LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
bariss
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2020 19:10

Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door bariss »

Ik heb op vrijdag 13 november een telefoon besteld op de site van Mediamarkt, een paar dagen daarvoor heb ik 3 andere bestellingen geplaatst. De volgende dag stond de postbode van PostNL (Europost) voor de deur met al mijn bestellingen op een stapel. De bezorger zei helemaal niets en liep naar z'n bus. Hij pakte het pakketje van mijn buren en bezorgde dat bij de buren. Ondertussen keek ik naar de pakketten die voor mijn deur stonden. Ik zag dat er een pakketje deels open was, toen ik er in keek zag ik dat het leeg was. Mijn telefoon zat er niet in. De bezorger stond nog in mijn straat. Ik riep de bezorger en gaf aan dat het pakketje leeg is. Hij kon mij verder niet helpen, daardoor heb ik het pakketje niet aangenomen.

Ik heb direct naar Mediamarkt gebeld. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling niet wil annuleren, maar dat ik het in de winkel wil afhalen. Mij werd er belooft dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen. Ik kreeg een mail waarin staat: "Om je zo goed mogelijk te helpen moet ik eerst het een en ander uitzoeken en ga ik navraag doen bij de vervoerder."

Verder heb ik niets meer gehoord, daarom heb ik nogmaals contact met Mediamarkt opgenomen via Twitter. Ze zouden contact met mij opnemen, dat is nog steeds niet gebeurt. Ik heb ze weer een bericht gestuurd, ik krijg geen reactie meer.

Ik kan er toch niets aan doen dat een bezorger van PostNL de telefoon uit de doos heeft gehaald?
Ik wil dat dit z.s.m wordt opgelost. Vandaag besteld? Morgen in huis! Niet dus!

Wat kan ik het beste doen? Hebben jullie tips voor mij?
Foto van het pakketje: https://ibb.co/QX7SqZr

Update Moderator: topicstarter geeft aan dat het probleem is opgelost dus we sluiten dit topic.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door Moneyman »

bariss schreef:
18 nov 2020 19:34
Ik kan er toch niets aan doen dat een bezorger van PostNL de telefoon uit de doos heeft gehaald?
Schiet niet te snel in de conclusies, dat werkt alleen maar tegen je. Je weet niet waar het fout is gegaan. Het pakket kan ook ergens in het traject beschadigd zijn geraakt, waardoor de telefoon (een redelijk klein item) eruit gevallen is.

HansdenVB

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Als het goed is staat in de track&trace ook het gewicht van het pakje aan de hand daarvan kunt u zien of de telefoon nog in de doos zat tijdens het sorteren en dus zien of hij voor of na het sorteren is verdwenen.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door hebra98 »

Gezien de schade aan de doos kan het probleem in het hele traject van vervoer zijn ontstaan.
Het is heel goed mogelijk dat uw telefoon er ergens uit is gevallen en die kan zelfs ergens onder een lopende bandsysteem liggen in de sorteerruimte of achterin de bezorgauto. Deze zal eruit gevallen zijn, niet uitgehaald. Als de bezorger de telefoon uit de doos wilde hebben denk ik niet dat hij zoveel schade aan de buitenverpakking had gemaakt.

Dit lijkt me wel een probleem voor de Media Markt, aangezien het product u nooit heeft bereikt.

HansdenVB

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Een telefoon zit in een doos verpakt en tussen van die luchtkussens in de media markt doos ziet er toch uit dat dit opzettelijk was de vraag is alleen waar in het traject daarom wees ik op het gewicht dan weet je of hij er nog in zat tijdens het sorteren.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door hebra98 »

Het gewicht nagaan van de verpakking is wel een goed idee maar zal voor TS, volgens mij, geen belangrijke informatie zijn.
De bestelling heeft TS, overduidelijk, niet bereikt.
Ik weet dan niet of het uitmaakt waar dit probleem ontstaan is..

HansdenVB

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Als de doos te licht was bij sorteren kan het ook zijn dat de inpakker de telefoon niet heeft ingepakt maar is vergeten en dan kan je media markt daar op wijzen ik lees vaker dat ze erg moeilijk doen bij dit soort zaken sta je toch weer wat sterker.

bariss
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2020 19:10

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door bariss »

HansdenVB schreef:
19 nov 2020 11:10
Als het goed is staat in de track&trace ook het gewicht van het pakje aan de hand daarvan kunt u zien of de telefoon nog in de doos zat tijdens het sorteren en dus zien of hij voor of na het sorteren is verdwenen.
Ik kan het gewicht voor / na het sorteren niet zien. Onder het kopje gegevens zie ik maar één gewicht staan.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat is dan toch het gewicht tijdens het sorteren.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U bent zo scherp geweest om niet te tekenen omdat u zag dat het niet goed was. Daarmee heeft u voor u zelf een groot probleem voorkomen. De rest zal wel goed komen toch?

HansdenVB

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Het gaat om het gewicht in de track&trace dat is vastgesteld door postnl als dat te licht is zat hij er tijdens het sorteren wanneer ze ook wegen al niet meer in.

bariss
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2020 19:10

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door bariss »

UPDATE:

"Je hebt contact met ons opgenomen, omdat je een lege doos hebt ontvangen.

Goed nieuws, het nieuwe product is onderweg! De vervoerder zal binnen 2 werkdagen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Zodra de afspraak is ingepland, ontvang je een e-mail van onze vervoerder met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je gemakkelijk je bestelling volgen tot bij jou aan de deur."


Ik hoop dat het niet weer fout gaat :)

HansdenVB

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Waarschijnlijk opgelost dus gelukkig maar.

bariss
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2020 19:10

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door bariss »

UPDATE:
MEDIAMARKT HEEFT HEM OPNIEUW OPGESTUURD, IK HEB HEM VANDAAG ONTVANGEN. BEDANKT!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door moederslink »

bariss schreef:
18 nov 2020 19:34
Ik heb op vrijdag 13 november een telefoon besteld
(...)
Ik kan er toch niets aan doen dat een bezorger van PostNL de telefoon uit de doos heeft gehaald
**Dan was u hier wél te vlot mee met deze aanmerking/ beschuldiging , want dat is nog steeds niet zeker , maar een rare kapotte doos kreeg u wél ** :(
bariss schreef:
20 nov 2020 21:31
UPDATE:
MEDIAMARKT HEEFT HEM OPNIEUW OPGESTUURD, IK HEB HEM VANDAAG ONTVANGEN. BEDANKT!
Snel en soepel, binnen 7 dagen
besteld, opgelost en ontvangen. Netjes vd MM !

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door sylvesterb »

bariss schreef:
20 nov 2020 21:31
UPDATE:
MEDIAMARKT HEEFT HEM OPNIEUW OPGESTUURD, IK HEB HEM VANDAAG ONTVANGEN. BEDANKT!
Dus toch wel goede service enkel was u erg ongeduldig nadat de mediamarkt slachtoffer is geworden van diefstal. Excuses richting de mediamarkt voor uw voorbarige en overtrokken verhaal zouden u wel sieren.

P.S. Vergeet ook niet de excuses richting de postbode die u van diefstal beschuldigde.

sake1987

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door sake1987 »

Even de titel van dit topic veranderen in goede service van MM.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost

Ongelezen bericht door hebra98 »

Een goede service van MediaMarkt zou natuurlijk zijn om gewoon te reageren op communicatie. Als ze dit niet doen is dat natuurlijk slechte service.

Met een goede reactie op de berichten en communicatie van TS, was deze natuurlijk hier niet terecht gekomen, toch TS?
En iemand gerust stellen of niet is onderdeel van een service die je moet verlenen.

Gesloten