Shop-Minson niet bereikbaar

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Hansz189
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2021 19:17

Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Hansz189 »

Het geld is afgeschreven, maar het product komt niet. Shop-Minson reageert niet op email en is niet op een andere manier bereikbaar. Wat zijn uw ervaringen?

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door tampie74 »

Weet niet waar je de website gevonden hebt.
Geen contact gegevens, geen KVK.
Waarschijnlijk een dropshipper spullen komen uit China.
Of je krijgt helemaal niets en kan je naar je geld fluiten.

sake1987

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sake1987 »

tampie74 schreef:
21 mar 2021 09:59
Weet niet waar je de website gevonden hebt.
Geen contact gegevens, geen KVK.
Waarschijnlijk een dropshipper spullen komen uit China.
Of je krijgt helemaal niets en kan je naar je geld fluiten.
Stond vast op Facebook, paar weken geduld, het duurt even vanuit China.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Petra1987 »

De aanbieders is vanuit het buitenland geregisterd door registar Tucows.com Co. Mowat Ave. 96 M6K 3M1 Toronto Canada. Dit is weer zo'n vage webshop. Als een bedrijf zoals bovenstaand is beschreven geen Kvk nummer e.d. heeft, dan moet je hier niet bestellen. De kans dat het fout gaat is behoorlijk groot.

PGros
Berichten: 1116
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door PGros »

Als je dit in de voorwaarden ziet staan dan kun je niet veel verwachten:
Websitehouder: de onderneming [bedrijfsnaam] die gevestigd is aan [adres] te [plaatsnaam], en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer [KvK nummer].

Rudieke
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2021 15:21

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Rudieke »

Mooi toestelletje om snoeiwerken uit te voeren. Mijn 50 Euro ben ik alvast kwijt. En die maken nog steeds reclame!!!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Rudieke schreef:
26 mar 2021 15:55
Mooi toestelletje om snoeiwerken uit te voeren. Mijn 50 Euro ben ik alvast kwijt. En die maken nog steeds reclame!!!
U koopt dus bij meerdere malafide webshops? Dat ze reclame maken is niet zo vreemd, u bent het levende bewijs dat mensen niet kijken en blind geld overmaken. Zo lang dat gebeurd blijven zij reclame maken.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Smartje »

Als je echt geïnteresseerd bent in het volgen van de voorraden kan je zoeken “VesselFinder” op internet.
Wel de free laden kan je alle Goederen stromen van Tankers, Container, en alle boten die geregisterd staan in de wereld volgen.
Openen en bij Suez kan je de EVER GIVEN container schip blokkade zien. Kaart en Nieuws voor update
Als je de FILE schepen ziet mag je hopen dat hij snel vlot is.
Best leuk om alles te volgen, kan je als je de naam van het speeltje van WILLY volgen, met vliegtuig gaat het niet meer onopgemerkt.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Revoked »

fonsflons schreef:
26 mar 2021 22:58
Ach, duurt gewoon iets langer nu je pakketje om africa heen moet varen.
Je bent je ervan bewust dat het leeuwendeel van de Nederlandse bestellingen met het vliegtuig naar airhubs Leipzig/Bonn/Antwerpen worden gebracht? Inderdaad, voor die prijs...

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door juliomariner »

Rudieke schreef:
26 mar 2021 15:55
Mooi toestelletje om snoeiwerken uit te voeren. Mijn 50 Euro ben ik alvast kwijt. En die maken nog steeds reclame!!!
Op aliexpress staan deze mini kettingzagen al vanaf 9 euro. Misschien gewoon daar proberen. Van de kwaliteit moet u niet al te veel verwachten. Van de levertermijn wel, minimaal enkele weken tot enkele maanden.

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door rvjapio »

lees dit: U bent uw geld kwijt. Voortaan even googlen op 'klacht ...(bedrijf)'. Het scheelde mij al 4 aankopen..:(
https://nl-be.trustpilot.com/review/shop-minson.nl

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Arizonakid »


jos.jansen
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2017 09:49

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jos.jansen »

https://nl.trustpilot.com/review/shop-minson.nl
100% reviews met "zeer slecht"...slechter ben ik tot nu toe niet tegengekomen, maar ik denk dat u niet eerst even gekeken hebt?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die reviews stonden nog niet op Trustpilot toen topicstarter bestelde.

Meta van Klink
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2021 18:37

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Meta van Klink »

Eind februari bestelling gedaan bij Minson. Levering werd uitgesteld tot eind maart. Toen stond bij track en trace dat al was afgeleverd. Nee dus! Meerdere mails gestuurd maar geen reactie. Pure oplichting!!!!

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Alleen als je met je creditcard betaald hebt, heb je kans op geld terug. Neem contact op met je creditcard maatschappij.

Zoals hierboven staat, dropshipping uit China. Misschien komt het nog.

Bedrijven zijn verplicht om bereikbaar te zijn. Je kunt een klacht indienen bij https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

Jack Verhoeven
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2021 16:00

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Jack Verhoeven »

Ik wacht sinds 6 maart 2021 op een kettingzaagje van 59,95. Ik zie al dat ik niet de enige ben, die schijnbaar opgelicht wordt. Met zoveel reclame op internet (cookies) had ik een betrouwbaarder website verwacht.
Kan Radar daar niets mee doen? Proberen de organisatie te ontmaskeren? Ik hoop dat dit nog een staartje krijgt.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee daar zal Radar niets aan doen. Als ze aan alle verschillende schimmige dropshipsites aandacht moeten besteden heeft de hele redactie daar een dagtaak aan.
Zelf in het vervolg beter opletten waar je koopt (en volg een internetcursus want de hoeveelheid coockies zegt helemaal niets over de betrouwbaarheid)

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jack Verhoeven schreef:
07 apr 2021 16:14
Kan Radar daar niets mee doen? Proberen de organisatie te ontmaskeren? Ik hoop dat dit nog een staartje krijgt.
Ik ben gestopt met tellen, maar bijna dagelijks melden zich mensen die op een vage website besteld hebben. Het is onmogelijk om achter al die webshopjes aan te gaan om te achterhalen wie er achter zit. Beter is gewoon om vooraf te kijken waar u gaat bestellen. Dat is een stuk goedkoper.

sake1987

Re: Shop-Minson niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sake1987 »

Maar het wordt aangeprezen op de meest betrouwbare sites Facebook, Instagram en Tik tok.
Met heel veel mooie reviews.
Sites met heel veel betrouwbare cookies.

🥳

Gesloten