trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Pieter2017
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2017 16:32

trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Pieter2017 »

TrendyNeeds.nl maakt zich schuldig aan dropshipping: het bedrijf profileert zich als webshop, maar heeft geen producten op voorraad. Zodra je iets bestelt wordt die bestelling doorgeplaatst naar de Chinese webshop alibaba.com. Die sturen het artikel naar jouw huisadres. Vervoer gaat per schip, dus pas weken later ontvang je het product. Artikelen waarvoor jij bij Trendyneeds (dat regelmatig op TikTok adverteert en ook actief is onder de naam 'bestewinterdeals.nl') ca. 15 euro betaalt, kosten bij Alibaba ongeveer 60 cent. Je kunt de producten van trendyneeds.nl dus veel goedkoper zelf in China bestellen. Ook de foto's en teksten op de website zijn misleidend. Van een verkoopteam is geen sprake en de vermelding dat meer dan 10.000 tevreden klanten de webshop waarderen met een 4,7/5 is onzin. Kortom: trap er niet in en laat je niet verleiden door mooie plaatjes (en praatjes)!

sake1987

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door sake1987 »

Je bent nummer zoveel op dit Forum, het
Is hier al heel lang bekend.
Heb er zelf wel eens over gedacht mijn baan in de zorg op te zeggen en AliExpress dropshipper te worden.
Wat schreeuwende advertenties op sociale media en ik verdien meer als nu.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@pieter2017

Wat heeft dat met schuldig maken aan, te maken?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Voor contactgegevens graag mailen naar [email protected] i.v.m. misbruik van de gegevens.
Hoezo misbruik van gegevens? Het is verplicht om een KVK nummer neer te zetten.

Alleen om die reden al zou je er niet moeten gaan bestellen. Maar ja, dit is mijn zoveelste reactie op net zo veel waarschuwingen van argeloze mensen die eerst kopen en daarna pas kijken.

cornel33
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:19

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door cornel33 »

Het blijven domme mensen. Koop niet via Facebook, tiktok of wat dan ook. Ga gewoon naar een webshop

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dirkie »

Pieter2017 schreef:
22 mei 2021 15:28
....
(dat regelmatig op TikTok adverteert en ook actief is onder de naam 'bestewinterdeals.nl')
Vandaar dat ik deze firma niet ken. Ik zit niet op TikTok en de zomer is net begonnen dus waarom nog winterdeals?
En volgens mij is dit de zoveelste waarschuwing voor dergelijke firma's. Dropshipping op zich is niet verboden of illegaal. Het is gewoon een zeer goed verdien model. En dat zal pas stoppen als mensen er geen gebruik meer van maken.

J. Deltoer
Berichten: 3081
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Pieter2017 schreef:
22 mei 2021 15:28
Kortom: trap er niet in en laat je niet verleiden door mooie plaatjes (en praatjes)!
Wat ik nog wil weten: bent u er in getrapt?

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
31 mei 2021 12:18
Pieter2017 schreef:
22 mei 2021 15:28
Kortom: trap er niet in en laat je niet verleiden door mooie plaatjes (en praatjes)!
Wat ik nog wil weten: bent u er in getrapt?
Zo te zien leest TS al een tijdje mee dus ik ga er vanuit dat hij er niet ingetrapt is :mrgreen: :
Pieter2017
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2017 16:32

HandigeHarrie
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

De naam trendyneeds is zoooo goed gekozen, ze waarschuwen je bij voorbaat al met deze naam, wat wil je nog meer ?

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: trendyneeds.nl is een onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Ze bestoken met mails, daar worden ze gek van. Mag mijn zending houden en krijg mijn geld terug. Toch een aardig bedrag voor iets wat totaal niet leek op wat ik besteld had...Doe het nooit meer.

Gesloten