Verspakketten uit de supermarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Komkommertijd

Re: Verspakketten uit de supermarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 07 jan 2020 14:07

Lust ik niet!

Dat zit er ook vaak tussen, ook zie je niet of alles vers en goed is.

Bij zelf samenstellen weet je wat je eet, Tanger, de anti Geert W. winkel met Marokkaanse eigenaar voel je of een Mango gelijk eten of nog weken mag blijven liggen.

Maar vergeet niet, de Melk koeien die na een jaar of 10 geslacht worden zijn prima schoenzolen of je maakt er gehakt van.
Je moet dus als je daar koopt voorzichtig proberen of goed kijken als je ervaring hebt.

Maar los gekocht hoef je geen Lust ik niet weg te gooien.... smaken verschillen en niet iedereen wil kant en klaar zooi eten!
Net als blikken en pakjes soep goed voor de winter zijn, flink strooi zout er in!

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked » 07 jan 2020 15:24

Ik heb eigenlijk alleen moeite met die gratis komkommer die ik te kust en te keur tegenkom....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 07 jan 2020 17:04

Een gratis, gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Ook niet als hij groen en langwerpig is. :wink:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 07 jan 2020 19:02

witte angora schreef:
07 jan 2020 13:41
Nou... als ik groentesoep maak ben k er toch wel een uur of 3 mee bezig. Dat heeft het schenkeltje en het soepvlees nu eenmaal nodig. Alhoewel, 3 uur... het meeste wordt gedaan door het vlammetje van het gasfornuis, dat is ook wel weer zo.
Maar iets van vlees of kip kwam er aan die soepen niet te pas. Volgens mij alleen een bouillonblokje

Plaats reactie