Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jerombo
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2019 15:17

Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door jerombo » 11 okt 2019 15:32

Al ruim een half jaar wachten wij op de badkamer onderdelen van Hotbath via Badkamerwinkel.nl. Keer op keer krijgen wordt onze bestelling vertraagd met de smoes dat het aan de leverancier ligt. De beloofde levertijd wordt bij lange na niet gehaald en als men de klantenservice van Badkamer.nl probeert te bereiken dan hangt men zeer lang (soms wel 20 minuten) in de wacht. Krijg je uiteindelijk iemand te spreken, dan wordt je snel afgewimpeld met dezelfde ingestudeerde standaard antwoorden op vaak een onvriendelijke toon. Keer op keer moet je opnieuw je verhaal doen, maar er wordt niets gedaan om je op wat voor manier te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Geen enkele belofte die gedaan wordt: wij zoeken het uit en bellen u terug; u kunt de zending over twee weken verwachten; wij nemen zsm contact met u op, wordt nagekomen. Gek wordt je ervan. Net te horen gekregen dat de toch al zeer vertraagde levering wederom 9 weken is vertraagd!
Nog nooit zo'n vreselijke en slechte online winkel meegemaakt.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 okt 2019 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

NeoDutchio
Berichten: 6180
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 13 okt 2019 23:16

Wat precies bedoeld u met badkameronderdelen? Zijn het onderdelen die nodig zijn om een kraan of accessoire te repareren, of bedoeld u daar hele artikelen mee (in de zin van onderdeel voor de badkamer)?
En met welke reden hebt u het daar besteld?

Waarom ik dat zou willen weten is of het mogelijk is om elders te kijken of deze artikelen te leveren zijn. Een half jaar wachten is natuurlijk van de zotte en u zou een laatste ultimatum kunnen stellen waarbinnen geleverd moet worden alvorens u kan ontbinden. Maar als het om specifieke onderdelen gaat ter reparatie dat onder garantie zou kunnen vallen, dan heeft dat ontbinden natuurlijk geen zin. Wel zou u natuurlijk online kunnen kijken of andere aanbieders wel deze artikelen kunnen leveren en dit onder dekkingskoop kunnen bestellen.

U zou ook eventueel bij Hotbath zelf kunnen navragen wat er mis gaat met de bewuste onderdelen: telefoonnummer 070 399 42 31

alfatrion
Berichten: 15799
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door alfatrion » 13 okt 2019 23:30

Heeft u vooruitbetaald?

Revoked
Berichten: 914
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door Revoked » 14 okt 2019 02:08

alfatrion schreef:
13 okt 2019 23:30
Heeft u vooruitbetaald?
En dat is relevant voor de levering?

Klaas Jan
Berichten: 1589
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door Klaas Jan » 14 okt 2019 08:24

Het hoeft natuurlijk geen smoes te zijn dat het aan de leverancier ligt, dat kan maar zo de realiteit zijn.
Maar dan nog is dit een absurd lange termijn natuurlijk.
Misschien helpt het om eens op bezoek te gaan bij een van de filialen als die bij u in de buurt zijn.
En mocht u er helemaal niet uitkomen met dit bedrijf dan kunt u aankloppen met Thuiswinkel Waarborg.
Succes.

JohBree
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2019 16:45

Re: Ik word gek van Badkamerwinkel.nl

Ongelezen bericht door JohBree » 15 okt 2019 16:53

Ik heb ook Hotbath kranen besteld bij Badkamerwinkel. Een deel was leverbaar maar een paar artikelen niet. Het verhaal is inderdaad dat de leverancier productieproblemen heeft. Ik heb zelf bij Hotbath geïnformeerd en dit is mij ook bevestigd. Wat er niet is kun je ook niet toveren helaas.. Vervelend is het. Misschien kunnen ze je tijdelijk een kraan leveren in een andere kleur tot de juiste beschikbaar is? Ik zou gewoon nog een keer bellen, ze doen echt wel hun best is mijn ervaring. Zelf rustig blijven en ze even laten schakelen voor de oplossing heeft voor mij in ieder geval gewerkt. Succes!

Plaats reactie