Scheve vloer door Lab21

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Annemarie17
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2022 17:25

Scheve vloer door Lab21

Ongelezen bericht door Annemarie17 »

Wij hebben een vraag, LAB21 heeft bij ons een vloer gelegd, zij gebruiken daar onderaannemers voor, is bij de eerste onderaannemer verkeerd gegaan, deze man heeft van een rechte vloer een scheve vloer gemaakt en de tweede onderaannemer heeft geprobeerd de vloer recht te maken, helaas niet compleet gelukt, de plinten zijn scheef, veel afwerkingsproblemen. De communicatie ging vrij stroef met LAB21 en nu hebben wij een klacht ingediend, inclusief de kosten welke wij hebben gemaakt om de plinten recht te krijgen, maar we zitten uiteindelijk nog steeds met een scheve vloer en hoge kosten. Een medewerker heeft de zaak bekeken maar heeft het nu naast zich neergelegd want het zou een fout zijn van de aannemer, ofwel, we zijn weer terug bij af. Wat kunnen we nog doen? Het voelt alsof wij maar een klantje zijn in het hele grote geheel… Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Dank alvast

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Scheve vloer door Lab21

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De gene waar u de opdracht aan hebt gegeven en betaald is eindverantwoordelijk. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... an-ik-doen staat veel informatie.

Stuur naar LAB21 een mail dat u niet tevreden bent met het resultaat, dat u binnen 14 werkdagen een oplossing wilt.

Indien LAB21 de problemen niet op wilt lossen neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering. Zonder rechtsbijstandverzekering kunt u een advocaat inhuren en een rechtzaak aanspannen. Misschien kan www.juridischloket.nl u advies geven.

Harry Breda
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 dec 2009 11:56

Re: Scheve vloer door Lab21

Ongelezen bericht door Harry Breda »

Mijn huis in Breda is in 2001-2 gebouwd door een Vlaamse aannemer, nog een echt "familiebedrijf. Perfect. Maar dan ook perfect. En STUKKEN goedkoper dan de NLe offertes. Wilt u daar iets over leren: Ga naar de Batibouw in Brussel, 14-19 maart.
Toen de granieten vloer er in lag, is de vader van de aannemer, samen met een vriend, hier knikkertjes aan het rollen geweest over de vloer. Trokken allemaal een recht spoor over de vloer. Was er een afwijking geweest, dan waren al die knikkers naar één bepaalde hoek afgebogen.
Conclusie: VAKWERK.

Mijn ervaring: de Vlamingen bouwen HUN huis, wat jij mag betrekken als je betaalt. Dat blijft het ook. HUN huis. Iedere 5 jaar een lustrumfeest bij die aannemer, waarbij alle oud-klanten, leveranciers en personeel zijn uitgenodigd. Na 20 jaar kwam de Vlaamse onderaannemer de verwarming nog controleren, want.,. was HUN huis. Bleek een NLe regelaar van de stadsverwarming te zijn.

In NL wordt altijd geprobeerd het nog 2 stuivers goedkoper te krijgen. En daar zijn de gevolgen dan ook naar.

Nevyn
Berichten: 1268
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Scheve vloer door Lab21

Ongelezen bericht door Nevyn »

Harry Breda schreef:
11 dec 2022 13:56
Mijn huis in Breda is in 2001-2 gebouwd door een Vlaamse aannemer, nog een echt "familiebedrijf. Perfect. Maar dan ook perfect. En STUKKEN goedkoper dan de NLe offertes. Wilt u daar iets over leren: Ga naar de Batibouw in Brussel, 14-19 maart.
Toen de granieten vloer er in lag, is de vader van de aannemer, samen met een vriend, hier knikkertjes aan het rollen geweest over de vloer. Trokken allemaal een recht spoor over de vloer. Was er een afwijking geweest, dan waren al die knikkers naar één bepaalde hoek afgebogen.
Conclusie: VAKWERK.

Mijn ervaring: de Vlamingen bouwen HUN huis, wat jij mag betrekken als je betaalt. Dat blijft het ook. HUN huis. Iedere 5 jaar een lustrumfeest bij die aannemer, waarbij alle oud-klanten, leveranciers en personeel zijn uitgenodigd. Na 20 jaar kwam de Vlaamse onderaannemer de verwarming nog controleren, want.,. was HUN huis. Bleek een NLe regelaar van de stadsverwarming te zijn.

In NL wordt altijd geprobeerd het nog 2 stuivers goedkoper te krijgen. En daar zijn de gevolgen dan ook naar.
Heb getwijfeld over België omdat iedereen daar lacht.

Plaats reactie