LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Keyser Soza
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2021 16:39

Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Ongelezen bericht door Keyser Soza »

Ik heb verleden maand bij dit Duitse bedrijf een tapijt besteld. Het werd na anderhalve week geleverd. Na een week te hebben gelegen, begonnen de haartjes van de wollen stof al los te laten waardoor er kale plekken zichtbaar waren op het tapijt. Net alsof het tapijt al afgesleten was. En dit na een week in de woonkamer te hebben gelegen.
Er geld een 60 dagen retourgarantie bij dit bedrijf. Dus ik heb eerst geprobeerd telefonisch contact te leggen met het NL telefoonnummer dat op hun website staat. Daar neemt niemand op. Je krijgt een bandje te horen dat ivm Covid ze je nu niet te woord kunnen staan. Je kan hun wel mailen.
Dat heb ik gedaan en gevraagd het tapijt te ruilen voor een nieuw fatsoenlijk tapijt. Daarop kreeg ik pas na twee weken een mail reactie dat ze twee datums nodig hadden tussen maandag tot vrijdag om het tapijt te laten ophalen. Daarna zou het nieuwe (de ruiling) tapijt ook direct verstuurt worden. Ik hen netjes gereageerd en twee datums doorgegeven.
Daarna werd het weer erg stil. Geen reactie en geen antwoord op mijn doorgegeven datums voor ophaling tapijt. Nieuw beloofde tapijt werd ook niet gestuurd.
Twee weken later kreeg ik weer een mail dat ze nieuwe datums wilden ontvangen om de ophaling van het tapijt te kunnen regelen. Ik heb wederom 2 datums doorgegeven en ook hierop heb ik geen wederbericht meer ontvangen. Het tapijt is nog altijd niet opgehaald of geruild.
Ik heb nog drie mails gestuurd wat er nu gaat gebeuren en wanneer ze zich aan hun beloftes en woord gaan houden. Maar ook hierop geen enkele reactie(s).
Al met al een bedrijf waar je beter geen zaken mee kunt doen.
Ze leveren een slecht artikel. Reageren weken nadat je een klacht schrijft op je mail(s) en komen hun afspraken die ze maken niet na om het kwalitatief niet goede geleverde product weer op te halen.
Ondertussen gaan weken voorbij en zo meteen is de retourgarantie afgelopen en zit ik met een duur betaald tapijt dat niet voldoet en gebreken vertoont. Schandelijke manier van zaken doen.
Klantenservice staat niet in het vaandel van dit bedrijf.
Geld is binnen, rotzooi wordt geleverd. En geen retourmogelijkheden.
Ze laten je gewoon stikken.
Wees gewaarschuwd als je met dit bedrijf in zee gaat.
Met dit bedrijf kan je beter geen zaken doen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Ongelezen bericht door Jablan »

Rotzooi? Het assortiment is de lagere kwaliteitsklasse.

Hier de Duitse website met de gegevens van de eigenaar: Teppichcenter24 en hij heeft een echte winkel in het centrum van Wuppertal (Diva Teppich Center).

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het bedrijf is nergens aangesloten.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering. Heel misschien kunnen hun iets voor je doen.

Keyser Soza
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2021 16:39

Re: Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Ongelezen bericht door Keyser Soza »

Ja helaas heb ik vooraf niet echt goed bekeken bij wie ik een tapijt bestelt heb. Dit bedrijf dat in Duitsland Teppichcenter24 heet, heeft op de Duitse Trustpilot site niets als negatieve recensies. Met name als het gaat om kwaliteit van geleverde producten en de klantenservice (die er niet is) nadien wanneer er reclamaties zijn en spullen geretourneerd moeten worden. De 60 dagen retourgarantie die op hun website staat daar heb je niets aan. Dat is een grote leugen. Het is een grote oplichters bende. Ongelooflijk dat een bedrijf als Paypal hiermee in zee gaat. Verwacht dan ook dat Paypal mijn kopersbescherming die ze aanbieden wanneer ik via hun betaal, in acht neemt en mijn aankoopbedrag vergoed. Want van deze tapijt24/teppichcenter24 daar ga ik niets meer van horen. Schandalige praktijken van deze oplichters.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Tapijt24 - Onbetrouwbaar bedrijf

Ongelezen bericht door D34M0N »

Klagen op Klachtkompas lijkt wel aardig effectief: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 4ebceebf66

Gesloten