LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Tja als je lekker wilt eten kan je alleen maar bij ons zijn :D

nou mensen vrede op aarde :) en dat het allemaal mag smaken .

Merry X-mas

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, AH, daar ligt iedere keer dat ik er kom wel iets verkeerd. Reclamebordjes onder de verkeerde producten zodat je weer terug naar de info balie kan omdat je dacht de aanbieding te hebben...

Gevulde koeken in de aanbieding, maar woensdags weet de kassa dat nog steeds niet...

Laatst lag de amandelspeculaas op de plek van de gewone speculaas, dus als je dacht goedkoop uit te zijn...

Brood in de aanbieding dat altijd nét is uitverkocht...

De dames daar zijn geloof ik wel blij dat ik er niet meer zoveel kom :wink:

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

denk het ook ja :)

blijkbaar kan je gewoon niet zo best lezen 9 vd 10 keer geef niet zo zijn er meer :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Menasor2002 schreef:denk het ook ja :)

blijkbaar kan je gewoon niet zo best lezen 9 vd 10 keer geef niet zo zijn er meer :mrgreen:
Jawel hoor lezen gaat prima, maar dan moeten de bordjes wel op de juiste plaats hangen he.

Als ik zie dat de oude geraspte kaas in de reclame is pak ik de oude geraspte kaas met het juiste gewicht dat bij het bordje ligt. Als dan bij de kassa blijkt dat ik het verkeerde merk te pakken heb...

Ik pak gewoon datgene wat bij het reclamebordje staat, als dat bordje verkeerd hangt dan ligt dat toch echt aan degene die dat bordje verkeerd heeft gehangen he.

Eerlijk gezegd kom ik bij de super om boodschappen te doen, niet om te oefenen in rekenen, lezen en puzzelen. :wink:

Helaas schijnen de AH alhier en ik een verschil van mening te hebben over het doel van mijn bezoek, blijkbaar. :mrgreen:

En aangezien de Deka het brood van de aanbieding praktisch altijd heeft, en ik dat brood ook nog lekkerder vind dan dat van de AH...

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

zal je ff uit de droom helpen :) maar we hebben altijd alles , wbt dat bordje er zal best eens wat verkeerd gehangen worden gebeurd overal , maar die bordjes worden er ook vaak afgeramt met karretjes/tassen ect door klanten die ze dan weer terughangen zonder te kijken waar ze het hangen en dat gebeurd heel vaak kan ik je vertellen. Blijft ook je eigen verantwoording te kijken wat je pakt ipv blind pakken. Al begrijp ik best dat je het doet doe hetzelf ook ,ook in andere winkels en daar gaat het ook geregeld mis tja pech even langs de balie en het word verholpen snap de commotie niet zo maargoed verschilt per type mens he :)

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Menasor2002 schreef:zal je ff uit de droom helpen :) maar we hebben altijd alles , wbt dat bordje er zal best eens wat verkeerd gehangen worden gebeurd overal , maar die bordjes worden er ook vaak afgeramt met karretjes/tassen ect door klanten die ze dan weer terughangen zonder te kijken waar ze het hangen en dat gebeurd heel vaak kan ik je vertellen. Blijft ook je eigen verantwoording te kijken wat je pakt ipv blind pakken. Al begrijp ik best dat je het doet doe hetzelf ook ,ook in andere winkels en daar gaat het ook geregeld mis tja pech even langs de balie en het word verholpen snap de commotie niet zo maargoed verschilt per type mens he :)
Nou, eerlijk gezegd hoef ik in andere winkels maar heel zelden naar de balie. Alleen bij C1000 gaat het bij het brood nog wel eens mis, en vroeger, toen ik nog in Wijchen woonde, waren bij Super de Boer op maandagochtend de reclames nog niet allemaal in de computer verwerkt. Daar kon ik nog wel begrip voor opbrengen, maar als bij AH op woensdagmiddag de reclame van de gevulde koeken nog steeds niet in de computer staat...

Ik controleer altijd mijn kassabon, zoals je begrijpt, dus opletten doe ik heus wel. Maar het zou toch wel plezierig zijn als de vakkenvullers en anderen eens een beetje beter zouden opletten. Zo ben ik opgevoed, en zo heb ik het in mijn AH-tijd geleerd. We leven in een andere tijd blijkbaar, dat niks aan AH ligt, maar alles ligt aan die gemene rotconsument...

Maar ja, als ze op de Pabo al niet voldoende kunnen rekenen en lezen...

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

ach het zal ook wel aan het filiaal liggen dat kan :) kan ook een franchise zijn die zijn sowiso anders.

en de c1000 en plus hier is helemaal drama dus ach probeer eens een ander filiaal :) als die in je buurt zit natuurlijk :D

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Menasor2002 schreef:ach het zal ook wel aan het filiaal liggen dat kan :) kan ook een franchise zijn die zijn sowiso anders.

en de c1000 en plus hier is helemaal drama dus ach probeer eens een ander filiaal :) als die in je buurt zit natuurlijk :D
Het kan inderdaad per filiaal verschillen, ik heb indertijd bij 2 AH's gewerkt, de eerste in Amsterdam, de tweede in Lelystad, een wereld van verschil wat leiding, en dus beleid betreft...

Ik woon hier in een dorp, dus we hebben: 1 x AH, 1 x Plus (waar ik al nooit kom) 1 x Deka, 1 x C1000, 1 x Aldi. Voor 20.000 inwoners, plus wat volk uit omliggende gehuchten en boerderijen. Voor andere filialen moet ik naar het volgende dorp, 4 kilometer verderop... (Verder nog 4 of 5 drogisten en dito slijterijen... je vraagt je af hoe ze al die zaken draaiende kunnen houden)

Ach, er zijn landen waar ze hooguit één kommetje rijst per dag krijgen. De enige keuze die ze daar hebben is rijst-in-blauwe-kom of rijst-in-rode-kom. Eigenlijk zitten we te zeuren om niks.

Geldt ook voor die gekoelde en ongekoelde cola, waarbij de eerste 40 cent meer moet kosten alleen maar omdat je hem dan meteen lekker koel op kunt drinken...

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Menasor2002 schreef:Tja als je lekker wilt eten kan je alleen maar bij ons zijn :D
Gelukkig heb je je gevoel voor humor nog.
Alleen bij de AH zijn voor lekker eten?
Menasor2002 schreef:nou mensen vrede op aarde :) en dat het allemaal mag smaken .

Merry X-mas
Jij ook natuurlijk en hopelijk volgend jaar iets meer genuanceerde uitspraken!

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

ja VP alleen bij ons naja en top restaurants dan :)

enne volgend jaar ga ik keihard door indien de situatie dat vereist :mrgreen:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door ron1 »

mukkiefuk schreef:Vakkenvullers staan nu niet bekend als de meest gemotiveerde en snuggere medewerkers. Het zal dus nodig zijn dit te blijven controleren want de vullers zal het echt geen reet interesseren.

Gaarne om uw taalgebruik denken,bovenstaande komt overeen met peutergedrag, heb respect voor andere bezoekers en blijf ontopic, bedankt voor uw medewerking.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

En dat zeg jij ?
Zal lekker veel indruk maken :roll:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Gaarne om uw taalgebruik denken,bovenstaande komt overeen met peutergedrag, heb respect voor andere bezoekers en blijf ontopic, bedankt voor uw medewerking.
Dan gaan we het toch over de paarse bloemetjes van ron hebben. :mrgreen:

Eind november heb ik de crocussen in de tuin gezet, paarse en gele, ben benieuwd hoe het staat als ze bloeien. :D

O nee, die gele zijn natuurlijk weer off-topic. :roll:

*ZUCHT*

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door ron1 »

Ouwe aap schreef:En dat zeg jij ?
Zal lekker veel indruk maken :roll:
Gaarne ontopic blijven opa.Bedankt alvast.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

ron1 schreef:
Ouwe aap schreef:En dat zeg jij ?
Zal lekker veel indruk maken :roll:
Gaarne ontopic blijven opa.Bedankt alvast.
Ron, als er 1 user niet ontopic blijft ben jij het. Als er iemand is die totaal nergens slaande posts neerkrabbelt ben jij het. Iedereen hier heeft ondertussen een hekel aan je. En je enige verweer als mensen jou op je irritante posts wijzen is een 'GRAAG ONTOPIC'-reactie.

Mij quoten op een oude reactie in deze post slaat sowieso nergens op, zeker niet het feit dat het ontopic moest. Het was ontopic.

Ga aub het kassaforum bevuilen. Dan doe je hier iedereen een plezier.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door ron1 »

Overigens is het bekend dat koelinstallaties erg duur zijn,zeker in de wat grotere supermarkten waar deze frisdranken gekoeld worden,dit wordt uiteindelijk meebrekend in de kassaprijs voor het gekoelde blikje.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

ron1 schreef:Overigens is het bekend dat koelinstallaties erg duur zijn,zeker in de wat grotere supermarkten waar deze frisdranken gekoeld worden,dit wordt uiteindelijk meebrekend in de kassaprijs voor het gekoelde blikje.
Beste Ron, leuk dat je ontopic blijft, maar de topicstarter snapt dit. Die heeft hier ook respect voor. Waar hij echter een terecht probleem mee heeft is dat de duurdere blikjes in het verkeerde vak gezet worden en hij daarom teveel betaald.
Ik heb er op gelet en hier gebeurd het ook. Je betaald de 'gekoelde' prijs voor een lauw blikje.
Het melden bij de verantwoordelijke is het enige wat je kunt doen. Want zoals ik eerder zei: Een vakkenvuller gaat zich daar voor de 2,30 die hij verdient niet druk om maken. (Nu zonder absurd taalgebruik :) )

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door witte angora »

Overigens is het bekend dat koelinstallaties erg duur zijn,zeker in de wat grotere supermarkten waar deze frisdranken gekoeld worden,dit wordt uiteindelijk meebrekend in de kassaprijs voor het gekoelde blikje.
Goh Ron, gaan we ineens serieus worden? Dat verdient een bloemetje. Een paarse om precies te zijn. :wink:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door ron1 »

witte angora schreef:
Overigens is het bekend dat koelinstallaties erg duur zijn,zeker in de wat grotere supermarkten waar deze frisdranken gekoeld worden,dit wordt uiteindelijk meebrekend in de kassaprijs voor het gekoelde blikje.
Goh Ron, gaan we ineens serieus worden? Dat verdient een bloemetje. Een paarse om precies te zijn. :wink:
Er is overigens wel een verschil te merken in de energydrankjes en de reguliere frisdranken,of deze nu wel of niet in het koelvak liggen cq staan is mij niet altijd helder.Mogelijk heeft fukkiemukke daar een reactie op.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Afbeelding

Gesloten