LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trotec24

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Mikeokhuiysen
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2018 22:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Mikeokhuiysen »

beste-spellen schreef:Davy (via facebook):
Zojuist na dagen bellen, mailen en Facebook berichten, eindelijk contact gehad met Trotec Nederland...

Ik heb zojuist een track-en-trace van DPD ontvangen en onze bestelling is onderweg naar een NL depot en wordt morgen hopelijk door een bezorger van DPD afgeleverd. Onze bestelling is van maandagavond.

Door de verhuizing waren de NL nummers door KPN stopgezet, helaas op een vervelend moment. De website is afgelopen nacht vernieuwd waardoor ook deze er vaak uit lag (nieuwe bestellingen krijgen vanaf nu blijkbaar automatisch een track en trace wat alle orders zou moeten versnellen begrijp ik).

De vrouw van de klantenservice vertelde mij dat ze op dit moment 1500 e-mails te verwerken hadden. Dit is dan ook niet te doen. De focus ligt op het verwerken van alle bestellingen. Net als de onze zijn er gisterenavond rond 19.00 uur een hele partij bestellingen afgeleverd bij DPD.

Naar wat ik begreep werken ze dagen van 14 uur, en zit er 1 vrouw alleen op de klantenservice die natuurlijk alle bagger over haar heen krijgt over de gang van zaken. Ik heb haar geadviseerd duidelijker te communiceren via Facebook, maar daar had zij geen toegang tot.

Ja, ik baal er ook enorm van dat onze bestellingen vertraagd zijn, maar het is dan op dit moment ook hoogseizoen in airco-wereld. (Ze hadden op 1 dag net zoveel aanvragen als normaal in een hele week). Dus je kunt begrijpen dat dat bijna niet te verwerken is.

Voor nu heb geduld, het kan zo maar zijn dat je pakket binnen enkele dagen wordt geleverd. Hopelijk heb ik zo wat meer informatie kunnen verschaffen (want dat vond ik zelf persoonlijk het vervelendste dat er niets gecommuniceerd was).

Dat is al een opluchting maar dat is van trotec NL.... Ik heb die van mij van trotec24.be (België) besteld... Die van België is vanuit een andere locatie... Dus ik heb echt geen idee... :S

Ik vraag me af naar wie hij/zij heeft gebeld want ik kan maar geen connectie maken...

Beany1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2018 16:12

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Beany1982 »

Maandag bestelling geplaatst en uurtje geleden binnengekomen. Was na het lezen van de berichten een beetje bang dat het waar zou zijn maar heb mijn bestelling binnen. Had het liever eergister of gister binnen gehad maar alles is beter dan helemaal niets te hebben ontvangen

Gaby007
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2018 16:14

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Gaby007 »

Ook ik heb afgelopen maandag 23/7 een bestelling gedaan van een Airco. Inclusief verzendkosten (van ruim € 80) kwam ik op een bedrag van bijna € 500.
Ondanks het feit dat ik dmv iDeal betaald had, bleef de status op "wacht op ontvangst van betaling". Na contact op 24/7 via facebook (Messenger) werd mij verzocht een bewijs van betaling te sturen. Dat heb ik gedaan.
Op 25/7 ontving ik een trackingcode voor de levering door DPD.
Daarna kreeg ik van Trotec24 nog een berichtje: "Als eerste onze excuses dat we nu pas op u mail reageren, maar door de extreme warmte is het ook extreem druk. We hebben de bestelling vrijgegeven en deze wordt zsm verstuurd vanuit ons hoofdmagazijn in Duitsland. We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is."

Vandaag (26/7) heb ik de trackingcode ingevoerd en zag tot verbazing dat het pakket afgeleverd is in Berkel en Rodenrijs op een tijdstip terwijl ik gewoon thuis was. Ik woon overigens in Nijmegen. DPD geeft de mogelijkheid om een afleverbewijs in te zien, maar hiervoor heb je inloggegevens nodig en die heb ik niet.
Natuurlijk eerst contact op (proberen) te nemen met Trotec24. Telefoonnummer niet meer in gebruik. Via Messenger: "Chatbericht kan niet worden verzonden".
DPD gebeld, en zij gaan het uitzoeken en mij terug bellen.

Gezien alle al eerder geplaatste berichten, lijkt dit dus "gewoon" pure oplichting.

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Spacestar »

Kan het niet laten, sorry als ik iemand kwetst.
WAT EEN 'KOUWE' DRUKTE

Thijsrokven
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2018 17:35

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Thijsrokven »

Ik heb maandag via de nederlandse site besteld. Ondertussen nog niks ontvangen en die site is ofline.
Even afwachten dan maar?

DeCapellenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2018 17:55

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door DeCapellenaar »

Zag zojuist bij Bol.com dat ALLE producten (speelgoed, klus gereedschap e.d.) welke door Trotec worden geleverd op Niet Leverbaar zijn gezet.
Heeft Bol.com er ook geen vertrouwen meer in ? Daarnaast heb ik geen toegang meer tot mijn account bij Trotec NL. Als ik op de duitse site
inlog met dezelfde inlog gegevens wordt ik herkend. Echter mijn orderlijst is leeg. Wordt steeds gekker en ik begin ondanks berichten van
leveringen aan lotgenoten het steeds somberder in te zien.......

debke_1960
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2018 17:55

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door debke_1960 »

Ook ik heb gisteren airco besteld zonder te kijken of het bedrijf betrouwbaar was. Had wel twijfels omdat ik het bedrijf in Chaam niet kon bereiken.
Mail ontvangen dat ik airco besteld heb. Gelukkig met visakaart dus verzekerd maar ik wil gewoon de airco geleverd hebben. Reageren niet op mail. Wel een bericht via messenger dat ik moest bellen of mailen maar daarna ook die uit de lucht. Gebeld maar je krijgt niemand behalve een Duitse vrouw die je vervolgens een kwartier aan de lijn houdt., daarna een Nederlandse vrouw met bandje dat iedereen in gesprek is en dat je niet inde wacht gezet kan worden. Wat een asociaal bedrijf. Het kan wel druk zijn misschien maar zij kunnen wel advertenties plaatsen op fb maar netjes vertellen wat er aan de hand is kan niet. Nooit meer dit bedrijf. Hoop voor iedereen dat ze krijgen wat ze besteld hebben.

debke_1960
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2018 17:55

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door debke_1960 »

Hoezo kouwe drukte. Het gaat wel om honderden euros van mensen.

Mike1402
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2018 17:37

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Mike1402 »

Via welke website loggen jullie in dan?
Trotec24 bestaat namelijk niet meer... tenminste, zowel op mijn iPad als op beide telefoons van ons doet de website het niet meer..
Kan dus helemaal niks meer terughalen via de website!!!
Ook ik heb dinsdagochtend een aircooler besteld.. verder niks meer gehoord.
Woensdagochtend een mail gestuurd, niks op teruggekregen.
Gisteravond via Facebook Messenger contact opgenomen en vanmorgen de volgende reactie gehad;
Neem aub per e-mail contact op met de klantenservice of via de telefonische hotline. Tel: 0031103135252 u wordt daar door de vriendelijke Nederlandse collega’s graag verdere geholpen. Onze excuses voor de vertraging en veroorzaakte ongemak.

Beetje rare reactie terwijl ik een mail gestuurd heb???
Dit heb ik dus ook terug geschreven. Het bericht is gelezen, maar reageren ho maar..
Sterker nog, ze hebben me maar gelijk geblokkeerd...
Het telefoonnummer is niet in gebruik.
De mail die ik als “bevestiging van mijn bestelling” ontvangen had, werkt automatisch ook niet meer omdat ik de website niet meer kan openen..

Iemand raad??? :evil:

kiwi5life
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2018 07:48

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door kiwi5life »

Eerste post van vandaag.
op Woensdag 18 Juli heb ik een bestelling geplaatst op trotec24.nl waar ik tot op heden niks van heb ontvangen.
Wat absurd begint te worden als je kijkt naar diverse mensen die later een bestelling hebben geplaatst en meer informatie hebben kunnen verkrijgen.

Om het nog wat erger te maken is de website (ondanks het internet verkeer) enkel en alleen (En dan ook heel soms) te bereiken via VPN (een verbinding via een andere aanbieder doorsturen)

De verbinding wordt nu ronduit geweigerd tot stand te worden gebracht ipv "deze website is niet bereikbaar" wat ik voorheen ontving als melding.

EDIT: Schijnt dat trotec24.nl nu doorstuurt naar https://nl.trotec.com/shop/
Accounts eerder gemaakt op trotec24.nl werken niet op de doorgestuurde website

Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken.
Ook teleurgesteld wanneer je een vroege bestelling hebt gemaakt, maar niet eerder wordt behandeld.
Normaliter geen probleem maar het leek mij logisch dat een eerdere bestelling dan ook eerder is afgehandeld

Vooral als je naar berichten in deze post kijkt dat na enkele dagen van de bestelling het in ontvangst hebben kunnen nemen.
Dat deze bestelling ook later is gemaakt dan dat van mij.

Moili
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2017 18:01

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Moili »

Ik heb net na continu op de bel knop te drukken contact gehad! De dame aan de lijn verontschuldigde zich voor het feit dat ze kortaf reageerde en snel het Ordernummer vroeg.
Ik heb dinsdag besteld en mijn bestelling is gisteren naar het magazijn gegaan om in te pakken.
Maandag of dinsdag zal hij dan bezorgd worden.
Helaas was het niet mogelijk om een track en trace te versturen en gaf aan dat als ik de moeite wilde nemen om dan toch weer te bellen en hopen dat ik er tussen kwam.
Maandag komt er iemand terug van vakantie en dan hoopt ze dat het opgelost kan worden.
Ik heb ook verder niet moeilijk gedaan, heeft geen zin nu en de dame aan de lijn kan ik alleen maar diep respect voor opbrengen dat ze überhaupt nog wil werken

Blijf rustig afwachten iedereen, ze worden bezorgd alleen helaas wat later!

En achteraf kun je altijd nog een dikke vette klacht indienen als er weer een normale verbinding is.

WilliamvanR
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2018 09:50

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door WilliamvanR »

Beste mensen,

Ook ik heb gisteren een airco besteld en ook ik ervaar een black-out vanuit de kant van Trotec24. Na controle bij KVK kan ik Trotec24 niet vinden in het bestand ook Trotec is niet te vinden. Ik heb gelezen dat mensen hebben vernomen dat ze verhuizen naar Vlaardingen weet iemand toevallig waar in Vlaardingen ? Ik woon namelijk naast Vlaardingen kan ik poolshoogte nemen of ze niet na deze Gouden tijd vertrokken zijn naar Panama :wink:
Ook een telefoon nummer die bereikbaar is zou kunnen helpen voor andere mensen.

Bedankt

Rik0808
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2018 09:52

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Rik0808 »

Het zijn bijna Amerikaanse praktijken hier;
Een bedrijf reageert niet direct op een bericht en het zijn meteen oplichters en de hooivorken en fakkels worden tevoorschijn gehaald.
Zelfs wanneer er, zij het indirect, gecommuniceerd wordt dat KPN ze voortijdig heeft afgesloten i.v.m. verhuizing waardoor communicatie wat lastig wordt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook deze week een bestelling geplaatst en nog niets gehoord. Ook bij mij is het warm en het liefst had ik mijn airco vorige week al binnen gehad. Maar enig geduld is wel op zijn plaats. De reacties hier doen mij denken aan een storing bij mijn internetprovider enige tijd terug. Na een half uur werd er al moord en brand geschreeuwd op internet en Facebook en werden er schadevergoedingen geëist :lol:
Lees de algemene voorwaarden (je weet wel, die lap tekst waar je zonder te kijken altijd meteen op akkoord klikt) eens en doe gewoon even rustig. Veel te warm om je zo op te winden.

Supervrouw64
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2018 10:06

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Supervrouw64 »

Ik heb een afspraak bij de politie gemaakt voor eventuele aangifte. Wacht nog even verdere ontwikkelingen af. Heb mijn bestelling 25 juli gedaan voor een airco.

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Spacestar »

Bestelling doen bij een onbekend bedrijf - altijd even Google maps controleren.
Dus nu nog even op Google maps gekeken in Chaam en Vlaardingen(eigenlijk Rotterdam).
Chaam: Permanent gesloten en slecht 2 reviews
Rotterdam: Permanent gesloten en hele slechte reviews

Ik heb zelfs Duitsland getracht te bellen, ook daar gaat na een paar keer overgaan de telefoon 'offline'
Daar koop je dus niet....

Hupje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2018 10:18

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Hupje »

Hier hetzelfde probleem, geen reacties, 3 maal contactformulier ingevoerd, 2 gedupeerden.
wij hebben onze bestelling op 24 jullie geplaatst.
Hoe krijg je de gevraagde bestelling geleverd?

Trotec CV
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2018 08:54

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Trotec CV »

Beste Klanten,

onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Het filiaal te Chaam is gesloten. Wij zijn op dit moment aan het verhuizen naar Vlaardingen. Dat is een van de reden waarom we momenteel slecht telefonisch te bereiken zijn. Het nieuwe telefoonnummer is 0031 10 3135 250. Vanwege het warme weer, worden wij overladen met bestellingen vanuit heel Europa. De bestellingen voor Nederland worden verstuurd vanuit Duitsland te Heinsberg.
Helaas krijgen wij zoveel e-mails en telefoontjes dat het voor ons niet mogelijk is, deze allen binnen 48 uur te beantwoorden.
Wij begrijpen dat u zich zorgen maakt, het gaat tenslotte om veel geld.
Wij doen er alles aan om iedere klant tevreden te stellen en de bestelling toe te sturen.
Nogmaals onze excuses

Met vriendelijke groet,
Trotec Team

Mikeokhuiysen
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2018 22:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Mikeokhuiysen »

Trotec CV schreef:Beste Klanten,

onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Het filiaal te Chaam is gesloten. Wij zijn op dit moment aan het verhuizen naar Vlaardingen. Dat is een van de reden waarom we momenteel slecht telefonisch te bereiken zijn. Het nieuwe telefoonnummer is 0031 10 3135 250. Vanwege het warme weer, worden wij overladen met bestellingen vanuit heel Europa. De bestellingen voor Nederland worden verstuurd vanuit Duitsland te Heinsberg.
Helaas krijgen wij zoveel e-mails en telefoontjes dat het voor ons niet mogelijk is, deze allen binnen 48 uur te beantwoorden.
Wij begrijpen dat u zich zorgen maakt, het gaat tenslotte om veel geld.
Wij doen er alles aan om iedere klant tevreden te stellen en de bestelling toe te sturen.
Nogmaals onze excuses

Met vriendelijke groet,
Trotec Team

Beste Trotec,

Geldt dit ook voor bestelling gedaan op trotec24.be (België)?
Ik zou heel gerust gesteld zijn indien u dit kan verifiëren.

Mvg
Belgische klanten

Trotec CV
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2018 08:54

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Trotec CV »

Beste belgische klanten,

Ja, helaas geldt dit ook voor belgische klanten.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team

Mikeokhuiysen
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2018 22:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Mikeokhuiysen »

Trotec CV schreef:Beste belgische klanten,

Ja, helaas geldt dit ook voor belgische klanten.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team
Ah oke, dit is al een opluchting. Dit betekent dat ik uiteindelijk wel nog mijn bestelling zou krijgen maar ik een beetje langer zou moeten wachten.

Dank u wel voor deze opluchting, ik voel me al veel beter.

Ik heb wel een vraagje, ik heb mijn bestelling besteld op dinsdag; in de hoeverre zijn de bestellingen al verzonden? Zijn de bestellingen van dinsdag al verwerkt?

Hartelijk dank!!!

Gesloten