LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Mensen bestellen steeds vaker producten online. Maar welke webwinkel is te vertrouwen en welke niet? En wat zijn je rechten? De laatste paar maanden kreeg Radar veel klachten binnen over Koopjedeal.nl. Zo ook een klacht van Ruud. Zijn vrouw bestelde een aantal producten bij deze webwinkel. Alleen de twee bedovertrekken werden geleverd. De irritatie bij Ruud liep hoog op. Fons ging daarom bij hem langs.

Heb jij ervaring met Koopjedeal.nl?

Maandag 12 november in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1

Wim1947
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2018 19:31

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Wim1947 »

Goedenavond,
31 okt jl een kachel besteld en die zou 7 nov jl afgeleverd worden. Helaas geen kachel ontvangen.
9 nov een mail gestuurd wanneer de bestelling dan zou komen en of ik de bestelling via bv track en trace kon volgen.
9 nov een standaard mail ontvangen zonder antwoorden op mijn vragen.
Het antwoord op mijn vragen zou ongeveer 7 dagen duren en als ik voor die tijd zou bellen of mailen dan duurt het nog langer.

Dat is toch raar. Ik weet zo gauw niet wat ik moet doen.

Vrgr

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Berteman »

Bij Koopjedeal zijn goede deals te scoren en meestal gaat het ook goed. Soms ook niet en in dat geval is de service en heldere communicatie zeer ondermaats.

AADPIETERSON
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2018 14:30

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door AADPIETERSON »

Wat mij betreft nog steeds drama bij koopjedeal.Bestelling is van 29 okt.Diversen mails gestuurd en ook gebeld maar als je de 52e wachtende bent heeft dat ook geen zin. ik blijf het proberen tegen beter weten in is er misschien iemand die nog een andere oplossing weet vr groet Aad Pieterson

Jeannette1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2018 12:21

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Jeannette1 »

Ik heb op 2 november een stekkerkachel besteld en deze is nog steeds niet geleverd. Na vele malen een chat met de klantenservice met de belofte dat het uitgezocht zou worden, nog steeds geen enkele vooruitgang geboekt. Bellen heeft geen zin met steeds meer dan 60 wachtenden voor je. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten, maar krijg steeds dezelfde standaardantwoord dat ik geduld moet hebben. Overigens wordt het produkt nog steeds aangeboden in hun advertenties.

peterdoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2019 18:58

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door peterdoes »

Hier precies hetzelfde verhaal als vorige reactie ook kachel besteld , naast 2 andeere artikelen , de andere artikelen wel geleverd maar de kachel niet , herhaaldelijk om reactie gevraagd maar geen antwoord.
Ookal gevraagd om terugstorting van mijn betaling maar geen reactie.
Hierbij dus waarschuwing voor potentiele kopers, pas op met deze webwinkel , ik zal hier nooit meer iets bestellen en zit nog steeds op teruggave van mijn geld te wachten

A_Osie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2019 11:42

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door A_Osie »

In september MacBook besteld. Artikel geleverd, maar werkte niet goed. Daarom teruggestuurd om het te vervangen. Daarna begon de ellende. Ondanks mooie beloften, nog steeds geen nieuw MacBook ontvangen. Ook op mijn verzoek om geld terug te storten, werd niet gereageerd. De brand in expeditiecentrum mag dan een excuus zijn voor een vertraging, maar daar kun je je niet eindeloos achter verschuilen. Wel paginagrote advertenties in de dagbladen, maar geen service bij bestelde en betaald producten. Hoogste tijd om negatieve publiciteit naar buiten te brengen.

Jeu Noij
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2019 13:27

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Jeu Noij »

16 juni airco besteld, zou uiterlijk op 26 juni verstuurd worden. Op 27 juni email, dat de producent een verkeerde en slechtere kwaliteit airco had gestuurd. De juiste airco zou voor 16 juli opgestuurd worden. Toen heb ik mijn bestelling meteen geannuleerd. Het aankoopbedrag zou binnen 8 dagen teruggestort worden op mijn rekening. Daarna regelmatig de stand op de koopjedeal site gecontroleerd, maar op 1 juli kreeg ik plotseling het bericht, dat er surseance van betaling was aangevraagd!!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Deze vaak in de krant staande, die advertenties maken het wel duurder, niet beter......

Als bedrijven zoveel dagelijks adverteren.... kom ik er liever niet.
1x per week is al erg veel, en net als de fietsen van Stella en Amslod, leuk om te zien, maar als er jonge gebruikte
bij een handelaar staan is slecht teken!

Als ze tekort verkopen kunnen ze de vrijwel dagelijkse advertenties niet meer plaatsen en de geleverde mindere kwaliteit verhaal... vermoedelijk gedaan om niet terug te hoeven betalen.
Verder had je voor het kopen beter even Google kunnen gebruiken en had je dit oude november 2018 bericht en nog veel meer bepaald geen complimentjes gevonden en nooit besteld.

robwilhelm
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2019 12:12

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door robwilhelm »

Klacht over Koopjedeal.
In November 2 matrassen gekocht bij Koopjedeal. Zgn. Medisch 3D Infinity Matras met Pocketvering en NASA Traagschuim. Ze konden uitgeprobeerd worden en als ze niet zouden bevallen konden ze binnen een aantal dagen c./q. weken teruggestuurd worden. Echter....... de matrassen worden vacuümverpakt geleverd. Ik heb de matrassen uit de verpakking gehaald waarna ze de normale grootte aannamen. Na uitproberen bleken ze niet aan de verwachtingen te voldoen en konden ze terug naar Koopjedeal. Maar.......dat zou in de originele verpakking moeten gebeuren! Hoe kan dat nou als ze vacuümverpakt verstuurd worden. Zo kun je ze nooit en te nimmer in de originele verpakking terugsturen. Gemaild met koopjedeal met een zekere Tobias. Netjes antwoord. Na wat heen en weer gemail kregen wij als antwoord dat ze de leverancier zouden berichten dat die de matrassen op zouden moeten halen. Niets gehoord, maar weer gemaild. Zou in orde komen. Weer niets gehoord. Maar eens gebeld met Koopjedeal met de vraag wanneer die matrassen nou eindelijk eens zouden worden opgehaald. Weer niets gehoord. Kortom.....uitzichtloze zaak. Met andere woorden koopalsjeblieft niks bij Koopjedeal, want ze belazeren de boel. Misschien dat er via Radar iets aan gedaan kan worden.

erwerfwerwe
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2021 10:36

Re: Radar checkt: Klachten over Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door erwerfwerwe »

Hallo

Pas op je moet zelf de retourkosten betalen als het product (en dat is vrij vaak zoals hier te zien is) niet werkt.

Niet hier kopen! Je krijgt niets terug!

Let op ze zijn al eerder door de ACM onder dreiging van een boete op de vingers getikt voor hun retour beleid. Google maar op acm en koopjedeal.

Ik raad iedereen aan om alsnog een klacht in te dienen bij de ACM.

1. Kapot product ontvangen
2. Retour aangemeld onder de vermelding van 'defect'
3. Klantenservice schrijft wel terug maar komt met onzin argumenten als " wij hebben niet als klacht opgepakt" en "je had foto's toe moeten voegen".

Ik vind dit schandalig want voor een maandag morgen product hoef ik toch niet de kosten voor terug sturen te betalen?

Ik zou zeggen koop niets meer bij koop je deal.

Want dan doet koop je deal niet thuis.

Gesloten