuurd heeft ze uiteindelijk geeist dat ze iemand van hoger hand zou krijgen te spreken. Ze kreeg toen [...] aan de lijn. Die kafferde haar telefonisch uit en gaf aan dat het retourrecht niet geld bij hun webshop. Daarna kreeg ze nog en brief van de advocaat van Mijn Privileges dat ze beticht werd van fraude en dat geen recht op retour had en dat haar account direct gesloten werd. Van die brief heeft ze echt een paar dagen wakker gelegen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door kuklos »

Marvin122 schreef:
20 aug 2020 19:49
Die kafferde haar telefonisch uit en gaf aan dat het retourrecht niet geld bij hun webshop.
Zij kunnen niet beslissen dat de wet voor hen niet geldt.
Marvin122 schreef:
20 aug 2020 19:49
Daarna kreeg ze nog en brief van de advocaat van Mijn Privileges dat ze beticht werd van fraude en dat geen recht op retour had en dat haar account direct gesloten werd. Van die brief heeft ze echt een paar dagen wakker gelegen.
Wat je beschrijft qua gedrag van deze toko gaat tegen al mijn rechtvaardigheids- en fatsoengevoel in. Maar dat die vriendin dagenlang wakker lag kan je ze niet aanrekenen. Zij kunnen niet weten hoe iemand reageert op een redelijk "normale" gang van zaken.
Aangaande al het andere, als het klopt, mag die toko wat mij betreft morgen nog gesloten worden.

Gesloten