LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trotec24

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Shirley 48
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:11

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Shirley 48 »

@jasondruiper zoals je in mijn eerste bericht hebt kunnen lezen was dat afgelopen vrijdag, en is gisteren geleverd. Het bedrijf is aan het verhuizen - dus voorraad naar een ander locatie aan het overbrengen, waar hoogstwaarschijnlijk ook al opslag van andere goederen is- qua orderpicken lijkt het me dus een lastige zaak als je niet alles in 1 x kan op boeken en wordt naar mijn idee orderpicken gedaan van artikelen die al in het systeem stonden en beschikbaar waren. Logistiek is het gewoon nu lastig als je ook nog eens je in en uitgaande ordering correct moet over brengen naar een andere locatie. Ik zou geduld hebben komt zeker goed. We zijn allemaal als consument die 24 uur economie aan het uithollen en dus kunnen geen geduld meer opbrengen of begrip . Het is een uitzonderlijke situatie die bijna nooit voor komt.

Rik0808
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2018 09:52

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Rik0808 »

@Honingbij; er kunnen altijd zaken anders, maar tegelijkertijd weet ook altijd wel iemand een reden te vinden om te klagen. Dit bedrijf heeft de prioriteit gelegd bij het leveren van bestellingen. Er staan in dit hele forum tot op heden nagenoeg geen gematigde berichten. Berichten met daarin verwijten van oplichting en "koop hier niks" in blokletters voeren de overduidelijke boventoon. Jij weet net zo goed als ik dat dit de berichten zijn die een consument als eerste zal lezen en zal onthouden. Juridisch gezien kan dit ondergebracht worden onder de noemer smaad.
Dit topic toont vooral hoe slecht men in staat is om een hulpvraag uit te stellen en hoe verwend de consument tegenwoordig is.
Trotec is een bedrijf dat zich al jaren naar grote tevredenheid bewezen heeft op de markt. Doordat er nu een aantal huismoeders in de stress schieten omdat ze hun airco niet snel genoeg binnen hebben kan het bedrijf, ten onrechte, ernstige reputatieschade oplopen.

r2range
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2018 09:02

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door r2range »

ik hoop dat Trotec dit topic ook leest, ik heb een airco besteld op woensdag 25 juli 2018 om 11:41:21 nadat ik dit topic vond heb ik even een paar dagen gewacht. Toen kwam er een post op de website van Trotec met de verklaring daarin word aangeven om contact op te nemen als je na 7 / 8 dagen niks hebt ontvangen. Helaas is manier van contact op nemen met Trotec24 niet te doen.

- Ik heb een mail gestuurd word niet beantwoord (gister ochtend verstuurd)
- Ik heb meedere malen gebeld maar omdat er geen wachtrij of antwoord apparaat is kom je er niet door heen.
- Mijn order nummer is 599739

sanderkortstee
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2018 18:20

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door sanderkortstee »

Beste mensen van Trotec, gezien ik mij kan voorstellen dat jullie mailbox is ontploft probeer ik het even op deze manier. Mijn bestelling is 9 dagen gelden geplaatst, gezien het bericht op jullie website is het nu dus het moment om contact op te nemen.

Kunnen jullie mij laten weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? Mijn ordernummer is: 599781

Bedankt alvast

Lekky
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:45

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Lekky »

Ik heb vandaag Contact gehad met een hele vriendelijke klantenservice medewerker heb mijn airco 25 juli besteld en de dame in kwestie wist mij uit te leggen dat omdat er zoveel bestelling in een keer binnen kwamen dat de site het niet meer deed en daarom konden we niet meer inloggen en zo nog een paar omstandigheden waar ook trotec niet op voorbereid was de bestellingen komen eraan ze werken heel hard dus heb een beetje geduld allemaal

Honingbij
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 13:01

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Honingbij »

Update van de op 24 juli bestelde airco: deze is vandaag in Nederland aangekomen en staat op het depot van DPD. Die komt vandaag dus niet meer mijn kant op. Zondag bezorgen ze niet gok ik zo, dus maandag of dinsdag heb ik eindelijk de airco. Exact op het moment dat de hittegolf voorbij is en ook het herroepingsrecht afloopt :)

Mikeokhuiysen
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2018 22:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Mikeokhuiysen »

Honingbij schreef:Update van de op 24 juli bestelde airco: deze is vandaag in Nederland aangekomen en staat op het depot van DPD. Die komt vandaag dus niet meer mijn kant op. Zondag bezorgen ze niet gok ik zo, dus maandag of dinsdag heb ik eindelijk de airco. Exact op het moment dat de hittegolf voorbij is en ook het herroepingsrecht afloopt :)

Die van mij is ook op 24 besteld en is momenteel op weg naar depot.
Ik vind het ook wel jammer, maar de mevrouw heeft mij wel goed geholpen en ik ben daarvoor zeer dankbaar.

Ook, het herroepingsrecht begint pas van het moment dat je het product ontvangt, dus je bent "safe" hoor.

Hier is link: https://nl.trotec.com/shop/algemene-voo ... ticulieren

RitchyRick
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2018 08:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door RitchyRick »

Het is beter om je ordernummers en bestelnummers voor jezelf te houden, en een stuk of 40x proberen trotect24 te bereiken (0103135250) dan ze hier te plaatsen...

Als iemand slechte intenties heeft kan die bellen met jouw naam en ordernummer, en zet die het ontvangstadres om..

Erthanax
Berichten: 9687
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is nog beter om die nummers voor jezelf te houden en gewoon af te wachten. Dan is Trotec beter in staat de bestellingen af te handelen.

sanderkortstee
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2018 18:20

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door sanderkortstee »

sanderkortstee schreef:Beste mensen van Trotec, gezien ik mij kan voorstellen dat jullie mailbox is ontploft probeer ik het even op deze manier. Mijn bestelling is 9 dagen gelden geplaatst, gezien het bericht op jullie website is het nu dus het moment om contact op te nemen.

Kunnen jullie mij laten weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? Mijn ordernummer is: 599781

Bedankt alvast
Ik kreeg zojuist een appje van mijn vriendin dat de airco is bezorgd (besteld 25 juli).
Toch nog fijn voor de komende twee erg warme dagen!

stofzuigertje

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na zoveel weken zweten een Airco bestellen terwijl vele concurrenten zijn uitverkocht...
Dan krijg je dit soort verhalen en van 25 juli tot 6 augustus vind ik best redelijk.

De meeste Ali Expressjes die ik bestelde doen er 16 tot 32 dagen over!
Bovendien verwacht ik nog enkele weken boven de 25 graden naar paar regen dagen, dus als ik gelijk kreeg heeft U een hoger stroom verbruik!

Myrthe1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2018 13:07

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Myrthe1980 »

Zojuist heb ik mijn bestelde airco ontvangen via DPD. Geen track & trace ontvangen maar dat maakt niet uit. Dus mijn advies is: heb geduld, het komt echt goed.

kas123
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2018 15:27

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door kas123 »

Hi, wij hebben 2 weken geleden een bestelling geplaats, behalve dat het geld is afgeschreven en we een mail hebben gehad dat de betaling is gelukt hebben we niks, emails wordt niet gereageerd telefoonnummers zijn dood. op de site staat 7/8 dagen vertraging , echter wij zitten al over de twee weken +, is er iemand die een werkend telefoon nummer heeft? want ik denk dat onze bestelling niet meer wordt verwerkt

Lekky
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:45

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Lekky »

Gister mijn bestelling gekregen :D(25 Julie besteld) helaas niet de AirLock of een Nederlandse beschrijving maar die zal een dezer dagen ook nog wel komen

jong3413
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2018 10:53

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door jong3413 »

ik heb bij Trotec24 23 juli een airco besteld, ook verder geen verandering van mijn status en op donderdag 25 juli 2018 een factuur in mijn email, dezelfde dag werd dan ook de airco geleverd. Ik had inderdaad ook mijn twijfels na de bestelling en nooit iemand aan de lijn te krijgen.

Airco werkt overigens wel heel goed.

corine

loessieloes
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2014 14:06

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door loessieloes »

ook wij bestelden 25 juli via trotec .
dat het warm is en langer zou duren ingecalculeerd.
maar nu 9 augustus nog steeds niet ontvangen, geen mail, niet te bereiken via telefoon en inmiddels is het adres ook onbekend.
ik begin me nu inmiddels wel zorgen te maken .

blijkt keurig op tijd bezorgd.
maar dpd had het pakket afgegeven aan derden , die hadden besloten het niet te melden .
zo zie je maar weer ,dat met de vinger wijzen soms onterecht is.
mijn excuus voor trotec
Laatst gewijzigd door loessieloes op 10 aug 2018 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

loessieloes
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2014 14:06

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door loessieloes »

Vandaag contact met trotec gehad,
wat blijkt.
zij hadden keurig op tijd geleverd .
maar het pakket was door dpd afgegeven bij een derde die had besloten dit niet door te geven aan ons .
zo zie je maar dat in mijn geval trotec niets te verwijten valt

Erthanax
Berichten: 9687
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Erthanax »

Waarschijnlijk ging die derde ervan uit dat DPD bij u een mededeling in de brievenbus had gedaan, wat kennelijk niet zo was. Slordig van DPD.

loessieloes
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2014 14:06

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door loessieloes »

Nee hoor de derde , is een receptie van een vakantiepark en die vinden dat ik dat maar gewoon moet weten .
terwijl we al een paar keer zijn gaan vragen ( nu bleek dat het pakket er dus al stond )

mijn oprechte excuses voor trotec .

melevi
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2018 09:53

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door melevi »

vandaag maar weer een mail verstuurd naar dat vervelend bedrijf TROTEC , krijg nergens reactie op ..!!!
1 augustus stond er ineens een bezorger aan de deur met een airco unit waarvan de verpakking helemaal kapot was en was omwikkeld met plastic folie .
bestelling uiteraard geweigerd en een mail gestuurd naar trotec dat ik de bestelling niet in ontvangst heb genomen omdat ik hem had geannuleerd ..pfffff en tot op heden niks maar dan ook niks vernomen .... wat een bedrijf .. en dan kan je zeggen ze hebben het druk , maar ik vind dit niet normaal en zal dan ook nooit meer iets kopen bij dit bedrijf advies ... niet doen ..!!!

Gesloten