LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop: kosteloos terugsturen naar China?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.

Ma Lam
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2011 13:21

Re: Webshop: kosteloos terugsturen naar China?

Ongelezen bericht door Ma Lam »

Ik bestel geregeld iets op Aly ..
Ik heb geleerd je moet gewoon optijd melden..
Probeer het bij de verkoper te melden, je doet er goed aan ook gelijk foto's erbij de doen..
Reageerd ze niet of komt met vaag " Ik geef je discount bij je volgende bestelling"
Ga op je streep staan en eis wat jij wilt..
Terug sturen doe en begin ik niet aan..
Ik vind " jij wil het terug dan betaalt je ook maar voor.. "
Als ik denk ik kom er niet uit enof ze reageerd niet of niet goed.
Hup gelijk een dispute openen.. dat leert ze gelijk af.. om mij, niet te geven wat ik heb besteld.. of het te klein of iets anders ontvangen of wat de reden ook maar zijn..
In de dispute kort en bondig, uitleg vermeld.. ( ik heb een keertje de fout om n hele uitleg te doen... dat pakte niet goed uit.. want soms gebruiken ze google translate en dan kom je verhaal niet tot z;n recht. Gewoon kort.. dit besteld die krijgt ik.. ik wil of full refund.. maar als de artikel evt te gebruiken is.. vraag ik meestel rond de 70-90% terug.. en je reden is geldig dan happen ze toe.. tenzij jij perse n nieuwe wilt hebben... meestal krijgt ik mijn geld terug.. scheelt ook dat ik dan niet de volle pond vraag..
Je mag de item houden en je ontvangt grote deel van je betaling terug.. maar dan moet ook echt iets mis zijn met de item.

Goed kijken of de verkoper al lang op Aly zaken doet, of de verkoper snel reageerd en niet met paar woordje antwoord.

Zo haal je voordeel uit door hun fout..

sake1987

Re: Webshop: kosteloos terugsturen naar China?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Alleen heeft TS niet bij Ali besteld maar bij een dropshipper.

Gesloten