LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
damluc
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2011 21:03

Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door damluc »

Kruidvat brengt een speciale SUPER SIZE Black Friday folder uit die bol staat van de aanbiedingen, waaronder op pagina 80:
Autodrop Mega Fliptop voordeelpak 3 x 665 gram
Reuzelekker! Een supervoordeelpak met 2 x Zure Cadillacs en 1 x Cadillacs van € 12,99 voor € 3,29
Dat is leuk zou je zeggen, maar als je dan hiervoor naar de winkel gaat dan weten ze van niks en zeggen ze doodleuk dat het een drukfout is en dat € 3,29 de prijs is voor 1 voordeelpak en niet voor 3 stuks. Maar de normale prijs voor een voordeelpak is altijd al € 2,99 bij Kruidvat, dus hoe kan € 3,29 nou een Black Friday aanbieding zijn?
Ik heb hierover 2 dagen geleden de klantenservice gebeld, zij wisten het ook niet en moesten het uitzoeken, ik zou nog een mail krijgen, maar die kwam natuurlijk niet, dus vandaag nog een keer gebeld en nu houden ze vol dat het toch een drukfout is.
Ja zo kan ik het ook Kruidvat, verschuil je maar achter de kleine lettertjes.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door berndv »

damluc schreef:
29 nov 2019 15:16
nu houden ze vol dat het toch een drukfout is.
Ja zo kan ik het ook Kruidvat, verschuil je maar achter de kleine lettertjes.
tja, heel vervelend. En nu? Ik zie het ook staan in de online folder. Als kruidvat niet mee wil werken, zit er nog maar weinig anders op dan ze voor de rechter dagen.

Lowieze
Berichten: 6540
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door Lowieze »

Dat is altijd vervelend als je erachter komt dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt, maar het staat wel achterop de folder “prijswijzigingen en druk- en zetfouten voorbehouden”.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forummers,

We hebben zoals jullie zien flink wat berichten weggehaald. Als je niet inhoudelijk kunt reageren op het bericht - dan kun je er ook voor kiezen om helemaal niet te reageren.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik maakte een opmerking over nieuwsgierigheid naar wat er dan volgens Kruidvat had moeten staan in de folder als dit een drukfout betreft. Inhoudelijk dus. Bij deze nogmaals. Wie weet het antwoord?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door Revoked »

tttlocke schreef:
30 nov 2019 00:03
Ik maakte een opmerking over nieuwsgierigheid naar wat er dan volgens Kruidvat had moeten staan in de folder als dit een drukfout betreft. Inhoudelijk dus. Bij deze nogmaals. Wie weet het antwoord?
Diegene die het antwoord geeft, krijgt natuurlijk direct naar zijn hoofd gesmeten dat hij/zij daar werkt...
Kruidvat heeft een klantenservice. Kun je kamailen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

10% duurder dan normaal, en bij 3 zakken 70% korting, beide zijn niet goed.
Maar als er geen 3e zak gratis is of zo voor deze prijs, dan blijft het een autoloze Zwarte Vrijdag.... en zitten ze met veel voorraad die uit protest niet verkocht gaat worden.

De Engelse drop uit andere winkel van 600 gram was maar €1,39 vast prijs, dus per KG omgerekend had dit gekund.
Maar 3 zak voor de prijs van 1, meestal is 2 voor 1 of 3 voor 2.... ik vind dit wel erg voordelig.

En dat er mensen met kort Lontje reageren, Kruidvat heeft wel vaker aanbiedingen gehad die niet leverbaar waren dus ik lees
deze folder van hun daarom nooit meer!
Daarom had ik er eigenlijk op gerekend dat het overal uitverkocht/niet leverbaar zou zijn!

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door de auditu »

berndv schreef:
29 nov 2019 15:34
damluc schreef:
29 nov 2019 15:16
nu houden ze vol dat het toch een drukfout is.
Ja zo kan ik het ook Kruidvat, verschuil je maar achter de kleine lettertjes.
tja, heel vervelend. En nu? Ik zie het ook staan in de online folder. Als kruidvat niet mee wil werken, zit er nog maar weinig anders op dan ze voor de rechter dagen.
Voor de rechter dagen voor een zak snoep?

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het sarcasme droop eraf, ik ben nog aan het dweilen.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door witte angora »

de auditu schreef:
30 nov 2019 10:39
berndv schreef:
29 nov 2019 15:34
damluc schreef:
29 nov 2019 15:16
nu houden ze vol dat het toch een drukfout is.
Ja zo kan ik het ook Kruidvat, verschuil je maar achter de kleine lettertjes.
tja, heel vervelend. En nu? Ik zie het ook staan in de online folder. Als kruidvat niet mee wil werken, zit er nog maar weinig anders op dan ze voor de rechter dagen.
Voor de rechter dagen voor een zak snoep?
Ach, ik heb ooit een topic geopend over garantie op een plastic tasje van 10 cent, dat ik zo'n 150 kilometer van hier gekocht heb. Eens kijken hoe er gereageerd zou worden. Het werd een interessante discussie.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door de auditu »

Ik kan mij er wel iets bij voorstellen.

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door jonis »

Ach ja...kruidvat en prijzen:

https://www.kruidvat.nl/search?q=streps ... =strepsils

Zo kocht ik eens doosje strepsils sinaasappel+vit c
Wat me eigenlijk meteen opviel (en nu nog steeds)
Het doosje 36 stuks 7,89
Het doosje 24 stuks 5,09

Beetje lagere schoolrekenen (je telt de helft erbij op; voor diegene dat dat nog gemist heeft :roll: )en je ziet dat doosje met 36 stuks eigenlijk duurder is en per eenheid het doosje 24 stuks dus goedkoper is.
Terwijl dit bij de strepsils citroen en honing niet van toepassing is waar het normale gangbare van toepassing is...de grotere verpakking is iets goedkoper:
24 stuks 5,29
36 stuks 7,19

Dus ik dacht; boeiuh om de centen, maar laat ik eens een poging wagen bij de kassa.....maar dan komt zo'n deskundige ook niet verder als;
"maar er zitten ook meer in het doosje"
Tsja....de mail naar klantenservice heeft dus ook geen resultaat gehad zie ik..... :wink:

alfatrion
Berichten: 21884
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kruidvat Black Friday aanbieding is een koude douche

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lowieze schreef:
29 nov 2019 15:46
Dat is altijd vervelend als je erachter komt dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt, maar het staat wel achterop de folder “prijswijzigingen en druk- en zetfouten voorbehouden”.
De waarde daarvan is 0,0.
de auditu schreef:
30 nov 2019 10:39
Voor de rechter dagen voor een zak snoep?
Tja, daarmee kan je wel levering afdwingen. Als je naar de rechter gaat, dan gaat het je natuurlijk om het principe gelet de verhouding tussen winst en de kosten/moeite.

Gesloten