LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Zoals ik had aangegeven ben ik, proefondervindelijk, gaan testen wat er van alle verhalen over Privileges waar is.
Daar was ik nog niet klaar mee, maar ben nu wel weer een stukje verder. Rome is ook niet in één dag gebouwd, toch?

Zoals ik had aangegeven waren er voor mij geen problemen met mijn lidmaatschap.
Ik wist precies waar ik aan mee deed en werd hierover zelfs gebeld.
Ik had, na alles te hebben bestudeerd, een afweging gemaakt dat het mij een gok met €35,- wel waard was.

En ik heb niets te klagen tot nu toe heb ik immers voor €35,- lidmaatschap al iets gewonnen met een werkelijke winkelwaarde van €600+ en een aankoop met ruim € 100,- korting kunnen kopen.
Mijn gewonnen item miste een paar onderdelen en deze zijn keurig nagezonden. (was geen fout van privileges maar van BGE)
Alle telefonische communicatie hierover was beter dan meeste andere "bedrijven" en kon ik geen enkel onwil bespeuren.
Even gewacht of ook alles zou binnenkomen en jawel...netjes en zelfs heel snel en mijn aankoop kwam rechtstreeks van CoolBlue.

Toen......
Na ontvangst van mijn "spullen" bleek ik niet meer te kunnen meespelen met "Puzzel en Win" met de tekst:
Je hebt dit lidmaatschapsjaar reeds gewonnen en kunt in je volgende lidmaatschapsjaar weer meedoen
Uiteraard had ik de regels en uitleg al gecontroleerd en hun eigen "uitleg en regels" spreken dit op minstens 3 pagina's tegen.
Een Privileges lid kan ieder jaar meerdere Puzzel & Win prijzen winnen,
Dus heb een mailtje gestuurd (20-08), werd ik de volgende dag (21-08) gebeld met de mededeling dat dit onderzocht zou worden.
Nu test ik vanmorgen (22-08) mijn account en ze hebben inderdaad mijn "meedoen" weer geactiveerd.

Uiteraard heb ik hiermee wel sterke twijfels of ik überhaupt nog kans maak op een andere prijs.
Aangezien ik in de lijst van winnaars niet twee keer eenzelfde naam tegen kom, is die kans wellicht klein.
Dat ik ze hierop heb gewezen zou mogelijk ook niet in mijn voordeel kunnen zijn :evil:
Als het tegendeel waar is, zal ik dat hier natuurlijk ook even mededelen.

Ik denk daarom dat ik niet de enige ben die niet meer kan "meedoen" met puzzel maar dat ze afwachten of iemand hier "werk" van maakt. Tot zover mijn ervaring en die is nog zeker niet zo negatief als vele doen omschrijven.

Moet ik tot slot nog wel aangeven dat het vreemd is dat er wel een aantal pertinente onwaarheden staan in de uitleg van de werking van b.v. Puzzel en Win. En dat is eigenaardig bij een bedrijf wat al 15 jaar op deze manier werkt.
Elke dag kunnen acht fantastische prijzen met Puzzel & Win op MijnPrivileges.nl gewonnen worden.
Ik heb ze gewezen op deze dwaling, want je kunt hooguit 2 prijzen per keer winnen (elke prijs heeft twee winnaars.)
Deze acht prijzen hebben een looptijd van 10 dagen elk. Daarmee is het onmogelijk om elke dag kans te maken op acht prijzen.

maar ook de volgende zin is voor verschillende uitleg vatbaar:
Binnen vier maanden kan een lid eenmalig PrijsVoordeel mijnen.

Je kunt hierin lezen dat je elke vier maanden één keer gebruik kunt maken van een Prijsvoordeel.
Maar dat klopt niet, want dat kan maar één keer binnen je lidmaatschapsjaar.
Om misverstanden te voorkomen zouden ze dit beter kunnen aanpassen naar:
U dient binnen de eerste vier maanden van uw lidmaatschap uw prijsvoordeel te mijnen.
Maar goed, in mijn geval kan ik alleen zeggen dat ik geen spijt heb van deze test, tot nu toe.
--------------------------------------
PS, Natuurlijk kan privileges, met deze specifieke uitleg, wel zeker weten wie deze informatie heeft geplaatst en aangeven dat deze informatie correct en feitelijk is. Ik maak niets beter of slechter dan mijn ervaring en bevindingen!!

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mooie uitgebreide beschouwing. Eerder schreef ik al:
Moneyman schreef:
20 aug 2020 17:00
Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site (met dubieuze achtergrond) waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
Alle door jou geconstateerde feitelijke onjuistheden en onduidelijkheden in de door hen gehanteerde voorwaarden bevestigen voor mij mijn standpunt alleen maar: nooit zal ik bij zo’n schimmige tent iets kopen, laat staan “winnen”. Dat je er een financieel voordeel kunt halen, maalt dat voor mij niet anders.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 aug 2020 10:42
Mooie uitgebreide beschouwing. Eerder schreef ik al:
Moneyman schreef:
20 aug 2020 17:00
Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site (met dubieuze achtergrond) waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
Alle door jou geconstateerde feitelijke onjuistheden en onduidelijkheden in de door hen gehanteerde voorwaarden bevestigen voor mij mijn standpunt alleen maar: nooit zal ik bij zo’n schimmige tent iets kopen, laat staan “winnen”. Dat je er een financieel voordeel kunt halen, maalt dat voor mij niet anders.
>>
Die mening respecteer ik en ben dit ook gaan testen om zelf feitelijk te kunnen bepalen hoe iets (niet) werkt.
Als je hier niet volledig aan mee wil doen, weet ik niet of je dat er dan op moet wagen.
Daar zit wel het verdien model, vermoed ik, dat mensen even meedoen en het daarna vergeten.
Zo heb ik dat "testen" bij meerdere "schimmige" websites gedaan, alleen met het doel uit te vinden hoe en waarom iets werkt en waar de "oplichting of misleiding" zou gebeuren. Maar om er dan ook iets aan proberen te doen. (o.a. biedveilingen)
Ik ben van mening dat het geen zin heeft om te dweilen als je de kraan gewoon open laat staan.

En nee, ik los zeker niet alles op.
Maar ik hoop wel dat men zijn voordeel kan doen met (alles) wat ik test.
Daarom plaats ik dat ook hier. als naslag voor anderen.
Zonder de feiten te verdraaien of het verhaal mooier te maken.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
22 aug 2020 10:51
Die mening respecteer ik...
Mooi. Nu nog de quote-regels respecteren en dan komen we ergens :wink:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 aug 2020 10:42
Mooie uitgebreide beschouwing. Eerder schreef ik al:
Moneyman schreef:
20 aug 2020 17:00
Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site (met dubieuze achtergrond) waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
Alle door jou geconstateerde feitelijke onjuistheden en onduidelijkheden in de door hen gehanteerde voorwaarden bevestigen voor mij mijn standpunt alleen maar: nooit zal ik bij zo’n schimmige tent iets kopen, laat staan “winnen”. Dat je er een financieel voordeel kunt halen, maalt dat voor mij niet anders.
>>
Moneyman schreef:
15 jul 2020 15:18
Jezelf quoten is niet nodig en in strijd met de forumregels, Hebra...

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@hebra 98

Mens, mens, wat een agressie.

ZeerPrivé
Berichten: 5323
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@hebra: ik zie nu 3 recente topics waar jij volledig mee äan de haal gaat, oftewel kaapt van de topicstarters. Over respect gesproken.

De vraag van deze topicstarter was: "Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad? Dat jij daarop met 1 positief antwoord reageert, is tot daar aan toe, maar het is een regelrechte lofzang geworden!

En dan nu maar hopen dat de Radar redactie dit item niet in de Nieuwsbrief plaatst.

Edit Maar even in het rood gezet in de hoop dat deze zin gelezen wordt door de redactie.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 22 aug 2020 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
22 aug 2020 12:30
@hebra: ik zie nu 3 recente topics waar jij volledig mee äan de haal gaat, oftewel kaapt van de topicstarters. Over respect gesproken.

De vraag van deze topicstarter was: "Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad? Dat jij daarop met 1 positief antwoord reageert, is tot daar aan toe, maar het is een regelrechte lofzang geworden! En dan nu maar hopen dat de Radar redactie dit item niet in de Nieuwsbrief plaatst.
>>
Ik geef mijn feitelijke bevindingen. Niets meer en niets minder.
Jammer dat het niet is wat TS hoopte te vinden, maar daar kan ik niets aan doen.
Als je de echte feiten controleert weet je dat het waarheid en geen lofzang is.

Ik hoop eigenlijk wel dat Radar dit in de nieuwsbrief zet.
Want ik wil graag meer ervaringen horen, goed en/of slecht.
Ze mogen mij daar zelfs over benaderen, graag zelfs (alleen niet in de uitzending)

En het lijkt er erg op dat goed hier voor vele geen plek heeft, maar alleen het slechte.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hoop dat uw lofzang maar door zo weinig mogelijk mensen gelezen wordt en dat er nog minder in zullen trappen. Men wordt al genoeg een oor aangenaaid.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Radar »

Topic is gesloten.

Met vriendelijke groet^TV

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges

Ongelezen bericht door Radar »

Nu wel, idd het vinkje vergeten! Geniet van je weekend! ^TV

Gesloten