LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T for telecom.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Deborah82
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 feb 2007 16:45

T for telecom.

Ongelezen bericht door Deborah82 »

Ik mocht mijn abonnement verlengen en wilde graag van Hi25 naar KNP flexibel 20 omdat HI mij niet goed beviel. Ik wilde hier dan graag de Samsung Star bij en had via internet gezien dat ik dit toesel er gratis bij zou krijgen.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....

Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!

Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.

stofzuigertje

Re: T for telecom.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

2 keer geplaatst dus niet reageren!

Deborah82
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 feb 2007 16:45

Re: T for telecom.

Ongelezen bericht door Deborah82 »

Pardon? Beslis jij dat?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: T for telecom.

Ongelezen bericht door mar42 »

Ja service is er tegenwoordig niet meer bij in de winkels.
Je bent tegenwoordig alleen nog maar een nummer, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: T for telecom.

Ongelezen bericht door AnnePanne »

dus omdat je al 8 jaar klant bent van KPN, moet t for telecom je een toestelkorting geven die totaal los staat van KPN??

elke winkel heeft andere acties.. dat je hem bij KPN goedkoper kreeg, heeft te maken met de acties die daar gelden
en met die klantwaarde werkt het bij de rest vd winkels ook.. hoe lager de klantwaarde, hoe minder korting.. die klantwaarde heeft niks met hoelang je al lid bent bij een provider, maar met hoeveel ze aan je verdienen
heb je klantwaarde F, dan verdient de provider het meest aan je doordat je veel buiten je bundel belt, want DAAR verdient een provider het meest op

dus ik denk dat je kan klagen tot je een ons weegt, zo is het nou eenmaal

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: T for telecom.

Ongelezen bericht door Fabel »

die Deborah is me wel een klagertje.....

Gesloten