LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VanVoordeel.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

Op zondag 25 april een loungeset besteld en betaald welke volgens hun eigen bevestigingsmail binnen 5 werkdagen zou worden bezorgd. Nadat deze 5 werkdagen omwaren en ik nog niets had ontvangen, gebeld (voor 50 cent per minuut!!!) waar mijn bestelling bleef. Na 15 minuten heb ik de hoop opgegeven ooit nog een medewerker aan de lijn te krijgen en heb ik een mail gestuurd. Na nogmaals 2 mails te hebben verstuurd, kreeg ik eindelijk een reactie terug. Afgelopen maandag zou mijn bestelling worden verstuurd. Er was door de grote vraag een vertraging opgetreden. Maar je raadt het al. Nog steeds niets vernomen. Geen track&trace en geen loungeset. Wederom een mail gestuurd. Weer geen reactie. Weer gebeld, maar weer na 15 minuten de verbinding verbroken.

We zijn nu 2,5 week verder. Wel een set betaald, maar verder niets. Ze mailen niet, ze nemen de telefoon niet op en er wordt niets uitgeleverd. Dat er eens wat vertraging in een levering ontstaat is nog tot daar aan toe. Maar dat ze bij VanVoordeel.nl niet het fatsoen hebben je daar als klant over te informeren vind ik een tekortkoming. Dat het vervolgens onmogelijk is in contact te treden met VanVoordeel.nl vind ik ronduit onbeschoft en niet van deze tijd. Ik had juist van een bedrijf waar RTL Nederland achter staat een betere afhandeling verwacht. Ik bestel geregeld spullen via internet, maar zo bont als RTL het nu maakt heb ik het nog nooit meegemaakt.

Wie o wie heeft er (positieve of negatieve) ervaringen met VanVoordeel.nl?

Wie heeft er tips over hoe nu verder?

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Erwin uit Groningen schreef:Wie heeft er tips over hoe nu verder?
Stuur eens een mail naar de directeur van deze webtoko.
Vergeet niet de link naar dit topic bij te voegen voor sneller resultaat. :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Volgens de WHOIS is het een onderdeel van RTL Nederland.

https://www.sidn.nl/over-nl/whois/ - domeinnaam ingeven en vinkje aanzetten bij "uitgebreid zoeken"

http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/ ... ctenroute/

Staat ook een telefoonnummer bij.
Alleen - voor dit soort dingen zou ik een (aangetekende brief zenden)...
Gewoon, vanwege het bewijs.

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door pinguin »

Heb zelf al eens besteld bij VanVoordeel. Toen ik na een aantal dagen het pakketje nog niet ontvangen had heb ik een email gestuurd. Hierop kreeg ik meteen bericht, dat het afgeleverd was met een afleveringsbewijs van een koeriersbedrijf. Aangezien die dag bij ons niemand thuis was en het ook niet onze handtekening was heb ik dit doorgegeven. Zij zouden het koeriersbedrijf hierop aanspreken en ik had de dag erop het pakketje alsnog in huis. Toch geen slechte service, he. Probeer nog eens een mail. :D

Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

Dank voor de reacties zo ver. Ik wacht morgen nog even af. Want op zich wil ik wel graag die loungeset. Maar ik zal morgen eens met de bank bellen hoe het zit met de mogelijkheid tot het terug laten boeken van het aankoopbedrag. Als ze nou gewoon eens de moeite nemen wat van zich te laten horen of in elk geval de moeite nemen binnen acceptabele tijd de telefoon op te nemen was het al heel anders. Wordt vervolgd...

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Erwin uit Groningen schreef:Maar ik zal morgen eens met de bank bellen hoe het zit met de mogelijkheid tot het terug laten boeken van het aankoopbedrag.
Die mogelijkheid is er niet, geld wat je zelf hebt overgemaakt kun je niet storneren.

Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

Ik heb gebeld met ING. Het zgn. storneren is inderdaad niet mogelijk. Maar wanneer ik een brief stuur aan ING kan het geld wel gewoon worden teruggeboekt. Iets meer moeite dan storneren, maar het is dus gewoon mogelijk.

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Gompy47 »

Erwin uit Groningen schreef:Ik heb gebeld met ING. Het zgn. storneren is inderdaad niet mogelijk. Maar wanneer ik een brief stuur aan ING kan het geld wel gewoon worden teruggeboekt. Iets meer moeite dan storneren, maar het is dus gewoon mogelijk.
Bedankt voor het melden.
Als uw zaak opgelost is geworden, zou u dan weer een terugkoppeling hier op het forum willen doen?
B.v.d.

Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

Ach, wat heet opgelost. Ik had liever gewoon mijn bestelling ontvangen. Het terugkrijgen van mijn geld is natuurlijk geen oplossing, maar symptoombestrijding. Het blijft al met al zeer teleurstellend hoe VanVoordeel.nl met mijn bestelling omgaat. Wie weet komen ze morgen lekker fris en fruitig terug van hun meivakantie en gaan ze er gelijk mee aan het werk.

Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

:D :D OPGELOST! :D :D

Vanmorgen staat er in ene een grote vrachtauto om het pakket af te leveren! En het is ook nog eens de juiste kleur! Eind goed, al goed. De brief naar ING lag al klaar om gepost te worden, maar is gelukkig niet nodig. Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om je klanten op de hoogte te houden. Als zij die moeite hadden genomen, had dat een hoop ergernis gescheeld. Stuur op z'n minst de beloofde track&trace code...

Maar goed, al is het dan met een paar weken vertraging: De bestelling is uitgeleverd. :)

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Gompy47 »

Maar goed, al is het dan met een paar weken vertraging: De bestelling is uitgeleverd. :)
Ok, bedankt voor het melden, nu anderen nog...

BacLem
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2010 20:00

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door BacLem »

Koop niks bij vanvoordeel.nl, als je een klacht hebt, komt er geen reactie. Men is onbereikbaar!

Ik kocht op 25/04/10 een statafel voor € 29,95 + de verzendkosten van € 9,95. Op 29/04/10 heb ik een beschadigde statafel ontvangen.
Men werkt met een ticketsysteem voor klachten. Ik heb een ticket aangemaakt en gevraagd naar hun voorstel om een gedeelte van het aankoopbedrag terug te krijgen. Er is een foto van de schade (flinke deuk bovenop het blad) toegevoegd.
Na 3 herinneringen van mijn kant kreeg ik eindelijk op 18/05/10 reactie, een korting van € 10,-. Ik meld direct dat ik niet akkoord ga. Mij lijkt € 20,- redelijker. Mede vanwege het feit dat zij al 2x € 9,95 aan verzendkosten kwijt zijn als ik de statafel terugstuur en een nieuwe retour wil. Verder geef ik aan dat ik anders van de aankoop wil afzien.
Na 18/05/10 heb ik nog 5 reacties geplaatst en tot op heden (3 weken later) nog niks gehoord. Twee dagen geleden zelfs 11 tickets aangemaakt met verwijzing naar bestaande ticket om zodoende de aandacht te wekken.

Telefonisch is men te bereiken voor € 0,50 p/minuut. Ik heb al vele malen gelezen dat men daar ook moeilijk te bereiken is, waardoor de kosten nog verder stijgen.

Mijn vertrouwen in vanvoordeel.nl heeft echt het nulpunt bereikt. Na 6 weken mag deze klacht wel eens worden afgehandeld.

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door pinguin »

We hebben al diverse artikelen besteld en mijn zonen ook. Tot nu toe is alles netjes afgeleverd en voldoen de produkten. Zelfs via de veiling gekochte artikelen. Alleen de Halodir Halogeen oven werkt naar mijn idee van geen kant. Het duurt uren en alles is droog en niet gaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Er is al een ticket aangemaakt. Het is gewoon jammer. Het apparaat staat allen maar plaats in te nemen,want ik heb al te veel eten weg moeten gooien. Mijn man wil het al niet meer proberen. heeft iemand een tip?

FritsBee
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2010 17:51

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door FritsBee »

Nou ik heb 2x wat besteld.
De eerst keer na veel bellen (inderdaad toen nog 50 cent per minuut) kreeg ik het thuis.
Maar de laatste keer dat ik iets besteld heb heb ik ze weer gebeld (blijkbaar nu 75cent per minuut) (ze waren blijkbaar te voordelig) en de centen moeten via de telefoon terug verdient worden...(Denk ik)
Maar toen ik hun belde zeiden ze inderdaad dat ze het waarschijnlijk veel te goedkoop hadden gedaan want er was veel vraag naar.
Maar deze was vandaag op de bus dus ik zou het eergisteren of anders gisteren binnen krijgen.
Nou je raad het al vandaag nog steeds niets.
Ook geen mailtje geen track & trace niets.
Zelfs beweren ze een "WebShop Keurmerk" te hebben" maar bij na zoeken bestaan ze daar niet.
Ik heb daar ook mijn klacht ingedient.
Laten we hopen dat we andere mensen behoeden om VanVoordeel.nl te gebruiken..

Frits

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door pinguin »

Weet niet of de aftersale bij VanVoordeel wel op orde is. Er is een ticket aangemaakt, maar daar heb ik nog steeds geen reactie op. Lijkt er op, dat ik met de Halodir halogeenoven een kat in de zak heb gekocht. Sumiere gebruiksaanwijzing, zit een onderdeel bij. waarvan ik niet weet waar het voor dient en voedsel dat in het apparaat bereid is kan worden weggegooid. Op de handleiding staat een site vermeld, maar die reageren ook niet. Verder kan ik ook geen informatie vinden over dit fantasiemerk. :twisted: Kijken of ik op de een of andere manier toch verhaal kan halen, want dit is zonde van het geld.

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door pinguin »

De Halodir halogeenoven staat wwer op de site. Deze werkt van geen kant en ik heb contact gehad met de importeur. Vanvoordeel moet deze terug nemen, maar zij reageren niet.. Er lopen al 4 tickets op dit moment. Ga nu proberen om het geld via Visa of de rechtsbijstand terug te krijgen. Ook bij de veiling worden klanten misleid. Voorheen moht je zelf een bod doen. Nu is er een minimum bod en met de verzendkosten ben je flink veel duurder uit, dan bij een andere webshop. Heb gegoogled naar verschillende artikelen, b.v. de Victoria mp4 speler. Met verzendkosten: 17.95. De parasol en schommelbank waren ook veel goedkoper en je hebt dan ook een goede aftersales. :mrgreen: Voor je biedt op de veiling, zoek het artikel even op op internet.

guppy3838
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2010 10:04

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door guppy3838 »

Nou ik heb ook eens wat gekocht bij vanvoordeel.nl.
Op 7/8/2010 bestel ik scheermesjes,betaal ze direct natuurlijk zoals het hoort.
Na 2 weken nog niets ontvangen,stuur een mail en krijg als antwoord via de mail :Sorry door de grote vraag is er een vertraging maar vandaag gaan ze op de post binen 2 a 4 werkdagen heeft u ze binnen.
Na 2 weken nog maar eens een mail gestuurd waar ze blijven,het is inmiddels al begin september,wordt niet op de mails gereageerd maar ik wordt wel gebeld..........
Ja mevrouw u heeft scheermesjes besteld maar de voorraad is op en wij kunnen ze niet meer leveren dus krijgt u binen 2 a 4 werkdagen uw geld terug gestort!!!!
Ik zeg dat is snel!!!!! na 4 weken eindelijk een reactie en dan dit??????
Ik heb weer een mail gestuurd en die juffrouw verteld dat het geld vandaag 2/9/2010 op mijn rekening moet staan,zoniet dan ga ik aangifte doen.
Wat denk je .............vandaag geen geld op mijn rekening natuurlijk,dus morgen even naar de POLITIE om aangifte te doen.
DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN WAT EEN OPLICHTERS DAAR!!!!!!!!

inmiddels staan er 4 tickets open bij hun van mij maar geen enkele reactie dan maar zo via internet ,ook op KASSA en CONSUMENTENBOND

Erwin uit Groningen
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:45

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Groningen »

Toegegeven: Waarschijnlijk komen hier alleen de meldingen van leveringen die niet goed zijn gegaan en zal het zeker ook wel goed kunnen gaan. Maar de meldingen hebben wel veel met elkaar gemeen... :?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan beter niets kopen bij webwinkels die niet zijn aangesloten bij www.Thuiswinkel.org

guppy3838
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2010 10:04

Re: VanVoordeel.nl

Ongelezen bericht door guppy3838 »

ja hoor nu eindelijk weer een reactie van hun kant,nadat ik op HYVES ,kassa en de consumentenbondsites alles ook geplaatst heb.
Een mailtje die als volgt klinkt:

dagaanbieding.vanvoordeel.nl
------------------------------------------------------
Bestelnummer: 8961
Gedetailleerde factuur: http://dagaanbieding.vanvoordeel.nl/acc ... er_id=8961
Besteldatum: zaterdag, 07. augustus 2010

Het commentaar voor uw order is:

Goedemiddag,
Zoals telefonisch met u besproken zullen wij u het aankoopbedrag aan u crediteren per bank wegens leveringsproblemen van onze groothandel.
Wij zullen het bedrag crediteren naar het banknummer/creditcard vanwaar u heeft betaald.
U heeft het bedrag met 1 a 3 werkdagen op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Vanvoordeel.nl

Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: crediteren

Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.


Toch wel snel nadat ik afgelopen woensdag daar over gebeld ben :roll:

Gesloten