Jullie moeten inderdaad zeker niet in zee gaan met Privileges...
Dat is namelijk niet positief voor mijn kansen



(Hoe meer actieve deelnemers, hoe minder kansen elk persoon maakt.)
Nee, ik bedoel niet dat het onderdeel is van Tele2, dat schrijf ik nergens. Ik schrijf dat het onderdeel is van Pretium Telecom. Dat het "vroeger" gewoon Pretium heette. De topics en praktijke van Pretium Telecom kom ik niet meer zo veel tegen, maar als je hier de zoekfunctie gebruikt en dan Pretium intypt, kom je meer dan genoeg topics tegen.
>>berndv schreef: ↑20 aug 2020 16:50Nee, ik bedoel niet dat het onderdeel is van Tele2, dat schrijf ik nergens. Ik schrijf dat het onderdeel is van Pretium Telecom. Dat het "vroeger" gewoon Pretium heette. De topics en praktijke van Pretium Telecom kom ik niet meer zo veel tegen, maar als je hier de zoekfunctie gebruikt en dan Pretium intypt, kom je meer dan genoeg topics tegen.
Die link had je zelf ook gevonden toch?
Oftewel, je liegt dus gewoon? Uit dat artikel dat je gelezen hebt, behoorlijk bovenaan:hebra98 schreef: ↑20 aug 2020 16:27>>Lady1234 schreef: ↑20 aug 2020 16:11@hebra98
Dit ook gelezen bij uw naspeuringen naar Privilege?
https://www.netkwesties.nl/907/een-prac ... vilege.htm
Natuurlijk heb ik dat ook gelezen
Als je abonnee werd van Pretium Telecom, kon je gelijk lid worden van Pretium, een loyaliteitsprogramma. Die twee namen schepten verwarring, en wellicht was dat de bedoeling om klanten sneller te laten toehappen voor het duo-abonnement. Het loyaliteitsprogramma is ook bekend onder de naam Privilege. Die naam houd ik hier aan.
>>Moneyman schreef: ↑20 aug 2020 17:00Nooit van m'n leven zal ik mezelf aanmelden voor een site waar ik al stevig moet betalen voordat ik uberhautp iets krijg, en dan vervolgens iets kan gaan "winnen". Ik zoek zelf wel de beste prijs bij een fatsoenlijke winkel als ik daadwerkelijk iets nodig (!!) heb.
Marvin122 schreef: ↑19 aug 2020 20:24Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.
Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.
Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.
Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?
Er zijn gelukkig maar weinig mensen die zich vrijwillig in de klauwen van Privilege storten.
Wat anderen vinden maakt je blijkbaar WEL uit, anders zou je niet op zo'n manier op elke reactie reageren.hebra98 schreef: ↑20 aug 2020 18:06Ik heb de kosten van lidmaatschap voor de komende 7 jaar er nu al uit.
Dus wat anderen doen maakt mij helemaal niets uit.
ik doe ook niet aan ledenwerving.. want daar zit in mijn beleving wel een nadeel aan vast
Ik gaf hier alleen MIJN ervaring tot nu toe, los van alle andere berichten.
>>PietertjeTwee schreef: ↑20 aug 2020 18:11Kap is met dit soort posts. Je kondigt constant aan dat je in de toekomst iets gaat posten (eerst mbt die tv's, nu weer dit). Post die informatie, of post niks. Hier heeft echt niemand iets aan.
>>angel1978 schreef: ↑20 aug 2020 18:09Wat anderen vinden maakt je blijkbaar WEL uit, anders zou je niet op zo'n idiote manier op elke reactie reageren.hebra98 schreef: ↑20 aug 2020 18:06Ik heb de kosten van lidmaatschap voor de komende 7 jaar er nu al uit.
Dus wat anderen doen maakt mij helemaal niets uit.
ik doe ook niet aan ledenwerving.. want daar zit in mijn beleving wel een nadeel aan vast
Ik gaf hier alleen MIJN ervaring tot nu toe, los van alle andere berichten.
>>juliomariner schreef: ↑20 aug 2020 19:13Heeft Hebra een zakelijke verbinding met deze organisatie of zo? Het lijkt er wel op als je ziet hoe hij/zij reageerd.
U hoeft mijn bijdrage niet te melden Hebra dat zal ik zel doen dan lan de mods gelijk met de bezem door dit topic hslen en uw ongeloofwaardige reacties ook verwijderen
Nee, ik herkauw niet andermans klachten. Ik zelf heb klachten met ze dat ze terwijl ik opgezegd had gewoon nog jaarlijks het lidmaatschapsgeld afgeschreven hebben. Als je dan belt om te vragen hoe dat zit kunnen de medewerkers je standaard niet helpen en je wordt dan terug gebeld zeggen ze. Echter dat gebeurd niet. Als je dan weer belt een paar dagen later krijg je weer hetzelfde verhaal en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Na een keer of 8 bellen komen ze uiteindelijk met het verhaal dat ze de opzegging nooit hebben ontvangen en dat je het maar opnieuw op moet zeggen.Methusalah schreef: ↑20 aug 2020 17:29Marvin122 schreef: ↑19 aug 2020 20:24Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.
Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.
Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.
Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?
Wacht even. Zit je nou andermans klachten van het internet te halen en te herkauwen? Als ik het zo lees heb dit dus niet zelf evervaren maar simpel weg van horen zeggen? Nergens lees ik dat dit jou overkomen is.
Zinloos topic. Niemand wordt beter van het ageren op geruchten.
P.S. Sommigen mensen doen hun hele leven mee aan de loterij en winnen nooit wat. Hier krijg je er tenminste nog iets voor terug.