LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte zorg DHL

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jarren
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 mar 2006 09:35

Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door jarren »

Afgelopen zaterdag zou er een pakket door DHL geleverd worden.
Op de melding die we kregen dat de bezorger onderweg was zagen we dat ze een verkeerd adres hadden overgenomen.
Op de mijn bestelbon stond het juiste adres. Waar het pakket geleverd werd waren de mensen niet thuis dus zou er een tweede levering komen.
In die tussen tijd met DHL proberen te communiceren maar kreeg elke keer dat als we niet thuis waren er een nieuwe poging kwam. Op mijn melding dat er een verkeerd huisnummer was gebruikt werd overheen gelezen. Aanpassen zoals zij zeiden kon niet. Dus wachten op een tweede bezorgpoging
gelukkig was deze bezorger slim en keek inplaats van op het DHL apparaat op het adres dat op de verpakking staat en werd het pakket bij tweede levering bij ons geleverd.
Dit slecht leveren en zelfs pakketjes kwijt maken gebeurd nu al zeker 3 jr .

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door HADES2001 »

hoe vaak is dit probleem dan voorgekomen?
Gezien u aangeeft dat dit al 3 jaar gebeurt
Dat de tweede een dubbelcheck gedaan heeft en wel goed levert is alleen maar mooi meegenomen, maar kan me best voorstellen dan menig medewerker uit gaat van de data op zijn handheld.
Elke extra handeling betekent namelijk weer later thuis, en ze krijgen al een redelijk nauw schema om X pakketjes te bezorgen

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u daar dan al drie jaar last van hebt, zou ik maar een servicepoi t kiezen om te laten bezorgen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

DHL krijgt de info aangeleverd van de opdrachtgever. Zij passen dus geen adressen aan. U bent slechts ontvanger, dus geen opdrachtgever. U kunt dus geen aanpassingen laten doen. Stel dat mijn buren een dur tv gekocht hebben, dan kan ik ook niet bellen met de transporteur om te zeggen dat er een verkeerd huisnummer op staat. Zo is fraude namelijk te makkelijk.
U moet niet klagen bij DHL, maar bij de partij die het verzonden heeft.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door Sira »

DHL voert geen verkeerde adressen in, zij scannen alleen het label op het pakket.
Conclusie, òf de verzender heeft een fout gemaakt, òf u heeft uw gegevens onjuist ingevoerd tijdens de bestelling

SimonV
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:08

Re: Slechte zorg DHL

Ongelezen bericht door SimonV »

Zoals hierboven gezegd: ook ik ben benieuwd wat de opdrachtgever heeft gedaan met uw klacht. Heeft u ook de winkel waar u besteld heeft al benaderd? Wat was hun reactie?

Gesloten