Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZeerPrivé
Berichten: 1456
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 14 dec 2019 20:54

GST1971 schreef:
14 dec 2019 20:44
ZeerPrivé schreef:
14 dec 2019 19:04
Als je dit opgelost wilt hebben, dan is het heel wat effectiever terug te gaan naar MM Breda en daar een leidinggevende of de filiaalmanager te spreken vragen. Op dit forum er over klagen, lost je 'probleem' niet op.
Denk je nou echt dat ik hier zou klagen als ik MM niet allang benaderd zou hebben.
Dit heb ik, zoals in mijn eerste post te lezen is, allang gedaan (lezen zoals ik je al eerder zei).
Maar die zijn “vanwege drukte” nogal traag met reageren.
Toevallig net reactie gehad dat ze hun vestiging gaan benaderen om e.e.a op te lossen.
En ja, MM heeft aangegeven dat ze dit absoluut geen “nette gang van zake” vinden.

Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen 😉

Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.

moederslink
Berichten: 6767
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door moederslink » 14 dec 2019 20:56

GST1971 schreef:
13 dec 2019 13:28
(...)
Probleem, de deuren openden naar de verkeerde kant. Volgens verkoopster geen probleem, dit kon door de monteur zo worden veranderd.(...)
En u vroeg zelf niet wat dat ging kosten?
U ging er voetstoots van uit dat dit gratis was...voorrijden...monteren ....wat is nu toch gratis aan het speciaal laten komen van een monteur :roll:
GST1971 schreef: Mediamarkt had namelijk tevens verzaakt om ons mede te delen dat de koelkast leeg moest zijn en de stekker er uit moest blijven tot 2 uur na werkzaamheden.
De koelkast moet kennelijk plat liggen om de deuren andersom te laten openen.
om zo.n deur om te zetten had u ook wel zelf kunnen bedenken dat zo.n kast op zijn kant moet liggen, anders kun je er immers amper bij :idea:
GST1971 schreef: Wat een waardeloze tent, met verkopen staan ze vooraan en als er dan klachten komen zijn ze te druk.
Als ze nou de mensen van webcare eens in gaan zetten op de klachtenafdeling, dan hebben ze geen webcare meer nodig omdat klachten adequaat en vlot kunnen worden afgewikkeld.
Volgende keer toch maar naar een vakhandel ipv de verleiding van een iets lagere prijs en totaal nul service nadien
Waarom is dit nu weer een waardeloze tent ? :roll:
Hoezo nul service ? Voor slechts €25 is het nu toch gefikst?

Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo snel, zo rap maar geklaagd wordt en hier en op FB , toe maar....
Daar bedoel ik niet persé u mee, maar het valt mij op dat mensen wel héél rap zijn met klagen , zodra ze te maken krijgen met één héél klein mini tegenslagje...
Wees toch blij dat u er voor slechts € 25 mee klaar was.

ZeerPrivé
Berichten: 1456
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 14 dec 2019 21:03

Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo snel, zo rap maar geklaagd wordt en hier en op FB , toe maar....
Precies! I.p.v. eerst even een reactie van MM af te wachten of om even naar de winkel te gaan, hup meteen maar op het web gaan klagen. Voor klagen was het nog vroeg genoeg als het na die stappen niet naar TS zijn tevredenheid wordt opgelost. Mijn haren gaan meteen al overeind bij deze omgekeerde gang van zaken.

moederslink
Berichten: 6767
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door moederslink » 14 dec 2019 21:10

Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen 🤨 .
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .

Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?

ZeerPrivé
Berichten: 1456
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 14 dec 2019 21:16

@moederslink: Dat laatste vraag ik me ook zeer regelmatig af.

Erthanax
Berichten: 4041
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door Erthanax » 14 dec 2019 21:35

Vraag, geen aanname: Gaat het soms om online flink stennis maken, in de hoop het wereldbedrag van 25 euro, waar het zoals aangegeven helemaal niet om gaat, terug te krijgen?

thecure
Berichten: 2460
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door thecure » 14 dec 2019 23:17

Een deur omzetten. Waar hebben we het over. Doe je toch lekker zelf.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 14 dec 2019 23:30

Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen 😉
[/quote]


Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
[/quote]
Ook die is benaderd en ook dat staat in mijn eerste post

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 14 dec 2019 23:32

moederslink schreef:
14 dec 2019 21:10
Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen 🤨 .
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .

Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Kennelijk heb jij geld zat en pik je alles.
Er zijn ook mensen waarvoor 25,00 erg veel geld is

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 14 dec 2019 23:33

thecure schreef:
14 dec 2019 23:17
Een deur omzetten. Waar hebben we het over. Doe je toch lekker zelf.
Volgens mij schreef ik dat ik daartoe niet in staat ben

moederslink
Berichten: 6767
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door moederslink » 14 dec 2019 23:40

Nee , en ik heb geen geld zat en nee, ik pik zeker niet alles.
Maar ik ga er niet van uit dat wanneer er een monteur moet komen om de deur om te zetten dat die beste man dat dan even gratis komt doen.
En dan vind ik € 25 alleszins redelijk inclusief het voorrijden .
En ik vraag zelf altijd in de winkel of er kosten aan verbonden zijn ......bij alles vraag ik dat voor de zekerheid , mochten zij dat vergeten te melden . Zij hebben het niet gemeld en dat is spijtig en u heeft er verder ook niet naar gevraagd.

Zie het als een leermomentje . Om nu Media Markt zo af te kraken en op FB zelfs te posten , om dit , vind ik persoonlijk veel te ver gaan, sorry.
U bent ermee geholpen en dat heeft u € 25 gekost. Niet meer, niet minder.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 15 dec 2019 10:33

moederslink schreef:
14 dec 2019 23:40
En dan vind ik € 25 alleszins redelijk inclusief het voorrijden .
En ik vraag zelf altijd in de winkel of er kosten aan verbonden zijn ......bij alles vraag ik dat voor de zekerheid , mochten zij dat vergeten te melden . Zij hebben het niet gemeld en dat is spijtig en u heeft er verder ook niet naar gevraagd.

Zie het als een leermomentje . Om nu Media Markt zo af te kraken en op FB zelfs te posten , om dit , vind ik persoonlijk veel te ver gaan, sorry.
U bent ermee geholpen en dat heeft u € 25 gekost. Niet meer, niet minder.
Jij moet bij MM gaan werken, je past er prima tussen

sylvesterb
Berichten: 3606
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door sylvesterb » 15 dec 2019 10:51

GST1971 schreef:
15 dec 2019 10:33
Jij moet bij MM gaan werken, je past er prima tussen
De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.

En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!

alfatrion
Berichten: 16117
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door alfatrion » 15 dec 2019 11:01

GST1971 schreef:
13 dec 2019 13:28
2 weken een koel/vriescombinatie gekocht bij Mediamarkt Breda.
Probleem, de deuren openden naar de verkeerde kant. Volgens verkoopster geen probleem, dit kon door de monteur zo worden veranderd.
Dat klonk goed, de combinatie zou worden afgeleverd en daarna konden we Mediamarkt gewoon bellen dat een monteur de deuren juist zou monteren. Dit konden degene die hem kwamen afleveren niet.
Geen probleem, doen we dat.
Nu (na levering) blijkt dat hiervoor 25,00 wordt gerekend. Dit hadden ze tijdens de verkoop er wel even netjes bij mogen vertellen !
Na hierover een klacht te hebben neergelegd bij de vestiging was het antwoord: daar kunnen we niks aan doen.
Dit is niet klachtwaardig. Als je het veranderen van richting onderdeel van de overeenkomst had gemaakt, dan hadden de kosten aangegeven moeten worden.
GST1971 schreef:
13 dec 2019 13:28
We hebben ondanks de kosten toch de monteur maar laten komen.
Die kon meteen weer weg, Mediamarkt had namelijk tevens verzaakt om ons mede te delen dat de koelkast leeg moest zijn en de stekker er uit moest blijven tot 2 uur na werkzaamheden.
De koelkast moet kennelijk plat liggen om de deuren andersom te laten openen.
En dat is dan weer wel klachtwaardig. De kosten voor een tweede keer langskomen zijn voor rekening van Media Markt.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 15 dec 2019 11:23

sylvesterb schreef:
15 dec 2019 10:51
GST1971 schreef:
15 dec 2019 10:33
Jij moet bij MM gaan werken, je past er prima tussen
De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.

En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!
Daar gaat het niet om !
Ik ben consument, en MM hoort VOORAF bijkomende kosten te melden, dit is hun PLICHT als leverancier. Dit is bij WET geregeld.
Jij draait het verhaal om, volgens jou had ik onderzoek moeten doen. Flauwekul dus.

Komkommertijd
Berichten: 3647
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Siberië

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 15 dec 2019 11:51

sylvesterb schreef:
15 dec 2019 10:51
GST1971 schreef:
15 dec 2019 10:33
Jij moet bij MM gaan werken, je past er prima tussen
De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.

En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!
Dus ik ben de enige die het wel gratis heeft gedaan, 1 minuut extra, en een kop koffie... en als ik de handgreep vergeet kom ik paar dagen later terug voor 2e bakkie koffie... de bezorgers van mijn Online shop rekende niets extra, uitpakken, aansluiten en deur omzetten, met lege kast even schuin zetten, en na paar uren mag je deze aangezet worden.

Als je geen dure winkel hebt, vriendelijke bezorgers die op fooi hopen.... vaak rekende ze €5,- en geen BTW bon, dan is het gelijk €50,-.... geen administratie en tevreden personeel die zo een leuk extra inkomen haalde.
Mag niet, kan wel, en dus zijn er wel bedrijven/bezorgers die voor minder als €25,- dit graag doen.

Groetjes van ex Webshop Eigenaar... en ik was zeker niet de enige die deze grijze manier van werken toestond.

alfatrion
Berichten: 16117
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door alfatrion » 15 dec 2019 11:58

GST1971 schreef:
15 dec 2019 11:23
Ik ben consument, en MM hoort VOORAF bijkomende kosten te melden, dit is hun PLICHT als leverancier. Dit is bij WET geregeld.
Heeft de Media Markt dit dan pas vermeld toen de monteur bij je was?

moederslink
Berichten: 6767
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door moederslink » 15 dec 2019 12:04

GST1971 schreef:
15 dec 2019 11:23
(...)
Ik ben consument, en MM hoort VOORAF bijkomende kosten te melden, dit is hun PLICHT als leverancier. Dit is bij WET geregeld.
Jij draait het verhaal om, volgens jou had ik onderzoek moeten doen. Flauwekul dus.
HOORT, HOORT .....en als zo.n medewerker dat nu vergat maar u er dan ook niet naar vraagt??
Mensen kunnen iets vergeten, een foutje maken , misschien was het druk .....

Maar bedankt voor de tip....ik zal eens solliciteren bij de MM , ik vrees echter dat ik veel en veel en veel te oud al ben , dus kansloos.

snuffel1
Berichten: 3565
Lid geworden op: 06 dec 2012 16:14

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door snuffel1 » 15 dec 2019 12:21

U bent een consument die wel heel erg naïef van zaken uit gaat en denkt dat alle bijkomende handelingen zoals een het wisselen van de draairichting van de deuren gratis zijn. U denkt dat het wel het geval is maar achteraf blijkt dat er voor het wisselen van de deuren toch 25 euro in rekening wordt gebracht. U geeft aan dat die 25 euro het probleem niet is maar u niet had verwacht dat de koel/vries combinatie vrij van alle inhoud diende te zijn om de draairichting van de deuren te wisselen en de combinatie gedurende 2 uur niet op het stroomnet aangesloten mocht worden. Wat wil u eigenlijk met dit topic bereiken want u heeft niet om informatie gevraagd en de handleiding van de koel/vries combinatie ook niet gelezen. U geeft in het openingsbericht ook aan dat de monteur omdat de koel/vries combinatie niet leeg was onverrichte zaken is vertrokken en dan vraag ik me af waarom want zoals ik al eerder aangaf gaan producten die buiten de koeling staan niet direct bederven.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Ongelezen bericht door GST1971 » 15 dec 2019 12:34

moederslink schreef:
15 dec 2019 12:04
GST1971 schreef:
15 dec 2019 11:23
(...)
Ik ben consument, en MM hoort VOORAF bijkomende kosten te melden, dit is hun PLICHT als leverancier. Dit is bij WET geregeld.
Jij draait het verhaal om, volgens jou had ik onderzoek moeten doen. Flauwekul dus.
HOORT, HOORT .....en als zo.n medewerker dat nu vergat maar u er dan ook niet naar vraagt??
Mensen kunnen iets vergeten, een foutje maken , misschien was het druk .....

Maar bedankt voor de tip....ik zal eens solliciteren bij de MM , ik vrees echter dat ik veel en veel en veel te oud al ben , dus kansloos.
Zoals reeds eerder vermeld, mensen maken idd fouten. Geen problemen als ze die ook naar behoren oplossen. En daar zit nu het probleem

Plaats reactie