LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] c1000 korting met zegels

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
female43
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:42

c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door female43 »

goedendag, ik kom uit friesland en ben naar mijn mening slachtoffer van misleidde reclame van de c1000. ik wilde laatst een aantal actie aanbiedingen meenemen maar toen bleek dat je daar zegels voor moest plakken. toen ik de reclamefolder in de winkel pakte, zaten daar niet zegels in. bij de kassa zeidden ze dat ik hier het servicenummer van de c1000 bezorging moest bellen. eenmaal thuis zonder de aanbieding want die gelde niet zonder zegels heb ik een e-mail gestuurt en ontving voor 1 actieweek zegels...alleen die week was voorbij op het moment dat ik de zegels kreeg!! service hoor van de c1000! waarom sturen ze niet meteen alle zegels op?? ik ben enorm verbolgen hierover!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

ik kom uit friesland
ja, en?

Het is vrij logisch dat een supermarkt zijn kortingsbonnen niet zomaar in de winkel legt. De "klant" is namelijk niet te vertrouwen en neemt de hele stapel mee om maar genoeg voordeel te krijgen. Het is ook normaal dat ze de folder huis aan huis verspreiden en U verwijzen naar het servicenummer.
Zo werkt dat, en als je dat niet wilt ga je toch lekker ergens anders shoppen.

En....misleidende reclame? waar dan?

Oja, Friesland......

female43
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:42

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door female43 »

dat ik uit friesland kom wilde ik alleen ff melden, misschien dat iemand anders uit friesland er ook problemen mee had, goed lezen dus. en ja als je dan ook goed had gelezen had je gezien dat ik te laat zegels voor 1 ipv de 3 actie weken had gekregen. en hoe zou jij het vinden als je iets voor een prijs in de winkel zag en bij de kassa ontdekt dat die korting alleen geldig is met een zegel? dus: niks 'friesland'gewoon heel hollands hoor, zuinig zijn met je centen! dus dat!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

bij de kassa ontdekt ...
Wij in de randsstad lezen eerst de actievoorwaarden....en nniet pas bij de kassa!

Succes verder met zegeltjes plakken, ik koop mijn boodschappen bij Dirk, geen zegels/airmiles/freebees, gewoon elke dag goedkoop.

female43
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:42

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door female43 »

je hebt schijnbaar nog steeds niet goed gelezen maar dat zal door de smog van de randstad komen, ik vergeef je, zo ben ik dan wel weer...get a life! tot ziens, u was de zwakste schakel!

krieno
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 okt 2007 15:14

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door krieno »

ik kom uit groningen, en iedere zaterdag bracht tnt post de reclame folder met daarin de zegels voor de volgende week, , nu afgelopen zaterdag de laaste folder met daar in de zegels, dus al het goed is zijn ook in friesland de folders door tnt post bezorgd, tenminste dat vermoed, en anders door een andere bezorgdienst, en inderdaad ze zitten niet in de reclame folders in de winkel, zodat iedereen maar een keer van de aktie zegels gebruik kan maken.

female43
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:42

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door female43 »

thanxx krieno, dan ga ik er maar van uit dat het een gemeentelijke kwestie is die bepaald wat we wel en niet ontvangen. bedankt voor je reactie, ik waardeer het zeer.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

dhc , Dirk/bas idd goedkoop (NOT) en troep eerste klas fruit groente brood echt geen smaak he :lol:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

En dat zeg je tegen iemand die 20 jaar in deze business heeft gewerkt?
Je moet natuurlijk wel weten wat je pakt....

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Ik zit er ook 20 jaar in en bas verkoopt troep jammer maat ik weet waar ik het over heb.

bij bas gewerkt zeker dat jeje zo aangevallen voelt :lol: :wink:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

Als je wat langer op dit forum verblijft zou je kunnen weten dat dit niet het geval is...
Ik woon niet in de buurt van een "Bas".....Rotterdam e. o. krijg ik vlekken in mijn nek...

Zo, dat lucht op, verder zal ik niet meer reageren op dit "niet zo belangrijke topic". Kan me eigenlijk niet zoveel schelen waar men boodschappen doet!

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

vlekken in je nek 8) :lol:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

Advies; reageer niet meer,heb zojuist de redactie verzocht jou het forum af te smijten!

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

jankert..

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

Dat bedoel ik dus, drie dagen actief, geen verstand van de zaken waarop je reageert en iedereen die je van repliek dient, uitschelden en beledigen. Inhoudelijk reageren is inderdaad te ingewikkeld voor je.

Die ban krijg je, da's zeker!
Laatst gewijzigd door dhc op 15 apr 2009 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

nogmaals jankert en leer eens nederlands schrijven is ook een regel in Nederland..!

en als je dat al niet kan hebben ben je echt een moederskindje

dag Dhc /ignore On

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

Ik vergeet één letter en dan ga jij me wijzen op de grammatica?

Waar zijn jouw hoofdletters en punten?

En ga zo door, blijf lekker doorgaan met beledigen, jij komt er wel....

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Nee hoor ik ben er al ,jij nogsteeds niet dat is wel duidelijk dag dhc fijne avond.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door dhc »

Jij niet, wens je veel slapeloze nachten met de angst in je achterhoofd dat je ongetwijfeld een keer iemand tegenkomt die je kletspraatjes niet pikt!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: c1000 korting met zegels

Ongelezen bericht door G7 »

Goh, hij gaat wel lekker tussen jullie beide hier op verschillende topics he? :lol: Bij de een nog mooier, dan bij de ander. Ga zo door! Krijgen jullie beide een ban.

Aan jullie bijdrage hebben de forummembers veel aan. :oops:

Gesloten