Spullen Amazon.de beschadigd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
wst
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2021 13:51

Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door wst »

ik heb op 13 april online wat gekocht bij Amazon.de.
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.

wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

is Amazon ook de verkoper en heeft u al betaald?
Sowieso hebt u herroepingsrecht en kunt u zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen terug sturen.

DeZevendeHenk
Berichten: 771
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

U moet "gewoon" contact zoeken met uw leverancier, Amazon.de of wie het dan ook geleverd heeft. Lukt het u niet om contact te krijgen wordt het lastig iets te bespreken. Hebben ze geen telefoon of chat?

Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door Shainora »

vreemd verhaal geen contact kunnen krijgen want zowel amazon.nl als .de hebben een prima werkende chat waar je binnen enkele minuten iemand te spreken hebt.

MauHe
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 okt 2015 10:44

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door MauHe »

Shainora schreef:
08 jun 2021 18:10
vreemd verhaal geen contact kunnen krijgen want zowel amazon.nl als .de hebben een prima werkende chat waar je binnen enkele minuten iemand te spreken hebt.
Dat is ook mijn ervaring, met name die chatfunctie werkt heel goed, je kunt zelfs om een transcript van je chatsessie vragen. Contact met een aanbieder kan wel eens iets langer duren, maar ook dat werkt in mijn geval altijd goed. Heb zelf totaal geen klachten over de klantenservice van zowel amazon.de als amazon.nl. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het wel eens verkeerd kan gaan.

MauHe
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 okt 2015 10:44

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door MauHe »

wst schreef:
08 jun 2021 14:12
ik heb op 13 april online wat gekocht bij Amazon.de.
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.

wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?
Ik zou u adviseren om via de chatfunctie contact met ze te zoeken, dat werkt bij mij altijd perfect. Dan kunt u rechtstreeks chatten met een medewerker.

lubeckdave
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 okt 2018 13:27

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door lubeckdave »

wst schreef:
08 jun 2021 14:12
ik heb op 13 april online wat gekocht bij Amazon.de.
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.

wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?
De verkoper een mail sturen met een foto van het beschadigde en wanneer je het gekocht hebt en wanneer je het hebt ontvangen etc etc . Doe zoveel mogelijk bewijzen erbij middels ook foto's . Vaak in het Engels doen

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door riddert »

lubeckdave schreef:
09 jun 2021 14:18
wst schreef:
08 jun 2021 14:12
ik heb op 13 april online wat gekocht bij Amazon.de.
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.

wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?
De verkoper een mail sturen met een foto van het beschadigde en wanneer je het gekocht hebt en wanneer je het hebt ontvangen etc etc . Doe zoveel mogelijk bewijzen erbij middels ook foto's . Vaak in het Engels doen
Waarom in hemelsnaam in het Engels? Je bestelt bij een Duits bedrijf. DN lijkt het me handiger om in het Duits te communiceren.

MauHe
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 okt 2015 10:44

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door MauHe »

[/quote]Waarom in hemelsnaam in het Engels? Je bestelt bij een Duits bedrijf. DN lijkt het me handiger om in het Duits te communiceren.
[/quote]

Aangezien er tegenwoordig ook een amazon.nl is denk ik dat het zelfs in het Nederlands mag.

wst
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2021 13:51

Re: Spullen Amazon.de beschadigd

Ongelezen bericht door wst »

We konden het nog terugsturennaar amazon.de in Oss

Bedankt voor de reacties

Gesloten