LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij TvReus

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
husa1979
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2020 07:16

Re: Problemen bij TvReus

Ongelezen bericht door husa1979 »

Moneyman schreef:
09 sep 2020 08:27
husa1979 schreef:
09 sep 2020 00:23
Ik werd toen gebeld door een arrogante medewerker die mij ff voorzichtig ging chanteren/bedreigen. Hij zei letterlijk:"We gaan u wel helpen, maar eerst moet u wel de negatieve reviews verwijderen of wijzigen!" Wat een onbeschoft en arrogant bedrijf zeg!
Dat is geen chantage, dat is een logische vraag. Jij bent zelf degene die veel te vroeg veel te hard beschuldigingen is gaan uiten. je hebt ze niet eens een kans gegeven. Dan is de vraag of je dat recht wilt zetten een heel logische.
husa1979 schreef:
09 sep 2020 00:34
Ik moet nog 1 ding toevoegen ben ik vergeten te typen. De bezorger heeft mij ook niet geholpen met het dragen van de tv. Dat zou je wel verwachten toch? Hij heeft de tv gewoon naast het busje geplaatst en is weggereden. Het gaat om een grote tv van 55 inch. Ik woon in een flat met lift, hij had mij op zijn minst kunnen helpen met dragen tot aan de lift. Dat maakt niet bepaald een goede indruk op de klant.
Was die bezorger van TV-Reus zelf? Zo niet: wat kunnen zij er dan aan doen? Los daarvan hoeft men die service niet te leveren, men moet leveren tot aan de eerste gesloten deur. Ik lees ook niet dat je er uberhaupt om gevraagd hebt.

Je koopt bij een prijzenstuntende dozenschuiver, maar verwacht de service van de vakman op de hoek. Dat werkt zo natuurlijk niet.
husa1979 schreef:
09 sep 2020 02:29
sake1987 schreef:
30 aug 2020 18:40
En begin de eerste communicatie op een rustige nette manier,
Je denkt dat je een nieuwe tv hebt gekocht voor 869 euro en er wordt een kapotte, 2e hands tv bezorgd en de webshop neemt niet eens de moeite om de mailtjes te beantwoorden of überhaupt te reageren en dan verwacht je van mij dat ik op een rustige nette manier moet gaan reageren?? Ik hoop echt dat jij ook een keer in dezelfde situatie belandt, dan wil ik wel ff zien hoe nuchter jij dan wel niet bent. Wat tvreus doet, is gewoon willens en wetens met voorbedachte rade, stelselmatig mensen oplichten. Dat is absoluut niet goed te praten hoor!
Als je niet in staat bent fatsoenlijk te communiceren, is de kans dat problemen worden opgelost een stuk kleiner. Jij zit gelijk in de hoogste boom, uit beschuldigingen die je niet hard kunt maken en prematuur zijn, denk je dan dat ze nog hard lopen om jouw probleem op te lossen?
Ten eerste ik heb foto's gemaakt van de gebreken aan de tv en die heb ik ze vervolgens ped mail verstuurd. Ten 2e er werd absoluut niet gereageerd op mijn mails. Ten derde, ik heb de chauffeur wel gevraagd of die mij wilde helpen, maar gaf aan dat hij dat niet deed, terwijl ze dat wel bij andere klanten doen. Als de verkoper alleen maar uit is op mensen te duperen en geen service wil verlenen dan wordt de klant op een gegeven moment wel kwaad en verandert inderdaad de toon. Natuurlijk heb ik die oplichters in beginsel met respect en fatsoen benaderd. Maar op een gegeven moment halen ze gewoon bloed onder je nagels vandaan met hun gedrag. Lees maar eens de reviews van de andere "echte" klanten. Je zult zien dat ik niet de enige ben. De positieve reviews op trustpilot zijn veelal geschreven door eigen mensen en worden de negatieve beoordelingen per direct gerapporteerd.

PetraRupps
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2020 17:44

Re: Problemen bij TvReus

Ongelezen bericht door PetraRupps »

TV REUS heeft dagelijks tal van klachten. Serieuze klachten. Omgebouwde TVs die kapot gaan en ze vertikken het te repareren. Enkel als je helemaal doorduwt met de rechtsbijstand, dan willen ze soms over de brug komen. Ze gebruiken onterecht keurmerken. Daarnaast halen ze je TV op voor reparatie en brengen ze 'm nooit meer terug. De onderdelen gebruiken ze voor andere TV's. Schandalig. ben al een jaar mn tv kwijt aan een 'reparatie'. De vele nepreviews op Trustpilot en Kijoh doen de situatie anders voorstellen dan het is. Ze maken per dag 200 profielen aan om de rating hoog te houden.

Nu zijn de slachtoffers zich aan het verenigen via een Facebookgroep. Zoek maar op.

Rob Teekman
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2020 15:58

Re: Problemen bij TvReus

Ongelezen bericht door Rob Teekman »

Algemeen
Gekocht op 13 oktober 2020 een TV SAMSUNG QLED QE75Q67T (prijs €1659,-) en een Vaste muurbeugel 65-78 inch 75kg (prijs €149,-).
Bij controle blijkt dat de geleverde TV niet de SAMSUNG QLED QE75Q67T is maar de SAMSUNG QLED QE75Q60T.
Ook de bestelde muurbeugel is een ander type, geen 75 KG maar 50 KG draaglast.

Contact opgenomen met TVreus, snelle reactie via de mail, waarbij men je direct probeert te overbluffen.
Samsung levert dit jaar TV's aan in de verkeerde doos, dat is inderdaad heel verwarrend.

Die muurbeugels lijken allemaal op elkaar, u heeft wel de juiste ontvangen.
Ik wijs hun op de pakbon, daar staat toch duidelijk 75 KG en op de verpakking van de muurbeugel staat draaglast 50 KG,
ook passen de boutjes niet !! Men wil mij wel andere boutjes opsturen.......
Een check op internet, de geleverde muurbeugel GEMBIRD type WM-75F-01 waarvoor ik €149,- betaal bij de TVreus,
is bij Bol.com te koop voor €20,- en wordt dan ook nog gratis thuisbezorgd.
De Tv-reus blijft ontkennen en probeert mij af te wimpelen, heel triest.


Uiteindelijk mocht ik de muurbeugel terugsturen, dat moest naar een ander adres, toen ik om een retour bon vroeg.....was het antwoord:
"Daar doen wij niet aan".....mijn vertrouwen was toen al tot nul gedaald.
Heb de muurbeugel aangetekend terug gestuurd, heb hun daarna gemeld dat het artikel was aangekomen, na meerdere mailtjes en beloften die de TV-reus niet na kwam kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug...

Voor mij NOOIT meer iets van de TV-reus !!
Dit bedrijf is NIET aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.

TVreus gebruikt op hun site het het logo ICTwaarborg,
dit is een community die ondernemers bij elkaar brengt en ondersteunt.
Dus GEEN bemiddeling voor consumenten !!!

Ik stelde onderstaande vragen via de chat aan de TV-reus:

U - Werk uw info bij
Bij welk consumenten waarborgfonds bent u aangesloten ? Hoe betrouwbaar is uw bedrijf, voordat ik ga bestellen, wil ik dat weten.

TVreus.nl neemt nu deel aan de sessie
TVreus.nl wij zijn aangesloten bij ict waarborg, wij bestaan al 6 jaar lang, dit is niet voor niks, wij leveren de toestellen met kwaliteit

U - Werk uw info bij
Hoe verloopt het retourneren van goederen ?

TVreus.nlWilt u uw bestelling retourneren? Dan dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice van TVreus.nl. Zodat wij op de hoogte zijn van uw retourzending.

De kosten voor het terugsturen van uw bestelling zijn voor uw rekening. Stuur uw artikel altijd aangetekend en verzekerd (factuurbedrag) op. Tijdens de retourprocedure bent u altijd aansprakelijk voor vermissing of schade.

Is de retour goed ontvangen dan ontvangt u binnen 3 werkdagen uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

Realiteit:
Terugbetalen pas na meerdere mailtjes en 3 weken wachten !!!

Gesloten