LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
KimBT
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2013 13:09

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door KimBT »

Helaas ben ik hier ook ingetrapt. Bij mij ging het iets anders. Na het invullen van het formulier en het half invullen van mijn handtekening heb ik nogmaals gevraagd wat de uiteindelijke kosten zouden zijn. Er werd mij toen verteld dat ik vier maal de verzendkosten moest betalen (terwijl ze mij eerder vertelde dat ik eenmalig de verzendkosten van 8,45 euro moest betalen). Ik heb toen van het contract afgezien waarop de verkoopster het blaadje verfrommelde en in haar jaszak stak. ik heb dus ook geen verkoopovereenkomst gekregen (de kopie).

Nu heb ik twee maal een pakket gekregen. Het eerste pakket heb ik afzender retour gestuurd en het tweede pakket heb ik aangetekend teruggestuurd met een brief met uitleg erbij. Een maand later kreeg ik alsnog de factuur binnen, maar geen reactie op mijn brief. Wanneer ik probeer te bellen nemen ze gewoon niet op!!

Hebben jullie het nog kunnen oplossen?? Ik vind het ergste nog van dit alles dat ze hiermee weg kunnen komen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Jolijn »

Natuurlijk kunnen ze hier niet mee weg komen ..... tenzij jij het toestaat.
Niet zo slachtofferig doen.
Lees her en der 's een beetje rond over dit soort praktijken, dan weet je wel wat je rechten zijn (en dat bellen alleen maar geld kost).

mar010
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2013 10:12

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door mar010 »

helaas ook ik ben erin getrapt....jaja dom!! en er werd mij verzekerd dat er 1 malig euro 9.70 werd afgeschreven na een mooi verhaaltje ben ik overstag gegaan,er werd mij verzekerd als ik de boekjes niet leuk vond kon ik ze altijd terugsturen... (ik vond het wel raar achteraf, dat er een nog een man omheen liep te draaien en alles in de gaten stond te houden)
maar nadat ik het briefje goed las wat mij werd gegeven begreep ik gelijk waarom, dit zit niet pluis!!!
ik heb een brief gestuurd om op te zeggen gelijk diezelfde dag, geen reactie gehad.
Dus ik dacht nou dan bel ik ze op... helaas telefoonnummer afgesloten.
Ik kreeg binnen 5 dagen 3 flut boekjes opgestuurd... ik heb ze retour afzender gedaan en dat blijf ik doen!!
als er geld van mijn rekening wordt geincaseerd zal ik dit direct terug laten boeken door de ing.
Ook staat mijn handtekening niet op het briefje maar een naam, is dit dan rechtsgeldig? ook op het pakketje stond een naam die helemaal niet overeen kwam met mijn naam, hij kon wellicht zijn eigen handgeschreven briefje niet ontcijferen...
wordt ongetwijfelt vervolgt.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Jolijn »

Welke zekerheid heb je ingebouwd voor het smoesje (of echt waar) niet ontvangen door Splendid van jouw opzegging?

Tugba1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2013 00:53

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Tugba1983 »

Ook hier zit ik met dezelfde gevoelens vandaag aangesproken
Op een druk moment in de stad (Dordrecht)
En getekend! Achteraf gezien en even gegoogled
Zooonn sppijtt!! Dure les voor mij niks aan te doen meer neem ik aan:(

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door 16again »

De voorwaarden op http://www.splendidclub.nl/disclaimer.htm eens gelezen:
Indien niet 1 maand schriftelijk voor het verstrijken van de actie schriftelijk is opgezegd, loopt de actie automatisch voor 4 maanden door
Een dergelijk beding is niet toegestaan, verlenging behoort op eigen initiatiet te gebeuren.
Mogelijk is dit bruikbaar tegen deze firma. Door de bon te ondertekenen kies je dus eigenlijk voor actie die na 4 maanden nog eens 4 maanden door loopt, totaalprijs zit dan dus boven de 34 euro waardoor beroep op colportagewet mogelijk wordt.

Verder zijn voorwaarden "nogal eenzijdig:"
Van leveringsvoorwaarden afwijkende mondelinge afspraken zijn ongeldig
Vrijbrief voor verkoper om in wilde weg dingen te roepen...?
Betalingen aan propagandisten .....zijn ongeldig
Betaal je op straat, dan ben je je geld dus kwijt!
Het klantenbestand kan worden uitgewisseld
Niet toegestaan volgens Wet Bescherming Persoonsgegevens

Xtremerides.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2013 10:20

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Xtremerides.nl »

Hallo dames en heren!

Ook hier hebben ze onlangs aan de deur gestaan en die rukkers hebben het nog niet verleerd. Een jongeman met een getinte kleur die een moeilijk verhaal had over leuke kinderboeken GRATIS!

Ook wij hoefde alleen de verzendkosten te betalen want dit werd gesponsord door de Gemeente: Gemeenste Sittard-Geleen. Enfin, het verhaal draaide een paar keer en ook vond ik het vreemd dat de jongen al wist dat wij een Drieling hadden dus ze moeten wel eerst informatie opzoeken van hun "potentiële klanten" Kortom, dit zaakje stinkt!

Enfin, ik ben nogal radicaal en kijk graag programma's zoals Tros en heb natuurlijk de consumentenbond. Dus ik heb getekend alleen niet met mijn eigen handtekening. Ik heb een lullig krabbeltje gezet wat er totaal niet op lijkt. Ook heb ik een valse banknummer ingevuld alleen mijn naam kwam ik niet onderuit. Want die hangt aan de deur en mijn adres uiteraard. Ik krijg netjes de pakketten binnen en ik moet zeggen dat ik het nog best leuk vind maar het geld zeker niet waard. Nu krijg ik ook aanmaningen binnen maar die negeer ik. Want ze kunnen me gewoon weg niets maken omdat ik niets getekend heb.

Nu is het rustig afwachten tot ze de incasso's sturen en uiteindelijk moeten ze me dan wel voor de rechter dagen met een bewijs van... ja 0,0 want de handtekening is niet van mij, banknummer klopt niet alleen mijn adres en naam klopt maar dat is algemeen bekend. Zelfs mijn banknummer!

Ik heb ook geprobeerd te bellen voor de grap maar ook ik krijg niemand te pakken. Als je een serieuze zaak runt dan doe je dit soort praktijken niet. Eigenlijk zou zo'n bedrijf als dit direct gesloten moeten worden en de eigenaar kaalgeplukt. Of nog beter paar jaar de gevangenis in om even na te denken waar ze mee bezig zijn. Hier in de wijk hebben ze meerdere slachtoffers gemaakt door een wijze van iets agressiever te verkopen. Allemaal ouders met kinderen die wél hun goede gegevens hebben ingevuld.

Het is triest maar helaas schijnt dit zo allemaal te mogen in Nederland want de overheid doet hier niets aan! Ik hoop dat de dupeerde hier ook allemaal nog wat tegen kunnen doen. En dat dit soort praktijken snel gestopt worden!

Xtremerides.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2013 10:20

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Xtremerides.nl »

mar010 schreef:helaas ook ik ben erin getrapt....jaja dom!! en er werd mij verzekerd dat er 1 malig euro 9.70 werd afgeschreven na een mooi verhaaltje ben ik overstag gegaan,er werd mij verzekerd als ik de boekjes niet leuk vond kon ik ze altijd terugsturen... (ik vond het wel raar achteraf, dat er een nog een man omheen liep te draaien en alles in de gaten stond te houden)
maar nadat ik het briefje goed las wat mij werd gegeven begreep ik gelijk waarom, dit zit niet pluis!!!
ik heb een brief gestuurd om op te zeggen gelijk diezelfde dag, geen reactie gehad.
Dus ik dacht nou dan bel ik ze op... helaas telefoonnummer afgesloten.
Ik kreeg binnen 5 dagen 3 flut boekjes opgestuurd... ik heb ze retour afzender gedaan en dat blijf ik doen!!
als er geld van mijn rekening wordt geincaseerd zal ik dit direct terug laten boeken door de ing.
Ook staat mijn handtekening niet op het briefje maar een naam, is dit dan rechtsgeldig? ook op het pakketje stond een naam die helemaal niet overeen kwam met mijn naam, hij kon wellicht zijn eigen handgeschreven briefje niet ontcijferen...
wordt ongetwijfelt vervolgt.

Nee, lijkt mij niet zo heb ik het ook gedaan. Valse banknummer en valse handtekening en iedereen kan een briefje maken met een splendidclub logo erop en dan willekeurige mensen hun namen opschrijven en hen adressen.

Gewoon negeren, ook al komen ze met incasso's. Laat ze maar naar de rechter gaan dan hebben ze alleen een vodje papier met een naam erop. Zo zwak als wat, dit soort bedrijven werken op de zenuwen van mensen. Rekeningen sturen, dreigtaal dat ze moeten betalen maar als je bij een rechter komt krijg je toch gelijk. Ik ben de strijd express aan gegaan, ik heb wel zin in wat vermaak met dit soort achterlijke instellingen! :)

Xtremerides.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2013 10:20

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Xtremerides.nl »

KimBT schreef:Helaas ben ik hier ook ingetrapt. Bij mij ging het iets anders. Na het invullen van het formulier en het half invullen van mijn handtekening heb ik nogmaals gevraagd wat de uiteindelijke kosten zouden zijn. Er werd mij toen verteld dat ik vier maal de verzendkosten moest betalen (terwijl ze mij eerder vertelde dat ik eenmalig de verzendkosten van 8,45 euro moest betalen). Ik heb toen van het contract afgezien waarop de verkoopster het blaadje verfrommelde en in haar jaszak stak. ik heb dus ook geen verkoopovereenkomst gekregen (de kopie).

Nu heb ik twee maal een pakket gekregen. Het eerste pakket heb ik afzender retour gestuurd en het tweede pakket heb ik aangetekend teruggestuurd met een brief met uitleg erbij. Een maand later kreeg ik alsnog de factuur binnen, maar geen reactie op mijn brief. Wanneer ik probeer te bellen nemen ze gewoon niet op!!

Hebben jullie het nog kunnen oplossen?? Ik vind het ergste nog van dit alles dat ze hiermee weg kunnen komen.

Ja, dit is zuivere oplichting!

Gewoon negeren, eigenlijk heb je al teveel gedaan. Ik heb ook een blauw blaadje gekregen A5 formaat met wat gepriegel erop. Ik heb ook 2 facturen gekregen maar die pronken hier in de factuurhouder :) Ze kunnen alles sturen maar nooit beslag leggen op je rekening of wat dan ook. Zo'n blaadje is nooit rechtsgeldig maar misschien dat TROS RADAR hier zelf op kan reageren? Maar ik denk dat negeren het beste is want uiteindelijk moet je dan naar de rechter en kan je alsnog je verhaal doen. Kopieer je deze website en meer bewijs heb je denk ik dan al niet meer nodig! :)

Ursuletreep
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2013 17:26

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Ursuletreep »

Ook ik ben vandaag naar 9 jaars inenting geweest en daar stonden ze ook van Splendidclub.
Het verhaal was voor 8,50 3 maanden een tijdschrift van Nickelodeon. Nu zie ik via de site dat dit bedrag totaal niet klopt: 33,80!
En inderdaad staat dat je geen bedenktijd hebt. Nou ik betaal niets.

Ben benieuwd of de GGD hiervoor is ingelicht. Ze blijken vaak de inentingen post te gebruiken om klanten te werven.

Ursule

Parusta
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2013 16:41

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Parusta »

Ok ik ben er ingetrapt.
Is er al iemand geweest die voor de rechtbank is verschenen en hoe is dit afgelopen.
En kan iemand het incasso bureau GGN die de incasso van Splendid overneemt.
graag een reactie.

Mvrg parusta

Parusta
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2013 16:41

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Parusta »

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Enige tijd geleden ben ik op straat aangesproken door iemand van Splandid.
Ik zou een maand een pakket aan boekjes krijgen.
ik zou nergens lid van zijn en nergens aan vast zitten.
nu blijkt dat het toch anders is.
Splandid heeft de incasso aan u verkocht of zij betalen u hiervoor.(weet ik niet).
Wat ik wel weet dat u op deze manier door dit soort bedrijven af klant in uw klanten bestand te houden.
U een aanslag op uw goede naam doet.
Ik wil u dan ook vragen te stoppen met de praktijken van de firma Splendid te steunen, door de incasso van deze oplichters te blijven uitvoeren.
Op mijn Bon die op straat is uitgeschreven, staat een mondelingen afspraak die ik met de Promotster heb gemaakt.
Als u bij uw standpunt blijft, wil ik graag een copy van de bon, voor en achterkant, die bij u als bewijslast van splandid Club overhandigd heeft gehad.
Ik neem aan dat u die van splandid heeft gekregen.
tevens wil ik u er op wijzen dat ik telefonisch eb af gezegd.
dit kon niet op deze manier dat moest schriftelijk.
ik heb toen gevraagd oom een email adres omdat dit niet op de site stond, dat kreeg ik niet dus vindt ik dat Splandid er alles is aangelegen het de (klant) zo moeilijk mogelijk te maken.
En dit nijgt mijninzien naar een niet eerlijke behandeling van de (klanten) of moet ik zeggen (clubleden).
Of terwijl Oplichting.

Hoogachten Parusta

Parusta
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2013 16:41

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Parusta »

Goede morgen,

Ik bene van plan het voor de rechter te laten komen en heb daarbij hulp nodig.
Wie wil zijn verhaal doen via Email [email protected].
Waar ik benieuwd naar ben naar de werk wijze van de colporteur(triesen).
De werkwijze van het kantoor.
En of er al een vordering licht van het Incasso bedrijf GGN.
Wat ik wil aantonen is dat dit bedrijf zich bezighoud met oplichting.
Dus graag uw reactie met uw verhaal laat even weten waar ze stonden het is namelijk bekent dat ze bij inentings programma's en kinder voorstellingen staan.

Hoogachtend [email protected].

Parusta
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2013 16:41

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Parusta »

Ben benaderd door GGN het Deurwaarders kantoor van Splendidclub.
Ik mag uitleggeven over mijn bezwaar tevens een klacht neer gelegd bij consuwijzer onder nr 100340221.
dit is mijn brief.

Stuur uwklachten mail ook door naar [email protected]

Almere 11-10-2013

Bezwaarschrift Splendidclub
Dosier nr 1234567

Geachte Mevr. / Mijnheer

Op 08-05-2013 gingen mijn vriendin en ik met de kinderen naar een theatervoorstelling van Woezel en pip.
In Hilversum
Daar aangekomen voor de deur van het hotel/theater werden ik en mijn vriendin aangesproken door een mevrouw van het bedrijf splendidclub.
Die mevrouw had een leuke actie voor onze kinderen 2 pakketjes met boekjes om te leren lezen en spelen.
Voor de prijs van 8,95 dat waren de verzendkosten, en die moest ik alleen betalen,
omdat dit ging om een eenmalige actie.
Op het doordruk papiertje vulde zij mijn gegevens in. en op de achterkant op mijn papiertje heeft zij doorgestreept dat het 4 maanden doorliep en neergezet dat het eenmalig zou zijn zonder extra kosten onder deze valse voorwendselen heeft die mevrouw mij ook het briefje laten ondertekenen.
Dus zo goed van vertrouwen en onervaren als ik was heb ik besloten om het te doen voor de kinderen.
maar dezelfde avond waren wij met de kinderen bij mijn ouders thuis en heb ik dat verhaal aan mij ouders vertelt.
Mijn vader had er een slecht voorgevoel over, omdat hij het een en ander al in de media had gelezen/gehoord over Splendidclub en wou dat ik het ging annuleren.
Waarop mijn vader de volgende dag belde om het op te zeggen
Mijn vader heeft met zijn mobiel gebeld (Als je met je mobiel belt Krijg je te horen dat het telefoon nummer niet bestaat).
Later op die zelfde dag heeft mij vader met het vaste toestel gebeld, daar kreeg hij een mevrouw aan de telefoon,
Deze deelde mede dat dit kon echter niet telefonisch het moest per aangetekende brief.
Mijn vader vroeg toen om een E-mail adres, dat wilde de telefoniste niet geven, om ons onbekende redenen.
We zijn er dus ook snel achter waarom dat is.
Geachte Heer Mevr.
Het hele internet staat vol met klachten van mensen die op de zelfde manier benadert zijn door colporteurs van de splendidclub, en dat er op deze manier veel geld wordt afgetroggeld wordt.
Van mensen die maar betalen om van de deurwaarde verschoont te blijven.
Ook bij Tros radar / VARA/Kassa / en op Klachten.nl is Splendidclub behandelt vanwege hun manier van werken.
Echter is het raar dat een consument die op straat iets is aangegaan, het niet binnen een termijn van 7 dagen telefonisch kan/mag op zeggen, ja doormiddel van een aangetekend stuk.
Verder is het raar dat een bedrijf als splendidclub wel een website heeft, maar niet de klant de gelegenheid geeft om per Email te reageren.
En is het raar dat als je met een mobiel belt naar Splendidclub dat je dan te horen krijgt dat het telefoon nummer niet bestaat.
En het is raar dat de colporteur(triese) het ene verhaal verteld en het andere verhaal laat uitvoeren.
Dit is volgens mij ontmoedigend belijd van Splendidclub, en mijns inziens nijgt dit naar afzetting van de klant of terwijl oplichting.
Een paar dagen geleden heb ik weer naar splendidclub gebeld met een vast toestel.
Daar nam een man de telefoon op heel nors en zei “hallo postcode”.
Na het vragen met wie ik sprak herhaalde deze meneer “postcode, met Splendidclub”.
Ik heb toen mijn postcode gegeven, die meneer kwam toen met het antwoord o ik zie het al het licht bij GGN, sorry maar ik kan niets meer voor u doen.
Toen ik hem vroeg hoe het kan dat kan gebeuren wat mij is overkomen melde hij met een zucht dat de colporteur het weer is niet goed had uitgelegd.
Tevns heb ik een klacht geuit naar concuweizer met het dosier nr 100340221.
Oplossing: natuurlijk wil ik die 8.95 euro wel betalen al had ik dit geprobeerd binnen de termijn van 7 dagen te annuleren.
Tevens kan ik u mede delen dat ik een afspraak heb op 15-10-2013 met de politie Almere dit om aangifte te doen van oplichting.

sanskrit
Berichten: 95
Lid geworden op: 24 okt 2013 15:18

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door sanskrit »

Ziet er naar uit dat ze zijn overgegaan op een ander incassobureau. Voorheen kregen mensen brieven van Fiad Incasso namelijk. Nu wil het zo zijn dat mij opvalt dat GGN geen haar beter schijnt te zijn dan Fiad Incasso als ik snel via Google zoek.

Parusta
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2013 16:41

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Parusta »

Beste mensen,

Heeft iemand al aangifte gedaan bij de politie?
Hoe is dat gegaan.
Meld het hier op de site of mail naar [email protected] ik stuur je mail dan door, naar een instantie die zich hiermee bezig houd.

Zij moeten gestopt worden.

sanskrit
Berichten: 95
Lid geworden op: 24 okt 2013 15:18

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door sanskrit »

Ten eerste, ga je niet al te druk maken over dit soort "clubs" (is slecht voor je hart). Ze hebben niet zo heel veel om op terug te vallen namelijk. Ook gezien de vele klachten op o.a. diverse websites van grote getale verschillende mensen met zelfde verhalen door de jaren heen spreekt niet in hun voordeel bij een rechtsgang. Een dik dossier heb jij zo aangemaakt aangevuld met veel online informatie als je de tijd neemt om Google te gebruiken. Een rechter zal bij één/twee gelijke verhalen nog kunnen twijfelen maar de omvang is zo groot op o.a. internet dat het niet meer om een incident gaat.

Bij oplichting altijd aangifte doen en neem je tot dan toe aangelegde dossier mee. De politie wil dat dan meestal als kopie in hun dossier verwerken.

Ga er zelf geen rechtszaak van maken, laat dit soort "clubs" maar zelf komen. Een incassobureau kan je gerechtelijk niets maken al doen ze je graag geloven van wel, het is vooral spierballentaal om mensen onder druk proberen te zetten.

PS.
Heb jij je klacht al gemeld, net als vele andere, bij consuwijzer.nl en klacht.nl?

williamashoti
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 nov 2013 17:00

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door williamashoti »

Beste mensen,

Ik ben ook een slachtoffer netals jullie. Ik heb ze gebeld honderden keren en aangetekend en niet aangetekend brief verstuurd. Consuwijzer klacht ingediend zijn doen er op dit moment niks mee. Wanneer zij iets mee doen is nog maar de vraag. Misschien als de helft van Nederland hiermee is opgelicht en dan pas actie ondernemen. Dat vind ik heel erg jammer van de Consuwijzer.

Maar nu hoe kan ik het beste opzeggen. Ik heb namelijk op 11-okt-2013 getekend en inmiddels heb ik twee pakketten ontvangen. Wanneer kan ik het beste opzeggen? Is dit na het ontvangen van de derde pakket? Of gelijk deze dagen aangetekende brief sturen met daarin opzeggen van mijn contract. Ik wil namelijk niet dat ze nog een keer bedrag afschrijven van mijn rekening.

Dus enige tips mensen om het op te zeggen. Ik neem nu de 33,85 voor lief maar wil niet dat ze nog een keer 33,85 gaan afschrijven. AUB hulp hierbij.

Groetjes William

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Jolijn »

aangetekend en niet aangetekend brief verstuurd

Je hebt toch al opgezegd?
Tip: niet zo mauwen, dit topic lezen (soortgelijke informatie hier op Radar en elders Kassa enzo) , je niet laten opjutten door Splendid club.

williamashoti
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 nov 2013 17:00

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door williamashoti »

Beste Jolijn!

Ik heb een brief verstuurd waarin staat dat de overeenkomst niet rechtsgeldig is, dit vanwege Colportagewet die zegt dat een overeenkomst door twee partijen getekend dient te worden. Maar de Consuwijzer zegt dat het bedrag onder de €34,00 euro is en daarom geen colportagewet betekend. Zij gaven als advies of om ze voor de rechter te slepen of het bedrag voor lief nemen en laten stoppen na het ontvangen van het vierde pakket. Ook adviseren ze om aangifte te doen wegens dwaling en dat is heel moeilijk te bewijzen zeggen ze. Maar wanneer wij hier met z'n allen kunnen aantonen wat ze hebben gezegd en iedereen zijn/haar verhaal verteld tegenover de rechter dan kunnen ze denk ik niet meer iets doen.

Hier in de forum staat dat zo'n blaadje nooit rechtsgeldig is. In hoeverre is dit waar? Heeft iemand tot op heden niet betaald en alleen genegeerd? Wat zijn de consequenties hiervan?

DIT DOE IK NIET VOOR HET GELD. MAAR VOOR DE MENSEN DIE IN DE TOEKOMST. DIT MOETEN WE VOORKOMEN EN DAT KAN PAS ALLES WIJ HIER MET Z'N ALLEN IETS MEE DOEN.

Groet Willima

Gesloten