LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super service bij Matras Direct Moerkapelle

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
aliberto
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2011 13:14

Super service bij Matras Direct Moerkapelle

Ongelezen bericht door aliberto »

Ruim 2 jaar geleden heb ik 2 elektrische lattenbodems gekocht bij Matras Direct. Afgelopen november ging mijn hoofdeind niet goed meer omhoog omdat - ik denk- de tandwielen van de electrische motor kuren vertoonde. Daarop ben ik op 'n zaterdag naar de winkel gegaan en heb gezegd wat er aan de hand was. De volgende zaterdag zou ik terug gebeld worden op mijn mobieltje. Dit is inderdaad gebeurd maar door eigen omstandigheden kon ik pas op de donderdag daarop terug bellen. Even bijgepraat wat de klacht was en toen zei de verkoper 'oh ja dat klopt, de vrachtwagen is net langs geweest en er staat een nieuwe electrische lattenbodem voor u klaar. U kunt 'm komen omruilen zonder kosten'!
De volgende zaterdag heb ik gebeld of het uit kwam en vervolgens hebben we de lattenbodem omgeruild. Ik kreeg niet alleen een nieuwe lattenbodem maar ook een verbeterd model met meer ligzones.
Kijk en dat noem ik nou service want ik had verwacht dat er een monteur langs zou komen om naar de motor te kijken en buiten verwachting kreeg ik een geheel nieuwe lattenbodem waar ik niet om gevraagd had. Ik heb nog aan de verkoper gevraagd waarom ik een nieuwe bodem heb gekregen. Het antwoord was dat de bodem uit Duitsland komt en dat het sturen van een monteur langer zou duren dan een nieuwe bodem te bestellen. Hij vond een snelle afhandeling van de klacht beter op zijn plaats.
Radar, als jullie nog een warme douche weg geven dan heeft deze zaak 'm wel verdient.

Vervreemdeling
Berichten: 62
Lid geworden op: 09 apr 2011 19:59

Re: Super service bij Matras Direct Moerkapelle

Ongelezen bericht door Vervreemdeling »

Kijk, hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! :P Zo kan het dus ook!

PS) Als u een warme douche wil geven, dan kunt u bovenaan drukken op 'Douche' en vervolgens kunt u ook het e.e.a. inzenden. Misschien komt u wel in de uitzending!

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Super service bij Matras Direct Moerkapelle

Ongelezen bericht door 53o »

We hebben meer van dit soort topics nodig!

Te veel hier is negatief waardoor de gemiddelde verkoper en de gemiddelde winkel overkomt alsof deze een geheim forum hebben waarop ze discusseren hoe ze het beste de consument kunnen pesten, maar in de realiteit, sommige van ons hebben geen account op dat forum...

Netjes afgehandeld door Matras Direct Moerkapelle.

Gesloten