LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Ik heb bij Koopjedeal boxers besteld. Ik heb boxershorts ontvangen zonder pijpjes terwijl ik heel duidelijk met pijpjes besteld heb. Dit ontdekte ik op het moment dat ik een verpakking open maakte. Nu zeggen ze dat ik geen geld terug ontvang omdat dit niet mag uit hygiënische overweging. Dit snap ik opzicht wel als ik de juiste shorts had ontvangen maar dat heb ik niet. Er volgen een hele hoop e-mails en telefoon gesprekken maar dit mag niet baten. Ze blijven bij hun standpunt. Mag dit nou zomaar?
Laatst gewijzigd door Radar op 08 okt 2018 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door grun »

Stond er geen afbeelding van het product op de verpakking? Dan had u al kunnen zien dat het de verkeerde was zonder de verpakking te openen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door mahadma »

Onderkleding als slips is logischer wijze een hygiëne product. U zou toch liever geen 1 of meerdere keren gedragen slips kopen? Als u de verpakking geopend heeft, lees het zegel heeft verbroken, is uw retourrecht over en sluiten.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je het retourrecht, als ze je niet bevallen, is na het verbreken van de zegel vervallen. Maar dit zijn verkeerde slips, dus dat is een andere zaak.

Ik zou een klacht indienen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lady1234 schreef:
08 okt 2018 19:42
Je het retourrecht, als ze je niet bevallen, is na het verbreken van de zegel vervallen. Maar dit zijn verkeerde slips, dus dat is een andere zaak. Ik zou een klacht indienen.
Bij wie moeten ze een klacht indienen?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Op alle klachtensites en Consuwijzer bijvoorbeeld.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door mahadma »

Lady1234 schreef:
08 okt 2018 19:42
Je het retourrecht, als ze je niet bevallen, is na het verbreken van de zegel vervallen. Maar dit zijn verkeerde slips, dus dat is een andere zaak.

Ik zou een klacht indienen.
Je kan gelijk hebben, echter dat moet dan wel op de buitenkant van de verpakking te zien zijn of doorzichtig verpakt zijn.
Als er aan de buitenkant niet zichtbaar is of het model klopt, zal je het wel moeten openen.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat moet de Ts zo kunnen zeggen, denk ik.

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Ik heb een klacht ingediend, ik zal t ook proberen bij consuwijzer.... jammer genoeg heb ik niet t idee dat dit iets zal uitmaken. In t email verkeer met Koopjedeal wordt er mij medegedeeld dat ik boxershorts heb gekregen met pijpjes dus ik heb ontvangen wat ik besteld heb. Dus voor hun einde discussie.
Erg vermoeiend.....ik heb me ook al meerdere keren uitgeschreven voor de nieuwsbrief maar ook hier word geen gehoor aan gegeven. Ze blijven deze toesturen. Triest.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan zou ik ze maar een foto sturen. Misschien kunnen zij dan de pijpjes, die volgens u ontbreken, aanwijzen.

Hebt u nog ern foto of beschrijving van de aanbieding?

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Ja heb ik hun toegestuurd maar krijg geen reactie meer...

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door alfatrion »

Mobielzijn schreef:
08 okt 2018 16:32
Dit ontdekte ik op het moment dat ik een verpakking open maakte.
Het antwoord op je vraag hangt af waar het over gaat als je zegt "verpakking". Is dat verpakking als in verzenddoos of verpakking als in een soort plastic omhulsel van de boxershorts? In het eerste geval heb je een herroepingsrecht en in het laatste geval niet.

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Ik heb foto's van t bestelde product en foto's van t toestuurde product daar is duidelijk verschil te zien....maar wat moet ik doen als ze geen reactie meer geven?
Ik heb van de 4 pakjes een pakje open gemaakt. Omdat ze zeiden dat ze wel het juiste product hadden toegestuurd. Dus ik ging ervan uit dat dit zo was, maar toen ik de boxer in het echt zag hadden ze echt geen pijpjes.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je X hebt besteld en Y hebt gekregen, dan heb je natuurlijk gewoon recht om alsnog X te krijgen. De winkel heeft dan een wanprestatie geleverd.

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Dat vind ik dus ook. Maar zoals ik al eerder aangaf reageren ze niet meer....wat moet je dan. ECHT frustrerend.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door moederslink »

Mobielzijn schreef:
09 okt 2018 18:21
Ik heb foto's van t bestelde product en foto's van t toestuurde product daar is duidelijk verschil te zien....maar wat moet ik doen als ze geen reactie meer geven?
Ik heb van de 4 pakjes een pakje open gemaakt. Omdat ze zeiden dat ze wel het juiste product hadden toegestuurd. Dus ik ging ervan uit dat dit zo was, maar toen ik de boxer in het echt zag hadden ze echt geen pijpjes.
Mag je die 3 andere ongeopende pakjes met boxershorts dan niet terugsturen of was het als in 1 pakket .....4 voor de prijs van ......€ .
Het wel of niet aanwezig zijn van pijpjes vind ik zelf soms discutabel ....het lijkt soms wel op pijpjes op het plaatje, maar bij het aantrekken is het dan een gewone ( korte ) boxershort.

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen. Dan zou je kunnen zien wat ik bedoel. Toen ik de boxers kocht kon je echt lange pijpjes zien. Dit was echt een voorwaarde. De boxers die ik thuisgestuurd heb gekregen zijn echt totaal anders.
Ik mag nu inderdaad 3 pakjes terug sturen maar dan is de vraag wat ik vergoed krijg en ik blijf erbij dat ze me een verkeerd product hebben toegestuurd. Dat kan toch zeker niet? Nogmaals er is heel duidelijk verschil te zien!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door moederslink »

Dan stuur je die 3 andere pakjes maar gewoon retour.
Zelf denk ik dat je bij zo.n bedrijf als ' koopjedeal ' niet echt verder zult komen.
Massa productie gedoe.. :x
En om nu voor 1 boxershort dan nog door te strijden, ach....kost alleen maar ergernis en energie,
zelf zou ik het laten zitten en balen maar mn verlies dan maar nemen, maar ik ben u niet.

Idd jammer dat je geen foto kunt bijvoegen.

Mobielzijn
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:25

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door Mobielzijn »

Ik had gehoopt met behulp van het programma Radar verder te komen, het kan toch niet zo zijn dat ze zomaar een ander product toesturen en dan zeggen dat retourneren niet kan. Onrecht.... Natuurlijk zou t beter zijn om het los te laten maar naar al het email verkeer met hun ben ik nog bozer, ze geven mij het gevoel dat ik verkeerd zit.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Verkeerde boxershorts ontvangen, retourneren niet mogelijk

Ongelezen bericht door grun »

Op de vorige versie van het forum kon je wel foto's toevoegen, misschien kan het nog steeds (zelf nog niet geprobeerd).

Meestal moet je eerst een foto in omvang verkleinen, anders wordt hij te groot en niet geaccepteerd. Daarna sla je hem ergens op internet op en post de link naar dat adres in je forumbericht. In de rij blauwe icoontjes boven het venster waarin je je reaktie typt, is het de derde van rechts (afbeelding invoegen).
http://tinypic.com/

Gesloten